هزینه اقامت در هتل داریوش کیش 30 شهریور 1401

لست سکند

کیش یک جزیره توریستی است که به تفریحات و هتل‌هایش معروف است. هتل داریوش کیش هم یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های پرطرفدار این جزیره محسوب می‌شود. این هتل یکی از بزرگترین و معتبرترین هتل‌های ۵ ستاره کیش است که در میدان داریوش واقع شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل ۵ ستاره داریوش کیش در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار در شمال شرقی جزیره کیش و با الهام از تخت جمشید ساخته شده است. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و به‌عنوان هتل موزه کیش نیز شناخته می‌شود.

در طراحی این هتل از بنای تخت جمشید و کاخ‌های آپادانا الهام گرفته شده و به همین دلیل نیز بسیاری از المان‌های اصلی این بناهای تاریخی را در این هتل قابل مشاهده است. تندیس‌ها، سنگ‌نگاره‌ها و ستون‌های محوطه و محیط داخلی هتل همگی از بنای تخت جمشید الهام گرفته شده و سبک معماری ساختمان خود یکی از جاذبه‌های گردشگری هتل داریوش کیش است و برای گردشگران به نوعی تور گردشگری تبدیل شده است.

امکانات و دسترسی‌های هتل داریوش کیش

این هتل مجلل دسترسی آسانی به بسیاری از مراکز تفریحی و مراکز خرید مهم کیش از جمله پردیس، مروارید و مرجان داشته و از جمله جاذبه‌های گردشگری و تفریحی اطراف آن می‌توان به پلاژ آقایان، پلاژ بانوان و پارک ساحلی مرجان اشاره کرد. از جمله امکانات ورزشی هتل بزرگ داریوش می‌توان به سالن ورزشی مجهز (باشگاه بدن‌سازی) و زمین تنیس، پینت بال، بیلیارد، غواصی، ماساژ، استخر روباز برای آقایان و بانوان اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

درباره رستوران‌های هتل داریوش کیش باید گفت که یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های هتل داریوش کیش، رستوران پاسارگاد است که در قسمت انتهایی طبقه همکف واقع شده و مملو از نمادهای هخامنشی است. طراحی داخلی این رستوران از کاخ پارسه الهام گرفته شده و دارای سنگ‌کاری‌های سه بعدی است. رستوران آپادانا هتل داریوش کیش هم که در طبقه همکف قرار گرفته انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را سرو می‌کند.

گفتنی است در سالن تشریفات ویژه یا لانژ هتل داریوش نیز انواع شیرینی‌ها، دسر، میوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. همچنین کافی‌شاپ ساحلی استخر در کنار استخر مجموعه هتل داریوش کیش قرار گرفته و محیطی دلنشین و زیبا دارد. در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود. کافی‌شاپ آتوسا و کافه لانج از جمله دیگر کافه‌های هتل بزرگ داریوش هستند.

هزینه اقامت در هتل داریوش کیش باتوجه به مدت اقامت و نوع اتاق متفاوت است. جدول زیر انواع اتاق‌ها همراه با قیمت یک شب اقامت در هتل داریوش کیش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز