همه چیز درباره تور وان ترکیه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر وان یکی از مقاصد مهم گردشگری ترکیه است که به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های توریستی متعدد، مسافت کم، عدم نیاز به ویزا و همچنین ارزان و مقرون به صرفه بودن، سالیانه میزبان گردشگران ایرانی بسیاری است. شهر وان، واقع در ساحل شرقی دریاچه وان ترکیه، دارای قدمت و پیشینه بسیاری بوده و در عین‌حال از نظر امکانات تفریحی و رفاهی، شهری مدرن و جذاب محسوب می‌شود. با رزرو تور وان ترکیه می‌توانید با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان به ترکیه سفر کنید و از جاذبه‌های گردشگری وان دیدن کرده و در کنار دریاچه وان، بلوارهای وسیع و خیابان‌های دیدنی این شهر قدم بزنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تور وان ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که ارزش حداقل یک‌بار تجربه آن را دارد. در ادامه معرفی تور وان ترکیه معرفی می‌شود؛

چرا تور وان ترکیه ؟

شهر وان در فاصله 5 کیلومتری دریاچه وان ترکیه واقع شده و شهری کردنشین محسوب می‌شود. مردم این شهر برخلاف سایر شهرهای ترکیه، عمدتا به زبان کردی صحبت می‌کنند. از این رو اگر علاوه بر زبان ترکی، زبان کردی نیز بلد باشید، برای گذران امور روزمره در این شهر بسیار راحت هستید.

شهر وان یکی از شهرهای قدیمی و اصیل ترکیه محسوب می‌شود که به‌عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری این کشور، از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی برخوردار است. اگر قصد دارید یک سفر خارجی جذاب و اقتصادی را تجربه کنید، رزرو تور وان ترکیه، بهترین گزینه برای شما است. برخی از دلایل محبوبیت تور وان ترکیه در میان ایرانیان در ادامه آمده است؛

راز آسمان پایتخت

تجربه یک سفر خارجی در کوتاه‌ترین زمان

با یک بررسی کوتاه بر روی نقشه، متوجه مسافت و فاصله بسیار کم شهر وان با شهرهای مرزی ایران می‌شوید. این مسئله امکان تجربه یک سفر خارجی کوتاه و بدون دردسرهای مسیر را برای شما فراهم می‌کند. ضمن این‌که فاصله کم شهر وان با ایران، موجب شده تا تور وان ترکیه برخلاف سایر تورهای این کشور غالبا به‌صورت زمینی و با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی عرضه شود.

سفری ارزان و اقتصادی به ترکیه

هزینه‌های سفر در وان ترکیه از جمله هزینه رزرو هتل، هزینه خورد و خوراک، حمل و نقل و غیره بسیار مناسب و اقتصادی است. از این رو رزرو تور وان ترکیه به‌طور کلی یک گزینه مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود.

سفر خارجی بدون نیاز به ویزا

سفر به وان ترکیه برای گردشگران ایرانی نیاز به اخذ ویزا نداشته و مسافران می‌توانند به‌راحتی و تنها با داشتن یک پاسپورت معتبر به این شهر سفر کنند. گردشگران ایرانی حتی می‌توانند تا مدت شش ماه در این شهر اقامت داشته باشند.

جاذبه‌های توریستی و گردشگری وان

وان ترکیه به‌عنوان یکی از شهرهای زیبا و تاریخی این کشور جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد که دیدن آن‌ها را نباید از دست دهید. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به دریاچه وان، جزیره‌ آکدامار، قلعه وان، قلعه تاریخی هوشاب، کارتینگ وان، خانه گربه وان و غیره اشاره کرد.

پاساژگردی و خرید در وان

وان ترکیه یکی از بهترین شهرهای خارجی برای خرید محسوب می‌شود که بسیاری از ایرانیان برای خرید کالاهای مورد نیاز خود از برند اصلی و با قیمت مناسب به این شهر سفر می‌کنند. از جمله مراکز خرید مهم این شهر می‌توان به مرکز خرید وان AVM، آیدین پریهان ای.وی.ام، مرکز خرید ترکوآز و بازار شهر وان اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به وان ترکیه

شهر وان در نزدیکی دریاچه وان قرار گرفته و از این نظر دارای آب و هوای معتدل و مناسبی است. با وجود این آب و هوای این شهر در زمستان بسیار سرد و پربارش بوده و در تابستان نیز بسیار گرم و خشک است. بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه بهار و تابستان و پاییز بوده و از اواخر فروردین تا نزدیک مهر می‌توانید از تخفیف‌های ویژه مراکز خرید در این شهر نیز بهره‌مند شوید.

بهترین تور وان ترکیه را از کجا رزرو کنیم؟

آژانس نوراسیر به‌عنوان کارگزار رسمی و تخصصی تور وان ترکیه به برگزاری نزدیک به 500 تور زمینی وان ترکیه با ضمانت بهترین قیمت و بهترین کیفیت پرداخته است. با رزرو تور وان ترکیه از مجموعه نوراسیر ، می‌توانید از تعهد پشتیبانی 24 ساعته در هر مرحله از سفر خود برخوردار شوید.

خدمات تور زمینی وان ترکیه نوراسیر

خدمات پکیج تور زمینی وان ترکیه نوراسیر علاوه بر تضمین قیمت و کیفیت، شامل سفر با اتوبوس‌های تخت خوابشو VIP و با سیستم ریلی قطار چهار تخته البرز، ترانسفر تا درب هتل بوسیله ون‌های ترک از شهر خوی ایران، اخذ بیمه مسافرتی معتبر، برگزاری انتخابی تورهای داخلی شهر وان با لیدر مجرب به صورت گروهی یا انفرادی و رزرو هتل است.

انتهای پیام

مرتبط با : نوراسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز