هشدار به نانوایان بی توجه به پروتکل پیشگیری از کرونا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک مقام مسئول در شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام نظارت مستمر بر زنجیره آرد و نان، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا توسط نانوایان تاکید کرد و هشدار داد نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی باعث قطع سهمیه آرد نانوایان‌ متخلف می‌شود.

به گزارش کاما پرس، نانوایی ها یکی از مراکزی هستند که در صورت رعایت نشدن اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به کانون شیوع کرونا تبدیل خواهند شد و نانوایان باید در این باره بسیار جدی باشند. این در حالیست که بسیاری از نانوایان به اصول بهداشتی لازم برای مقابله با گسترش کرونا ، اعتنایی ندارند و حتی با تذکر شهروندان نیز، تغییری در رویه خود نمی دهند.

نظارت مستمر بر زنجیره آرد و نان

حسن حنان درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی نانوایی‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز خرید گندم و نانوایی‌ها در صورت تخلف و بی‌توجهی واحدهای صنفی نانوایی، سهمیه آرد متخلفان قطع خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی را به تمامی مراکز خرید گندم، زنجیره آرد و اتحادیه‌ها و اصناف مربوط به آن ابلاغ کرده‌ایم و نظارت‌ها نیز به صورت تمام ‌وقت و مستمر انجام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

وی خاطر نشان ساخت: 83 هزار واحد خبازی سنتی و بیش از 60 واحد نان صنعتی در سطح کشور فعال است که پروتکل‌های بهداشتی باید در آن مطابق دستورالعمل رعایت شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: در خرید گندم نیز محموله‌های تحویلی آزمایش و مشخصات آن ثبت می‌شود، لذا محموله با نظارت کامل تخلیه و به بیرون مرکز هدایت می‌شود.

در ادامه این نشست حسین ایرانشاهی، معاون اداری و مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز با اشاره به اینکه مجموعه تولید و تأمین گندم و همچنین صنعت نان در شرایط خاص تعطیل‌ بردار نیست، بیان کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران با تمامی کارکنان خود در دوران قرنطینه و تعطیلات نوروز لحظه‌ای نسبت به وظایفش بی‌تفاوت نبوده است.

مرتبط با : بازرگانی دولتی ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز