همه آنچه می‌خواهید درباره شیرآلات شودر بدانید

شیرآلات شودر
تور لحظه آخری-کاماپرس

در گذشته تمامی شیرآلات فقط محدود به چند مدل ساده اهرمی بودند که عموما پس از مدتی استفاده دچار لک گرفتگی و خوردگی می‌شدند.

این روزها شیرآلات استاندارد و متنوع جای انواع قدیمی آن را گرفته و تعداد زیادی برند داخلی و خارجی در بازار در حال رقابت با یکدیگر هستند.

در سال‌های اخیر یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید شیرآلات «شودر» بوده است.

در این گزارش کاماپرس با ذکر ۱۱ نکته خواندنی، شیرآلات شودر را برای علاقمندان به این حوزه بهتر معرفی می‌کند؛

۱. شرکت شیرآلات شودر در سال 1370 با شعار «شودر، چون جزئیات مهم است» تولید و عرضه انواع شیرآلات بهداشتی را آغاز کرد.

راز آسمان پایتخت

۲. شودر دارای استانداردهای انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی، علامت استاندارد ایران، مرغوبیت کالا، گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، پروانه بهره‌برداری تولید از وزارت صنایع، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی، سیستم مدیریت کیفیت، سازگاری اروپایی و عضویت انجمن تاسیسات و انجمن صنفی کارفرمایان است.

۳. شیرآلات شودر در نمایشگاه‌های متعددی در سال 98 از جمله نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی، نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهران، نمایشگاه صنعت ساختمان، نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی و … شرکت داشته است.

۴. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به انواع شیرآلات توالت، توکار، حمام، روشویی، آشپزخانه و علم دوش، در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع اشاره کرد.

۵. شودر در پروژه‌های بسیار متعددی حضور داشته است اما اگر بخواهیم چند مورد از این پروژه‌ها را ذکر کنیم می‌توان از هتل آسمان کیش، برج‌های دوقلوی کیش، دانشگاه آزاد اصفهان«خوراسگان»، ذوب آهن اصفهان، بازار شارستان کیش، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، بیمارستان بهبود، پروژه روژان ولنجک و… نام برد.

۶. با اینکه ارز ترجیحی، ارز مبادله‌ای، ارز نیمایی، ارز بازار آزاد و … مشکلات و دردسرهای زیادی برای صادرات محصول ایجاد کرده، اما با این حال شیرآلات شودر از کشورهایی مانند عراق، سوریه، افغانستان، روسیه، ارمنستان، عمان، لبنان، ترکیه، ازبکستان و ترکمنستان تقاضای خرید دارد و در آینده به مناطق بیشتری صادر خواهد شد.

۷. شیرآلات شودر به وسیله پرلاتورهای کاهنده‌ی مصرف آب که از آلمان تهیه می‌شود، توانسته است تا 70 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کند. همچنین به وسیله استفاده از کارتریج‌های مستحکم تهیه شده از اسپانیا، جلوی نشتی و چکه کردن آب گرفته شود و به صفر برسد.

۸. از جمله پرفروش‌ترین محصولات شودر می‌توان به مدل «بیزانس» اشاره کرد. طراحی کلاسیک حالت بدنه این محصول در کنار وزن بالای آن توانسته است طرفداران خودش را جذب کند.

۹. مدل «لوکا» نیز یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار این برند است که تا کنون انتخاب درصد بالایی از مشتریان این شرکت بوده است. وزن مدل لوکا بسیار کمتر از مدل بیزانس است که این موضوع از تفاوت در ساخت تنه این دو مدل نشأت می‌گیرد.

۱۰. یکی از مزیت‌های شیرآلات شودر، تولید محصولات مقرون به‌صرفه است. این شرکت ضمن احترام به مشتریان نمونه‌هایی از شیرآلات ارزان‌قیمت را با همان کیفیت موجود در دیگر محصولاتش تولید و روانه بازار کرده است. مدل «اطلس» و «اطلس تو پلاس» در زمره شیرآلات ارزان‌قیمت شودر قرار دارند که با توجه به قیمت پایین، از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند.

۱۱. در هفتمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، شرکت شودر توانست تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۹۹ را در گروه شیرآلات ساختمانی دریافت کند.

مرتبط با : شودر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز