هشدار حاکمان دبی به گردشگران در آستانه سال نو میلادی

لست سکند

در آستانه ورود به سال 2022 و تعطیلات ژانویه مسئولان شهر دبی درباره حضور بیش از 10 میلیون گردشگر طی 10 روز آینده هشدار داده اند. با توجه به اینکه یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی جهان به نام اکسپو 2020 دبی نیز در این شهر در حال برگزاری است، این پیش بینی دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش کاماپرس، هواپیمایی اماراتز که کار جا به جایی مسافران را به این شهر انجام می دهد توصیه هایی در خصوص ورود به فرودگاه بین المللی دبی و مسافرت به این شهر ارایه داده است که در ادامه به آنها می پردازیم:

1- حداقل 3 ساعت قبل از پرواز به همراه همه مدارک در فرودگاه حاضر شوید. مسافرانی که دیرتر از یک ساعت مانده به پرواز به فرودگاه برسند، نمی توانند وارد هواپیما شوند.
2- حتما 48 ساعت قبل از پرواز کار چک این را به صورت آنلاین انجام دهید تا در فرودگاه معطلی کمتری داشته باشید. همچنین می توانید از ماشین مخصوص بار نیز استفاده کنید.
3- از مسافرانی که در فرودگاه حضور دارند به صورت تصادفی تست پی سی آر گرفته می شود.
4- مسافرانی که قصد ورود به کشورهایی را دارند که انجام تست پی سی آر به هنگام ورود به آنها الزامی است، به سمت سالن انجام تست کرونا هدایت می شوند.
5- همه مسافرانی که به دبی یا ابوظبی سفر می کنند باید تست پس سی آر خود را به همراه داشته باشند. چنانچه به صورت تصادفی برای انجام تست پی سی آر انتخاب شده اید، معطلی ندارید و جواب برای شما پیامک می شود.

راز آسمان پایتخت

مهمترین خبرهای امروز:

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز