هزینه کلاس زبان در شیراز برای ترم تابستان

آموزش زبان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شیراز، پایتخت فرهنگی ایران، یک شهر توریستی و پرجاذبه است و این ویژگی باعث می‌شود سالانه افراد بی‌شماری از اقصی نقاط جهان به آن سفر کنند. به دنبال این، شیرازی‎ها هزینه کلاس زبان در شیراز را می‌پردازند و از کودکی به دنبال یادگیری زبان دوم هستند تا بتوانند با افرادی که از کشورهای دیگر، پا به تخت جمشید گذاشته‌اند یا به دیدار سعدی و حافظ می‌روند، ارتباط برقرار کنند. ایجاد این ارتباط اهمیت تجاری و فرهنگی فراوانی دارد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از موسسه زبان پارسا شیراز ، البته این موضوع سن و سال نمی‌شناسد و صاحبان مشاغل در هر سنی که باشند، به دنبال یادگیری زبان هستند! این مسئله، شهریه کلاس زبان در شیراز را به یک دغدغه مهم برای شیرازی‌ها تبدیل کرده است.

کلاس زبان شیراز-کاماپرس

هزینه کلاس زبان در شیراز

پس از فهم و درک اهمیت یادگیری زبان خارجی در شهرهای توریستی مثل شیراز، آنچه مهم است این است که انتخاب کنیم قصد یادگیری چه زبانی داریم، فرانسوی یا ایتالیایی؟ انگلیسی یا آلمانی؟ یا اصلا می‌خواهیم امتحان آیلتس بدهیم؟ در هر حال موسسه زبان پارساآموزان به همه این‌ها اندیشیده است.

هزینه کلاس‌ زبان در شیراز برای کلاس خصوصی آیلتس در موسسه زبان پارسا هرجلسه 250 هزارتومان است و دوره کامل آیلتس با متد ELS آمریکا  3 میلیون تومان برآورد شده است. همچنین کلاس‌های ترمیک زبان انگلیسی آموزشگاه پارسا 485 هزار تومان، کلاس‌های خصوصی آن هرجلسه 160 هزار تومان و دوره مکالمه زمان انگلیسی نیز یک میلیون و 200 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

اما نه فقط انگلیسی، بلکه دپارتمان زبان آلمانی پارسا هم با اساتید نیتیو فعال است، کلاس‌های ترمیک آلمانی 650 هزار تومان است. علاوه بر آلمانی، ترکی استانبولی را هم در پارسا با 700 هزار تومان در دوره مقدماتی و پیشرفته می‌توان آموخت. کلاس‌های مقدماتی و پیشرفته عربی خلیجی هم به قیمت 750 هزار تومان در آموزشگاه زبان پارسا برگزار می‎شود. آموزشگاه پارسا در دپارتمان زبان فرانسوی در سطوح پیشرفته کلاس‌های ترمیک فرانسه را با 650 هزار تومان برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به زبان ایتالیایی نیز می‌توانند آن را در کلاس‌های ترمیک با هزینه 600 هزار تومان بیاموزند. همچنین کلاس ترمیک اسپانیایی با 600 هزار تومان و کلاس زبان کره‌ای با 500 هزار تومان نیز برگزار می‌شود.

هزینه‌های گفته شده به کلاس ترمیک اختصاص دارند، اما تمامی این زبان‌ها را به جز زبان انگلیسی می‌توان با 190 هزار تومان به ازای هرجلسه، به صورت خصوصی آموخت. این کلاس‌ها حتی به صورت نیمه‌خصوصی هم همراه با هماهنگی توسط آموزشگاه پارسا برگزار می‌شوند.

آموزش زبان-شیراز-کاماپرس

حال که اهمیت دانستن زبان در شیراز روشن شد، در تشریح آن لازم است بدانیم زبان به طور کلی ابزاری برای برقراری ارتباط است؛ همین جمله نشان می‌دهد که هرچه این ابزار گسترده‌تر باشد امکان برقراری ارتباط بیشتر و آسان‌تر خواهد بود و اگر آدمی زباند ندارد، در تنهایی غرق می‌شود. به بیان بهتر، زبان نه تنها یک ابزار ارتباطی برای رفع نیاز است بلکه سازگاری ما را با محیط زندگی‌مان زیاد می‌کند و حال را با تاریخ گذشته و آینده پیوند می‌زند.

این مسئله باعث شده است تا افراد علاوه بر اینکه تلاش می‌کنند زبان مادری خود را تمام و کمال یاد بگیرند، به یادگیری زبان‌های دیگر نیز توجه کنند، حتی برخی کشورها دو زبانه هستند! امروزه، دانستن یک زبان خارجی از جنبه‌های مالی، اجتماعی و هوشی اهمیت دارد. این اهمیت ابعاد متنوعی دارد؛

افزایش ضریب هوشی

قرار گرفتن در فرآیند یادگیری باعث بهبود حافظه و حواس و افزایش تمرکز می‌شود؛ یادگیری زبان هم از این قائده مستثنی نیست. یادگیری زبان باعث می‌شود کارکرد مغز افزایش یابد و این یک امتیاز به خصوص برای کودکان است.

افزایش تعامل و روابط

همانطور که گفته شد، گسترش دایره زبانی برابر است با گسترش دایره ارتباطات! زبان مشترک آن چیزی است که ما را به افراد وصل می‌کند. داشتن دوستانی از سراسر جهان، هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد! این موضوع برای شهرهای توریستی مانند شیراز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. مثلا، روزانه افراد بسیاری از کشورهای مختلف پا به تخت جمشید، سعدیه و حافظیه می‌گذارند و در پی آشنایی با شهر شیراز هم هستند، دوستی با آن‌ها برای شیرازی‌ها می‌تواند یک فرصت جالب باشد اگر زبان خود را تقویت کنند. از این رو این مطلب به هزینه کلاس زبان در شیراز نیز پرداخته است.

 فرصت تجارت

در دنیای امروز نمی‌توان اهمیت اقتصاد و درآمدزایی را نادیده گرفت و قابل توجه است که یکی از عوامل مهم این فرصت‌ها و موقعیت‌ها، یادگیری زبان خارجی است. زبان خارجی اعتبار افراد را افزایش می‌دهد و باعث پایداری در اقتصاد جهانی می‌شود. این موضوع هم مانند مورد قبلی برای شهرهای توریستی اهمیتی دوچندان دارد؛ آن‌ها می‌توانند با یادگیری زبان، برای شهر خود دستیابی‌های مالی داشته باشند.

آموزش زبان-شیراز-کاماپرس

پس به طور کلی، یادگیری زبان می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد باشد از لحاظ اینکه به فرصت‌های شغلی و اقتصادی فراهم می‌کند، امکان سفر به نقاط مختلف جهان را فراهم می‌کند و به رشد ذهنی کمک خواهد کرد. و از آنجا که همه این‌ها در شهرهای توریستی تاثیر بیشتری دارند شاید برخی مشتاق این باشند که هزینه کلاس زبان را در این شهرها بدانند که پیش از این تشریح شد.

موسسه فرهنگی و هنری پارساآموزان شیراز در سال 1380 تاسیس شد و این فرصت طلایی یادگیری زبان را در اختیار شیرازی‌ها قرار داد اما ساکنین شهرهای دیگر هم می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین به ارتقای زبان خود کمک کنند. این موسسه همیشه سعی بر این دارد که تجهیزات آموزشی‌اش را بهبود بخشد و حتی به زیباسازی فضای آموزشی موسسه نیز فکر می‌کند. بنابراین، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز