همه آنچه درباره چرم کاکتوس نمی‌دانید!

وقتی سخن از چرم کاکتوس به میان می‌آید عده‌ای تصور می‌کنند صحبت از چرم گیاهی است. اما چرم کاکتوس یک برند چرم ایرانی است که باکیفیت‌ترین محصولات چرمی را با متنوع‌ترین رنگ‌ها تولید می‌کند.

کاماپرس، قصد دارد در ادامه این برند را در ۸ نکته جالب برای علاقه‌مندان صنعت پوشاک و فعالان این حوزه بیشتر معرفی کند؛

۱. برادران علیزاده- بهنام و یوسف- در سال 1393 در یک کارگاه کوچک 15متری با پرسنل کم کار خود را آغاز کردند و یک سال بعد اولین محوصلات چرم صنعتی‌شان تولید شد.

۲. اکنون با گذشت هفت سال از آغاز فعالیت چرم کاکتوس این کارخانه در جاده ملارد به شهریار با فضایی به وسعت هزار و 200 متر و با 60 نفر نیروی کار فعالیت می‌کند. همچنین برای 100نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

۳. این مجموعه از اینستاگرام نیز برای جذب مشتری استفاده کرد و چون اکثر رقبا از ترس کپی شدن کارهایشان عکس آن را در اینترنت منتشر نمی‌کردند، از این کار استقبال شد.

راز آسمان پایتخت

۴. چرم کاکتوس علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و اینستاگرام، 5 شعبه در تهران و در شهرهای کرج، اصفهان، گرگان و بوشهر دارد. همچنین این مجموعه در سال‌های ابتدایی تاسیس خود توانست یک نمایندگی در ملبورن استرالیا راه‌اندازی کند.

۵. به گفته یوسف علیزاده، مجموعه چرم کاکتوس، مبدع تولید کیف و کفش «ست» است.

۶. محصولات چرمی معمولا در رنگ‌های عسلی، قهوه‌ای و مشکی تولید می‌شوند اما چرم کاکتوس برای اولین بار محصولات چرمی‌اش را با رنگ فیروزه‌ای راهی بازار کرد.

۷. بنیانگذاران چرم کاکتوس ابتدا برای تولید روزانه 24 جفت کفش برنامه‌ریزی کرده بودند و اکنون با افزایش 15 برابری ظرفیت تولید ماهانه 4 هزار جفت کفش و 300 عدد کیف تولید می‌کنند.

۸. سیستم «الو کاکتوس» در اینستاگرام، خدمات رایگان ارسال دو سایز برای پرو درب منزل ارائه می‌دهد.

مرتبط با : چرم کاکتوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز