هفت حقیقت تکان دهنده درمورد نسل جدید بی ام و سری 7

بی ام و سری 7-کاماپرس
لست سکند

بی ام و با بیش از 100 سال سابقه در زمینه خودرو یکی از لوکس‌ترین برندهای خودروسازی در جهان به شمار می‌رود. نسل جدید بی ام و سری 7 ، نمایشی دیگر از فناوری و نوآوری از سوی این برند است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رانندگی با نسل هفتم BMW  تجربه‌ای متفاوت است. سری 7 که اخیراً در پارک المپیا در مونیخ، درست روبه‌روی BMW Welt رونمایی شد، دارای ویژگی‌های زیادی است که در هیچ نسخه دیگر دیده نشده است.

1.خودروی سری 7 برقی است

خط تولید سری 7،  i7 M60 xDrive تمام برقی است. موتورهای الکتریکی در جلو و عقب با قدرت کل سیستم 554 اسب بخار هستند. طرفداران احتراق داخلی امکان انتخاب موتورهای شش و هشت سیلندر توربو شارژ را دارند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2.یک بدن برای همه

تمام نسخه‌های 7 جدید چه برقی، چه بنزینی یا دیزلی، بدنه یکسانی در یک فاصله بین دو محور دارند. چراغ‌های دو ردیفه منحصربه‌فردترین ویژگی آن هستند و پلاک عقب اکنون روی سپر قرار دارد. بااین‌وجود، از جلو یا عقب، شما این خودرو را با چیزی غیر از  BMW سری 7 اشتباه نخواهید گرفت.

3.ویژگی رولز رویس

درب‌ها می‌توانند به طور خودکار با لمس یک دکمه باز یا بسته شوند. دکمه‌های روی هر درب مکانیزمی را فعال می‌کنند که از ایجاد سروصدای اضافه هنگام حرکت ماشین و جریان هوا جلوگیری می‌کند.

12 حسگر اولتراسوند برای محافظت در برابر تصادف وجود دارد، بنابراین هرگز درب خودرو به دیوار، وسیله نقلیه دیگر یا اطرافیان برخورد نخواهد کرد .

4.صفحه نمایش تئاتر بی ام و سری 7

حالت تئاتر برای سرنشینان صندلی عقب جدیدترین و پیچیده‌ترین سیستم اطلاعات سرگرمی تا کنون در BMW است. اساساً صندلی‌های عقب را با بستن پرده‌ها، تنظیم نور و خواباندن صندلی‌ها به سالن سینما تبدیل می‌کند.

سپس، صفحه‌نمایش بزرگ 31.3 اینچی BMW Theatre از پوشش سقف پایین می‌آید. صدای فراگیر توسط Bowers  و Wilkins در کابین پخش شده و فیلم‌ها توسط Amazon Fire TV نمایش داده می‌شوند. بی ام و ادعا می‌کند که تابه‌حال صفحه‌نمایش لمسی بزرگتری از مانیتورهای 31.3 اینچی 8 K در ماشین دیگری نصب نشده است.

بی ام و سری 7-کاماپرس

5.پیشرانه برقی نسل پنجم

i7  بر اساس آخرین نسل پنجم فناوری eDrive BMW ساخته شده است. با شارژ کامل، i7  برقی می‌تواند تا 625 کیلومتر رانندگی کند. باتری‌های لیتیوم یون 101.7 کیلووات ساعتی که در کف شاسی تعبیه شده‌اند را می‌توان با استفاده از یک شارژر 195 کیلوواتی DC یا 11 کیلووات AC شارژ کرد. ده دقیقه شارژ DC برای افزایش برد رانندگی تا 170 کیلومتر کافی است.

6.لنزهای کریستالی

لنزهای کریستالی سواروسکی در ردیف بالایی چراغ‌ها به کار رفته است که شامل چراغ‌های روشنایی در روز، چراغ‌های جانبی و نشانگرها می‌شود. حتی زمانی که چراغ‌ها روشن نمی‌شوند، کریستال‌ها نور محیط با درخششی منعکس می‌کنند که تا به حال در هیچ خودروی دیگری مشاهده نشده است.

7.سواری روی هوا

سیستم تعلیق ​​در جلو و عقب در تمامی نسخه‌های سری 7 جدید به‌صورت استاندارد وجود دارد. این سیستم ارتفاع سواری را ثابت نگه می‌دارد و در حالت اسپورت و زمانی که سرعت از 120 کیلومتر در ساعت بیشتر شود در مدل i7 یا 140 کیلومتر در ساعت در مدل‌های با موتورهای احتراق داخلی، ارتفاع 10 میلی‌متر کاهش می‌یابد.

بی ام و سری 7-کاماپرس

دمپرها به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند و به طور مداوم با شرایط سطح جاده سازگار می‌شوند تا راحتی و کنترل سواری را به بالاترین حد ممکن برسانند.

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز