هشدار؛ از دست‌فروش‌ ها و سایت‌های نامعتبر موبایل نخرید

تور لحظه آخری-کاماپرس

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری به خریداران توصیه کرد که به دلیل عدم امکان رسیدگی به تخلفات، از دست فروشان و سایت‌های بدون اعتبار، موبایل بدون گارانتی خریداری نکنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمدرضا رمضان همچنین گفت: تاکنون شکایتی از موبایل‌های ریپک یا رفرش شده گزارش نشده، اما اگر شکایتی به اتحادیه ارجاع شود، حتما پیگیری می‌شود.

وی در رابطه با شکایات مرتبط با سایت‌های مجوز دار، توضیح داد: کلیه تخلفات و شکایات مربوط به این سایت‌ها طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این فرد مسئول، فروش کالای دستکاری شده و از حالت اورجینال خارج شده را تخلف دانست و ادامه داد: کلا هر اقدام منجر به منحرف کردن خریدار از کالای اصل، تقلب محسوب می‌شود، اما تاکنون گزارشی در این رابطه ارائه نشده است. احتمالا این مدل کالاها در سایت‌های نامعتبر و فروشگاه‌های فاقد جواز کسب به فروش می‌رسد که مرجعی در حوزه فروش موبایل ندارند.

وی با بیان اینکه بیشترین شکایت‌ها مربوط به خرید از دست فروشان یا سایت‌های نامعتبر است، گفت:  بیشتر این افراد یا موبایلی تحویل نگرفته‌اند و یا کالای دارای مشکل و فاقد رجیستری گرفته‌اند.

به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با اشاره به قیمت بالای موبایل، به خریداران پیشنهاد کرد: از دست‌فروش یا سایت‌های نامعتبر موبایل بدون گارانتی نخرید، چون در صورت تخلف امکان رسیدگی و پیگیری وجود ندارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هشدار؛ از دست‌فروش‌ ها و سایت‌های نامعتبر موبایل نخرید

  1. امیرحسین عبدی گفته:

    خب الان از سایت اینترنتی بخریم چی؟ آخه خریدن از مغازه ها جدیدا شرایط اقساطی نداره و خب این بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز