هزینه و شرایط اجاره خودرو رنو

اجاره خودرو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اجاره خودرو این روزها به دلیل برخورداری از مزایا و امتیازات ویژه، طرفداران خاص خود را پیدا کرده و محبوبیت آن به عنوان روشی جایگزین برای خرید خودرو رو به فرونی است. در این میان اجاره خودرو رنو به دلیل تنوع بالا و مزایای اقتصادی و محیط ‌زیستی فراوان می‌تواند علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مختلف متقاضیان، به نقل و انتقال مسئولانه، مقرون به صرفه و پایدار منجر شود.

کاماپرس در این گزارش،‌ با برشمردن مزایای اقتصادی و محیط زیستی اجاره خودرو، هزینه و شرایط اجاره خودرو رنو را بررسی کرده است.

مزایای اقتصادی و زیست محیطی اجاره خودرو

اجاره خودروهای اقتصادی همچون مدل‌های مختلف رنو مزایای بی‌شماری دارد. کاهش هزینه‌های خرید خودرو، مالیات و بیمه، حذف هزینه­های تعمیر و نگهداری و تجربه‌ رانندگی با خودروهای مختلف، بسته به نوع کاربری و نیاز افراد از مهمترین مزایای اقتصادی و همچنین کمک به کاهش ترافیک‌ شهری، استفاده اشتراکی از خودرو با هدف کاهش تعداد اتومبیل در جاده‌ها، افزایش بهره‌وری منابع و در نهایت کاهش آلودگی هوا از مهمترین امتیازات زیست محیطی اجاره خودرو به شمار می‌رود.

برخی از امتیازات اجاره خودرو رنو

رنو یکی از بزرگترین خودروسازان فرانسوی است که ساخت تولیدات خود را از حدود 120 سال پیش آغاز کرده و طی این مدت انواع مدل‌های اقتصادی و لوکس این شرکت بخش اعظمی از بازار جهانی خودرو را به خود اختصاص داده‌ است. کارخانه رنو طیف متنوعی از خودروهای کوچک، خانوادگی و SUV را متناسب با نیاز متقاضیان طراحی کرده که کلیو، مگان و کپچر از شناخته‌شده‌ترین مدل‌های آن به شمار می‌رود.

تنوع خودروهای این شرکت فرانسوی باعث شده که با اجاره خودرو رنو، نیازهای مختلف مشتریان از مناسبت‌ها تا مراسم‌های خاص و ویژه گرفته تا ترددهای داخل و خارج از شهر به بهترین نحو ممکن و با هزینه‌ای کاملا اقتصادی و به صرفه پوشش داده شود.

راز آسمان پایتخت

اجاره خودرو-کاماپرس

شرایط و هزینه اجاره خودرو رنو

کافه رنت، یکی از شرکت­های بین­المللی فعال در حوزه اجاره خودرو است که دو مدل رنو از جمله رنو ال90 اتوماتیک و رنو تالیسمان را اجاره می‌دهد. هزینه اجاره روزانه ال90 برای سه تا 14 روز حدود یک میلیون و 150 هزار تومان و برای بیشتر از 14 روز یک میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده و مبلغ ودیعه ضمانت آن نیز 15 میلیون تومان است.

حداقل مدت زمان اجاره رنو تالیسمان نیز سه روز تعیین شده است.

تسهیلات کافه رنت برای اجاره خودرو رنو در مراسم عروسی

اغلب خودروهای مجموعه کافه رنت حداقل برای سه روز اجاره داده می‌شود؛ با این حال، در صورت اجاره خودرو به عنوان ماشین عروس، امکان اجاره ساعتی نیز وجود دارد. در این روش، متقاضی می‌تواند از تسهیلات و خدمات ویژه ماشین عروس کافه رنت یعنی گل آرایی نیز بهره­مند شود.

نحوه اجاره خودرو رنو با راننده یا بدون راننده

کافه رنت، اتومبیل­ های رنو را به دو روش همراه با راننده یا بدون راننده اجاره می­دهد. در صورت اجاره خودرو با راننده، کلیه مسئولیت رانندگی، نگهداری و مراقبت از اتومبیل بر عهده شرکت بوده و برای تحویل خودرو به غیر از هزینه اجاره، نیازی به ارائه مدرک دیگری نیست.

اجاره بدون راننده نیز روش دیگر اجاره خودرو رنو است که از مزایایی همچون داشتن حریم کاملا خصوصی در اتومبیل، تجربه رانندگی با خودرویی لوکس مانند رنو تالیسمان و صرفه جویی در هزینه برخوردار است. البته برای اجاره خودرو رنو بدون راننده، شرط سنی بالای 20 سال و مدارکی مانند گواهینامه با حداقل شش ماه اعتبار، ارائه مدارک شغلی یا محل سکونت، پرداخت ودیعه ضمانت و همچنین هزینه اجاره الزامی است.

اجاره آسان خودرو رنو با کافه رنت

شرکت کافه رنت با سابقه بیش از 10 سال، فعالیت آنلاین خود را از سال 1399 آغاز کرد و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های بین‌المللی مطرح اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه شناخته شده است. کافه رنت، طیف وسیعی از خودروهای اقتصادی، خانوادگی و لوکس را با شرایط به روز و هزینه مقرون به صرفه در شعب داخل و خارج از کشور در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

اجاره خودرو در کافه رنت به صورت آنلاین و همچنین تلفنی امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت کافه رنت به آدرس  cafeerent.com و همچنین تماس با شماره تلفن‌های 02149934، 09128208300  برای رزرو آنلاین خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز