آنچه درباره تویوتا راو4 هیبریدی مدل 2024 باید بدانید

سال هاست که تویوتا راو4 در سگمنت شاسی بلندها نامی شناخته شده است و آمیزه ای از کاربردی بودن، مصرف کم و زیبایی را در اختیار مالکانش قرار می دهد. در سال 2016 یک نسخه هیبریدی از این شاسی بلند پرطرفدار وارد بازار شد ولی فقط برای سه سال تولیدش ادامه داشت، و حالا خبر خوب برای طرفداران نسخه هیبریدی این است که سال 2024 دوباره به بازار خواهد آمد و آن ها را بیش از این در انتظار نخواهد گذاشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا راو4 هیبریدی در مقایسه با سال 2019 تغییر چندانی نکرده است و شاید مهم ترین تغییر معرفی تیپ جدید Woodland Special Edition و یک سیستم تفریحات و سرگرمی جدید باشد. به این ترتیب، تویوتا راو4 هیبریدی جدید ممکن است در مقایسه با رقبا کمی از مد افتاده به نظر برسد و امیدواریم برای مدل 2025 کمپانی سازنده یک طراحی جدید برای آن ارائه بدهد.

تویوتا راو4 هیبریدی مدل 2024 از توازن و عملکردی بی نظیر بهره می برد و بسیار کم مصرف است. پیشرانه هیبریدی یک موتور برقی را در کنار یک موتور 2.5 لیتری به کار می گیرد در هر لحظه که لازم باشد گشتاوری فوق العاده در اختیار راننده می گذارد. این خودرو می تواند در حالت فقط برقی مسافتی برابر با 75 کیلومتر را بپیماید.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر عملکرد بی نظیر، سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی نیز باعث می شود چسبندگی در هر شرایطی، از جاده های خیس و لغزنده گرفته تا میسرهای ناهموار خارج شهر، بسیار عالی باشد.

پیشرانه تویوتا راو4 هیبریدی می تواند 219 اسب بخار نیرو و 220 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد و که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند. میزان مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر حداکثر 6/84 لیتر اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز