هزينه ويزای دبي را چگونه به تومان پرداخت كنيم؟

ویزای دبی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

طی سالیان اخیر، کشور امارات متحده عربی به ویژه شهر دبی مقصد بسیاری از ایرانیان برای تجارت، سرمایه‌گذاری و گشت‌‍وگذار در جاذبه‌های دیدنی آن بوده است. گردشگران ایرانی که با هدف تحصیل، کار، تجارت، سرمایه‌‎گذاری، شرکت در یک رویداد و غیره به دبی سفر می‌کنند؛ بیش از هر چیز نیازمند دریافت ویزای دبی هستند.

به گزارش کاماپرس، هزینه دریافت ویزای دبی توسط کارت‌های بانکی بین‌المللی به حساب کارگزاران رسمی دولت امارات متحده عربی واریز می‌شود. از آن‌جایی که بسیاری از متقاضیان ویزای دبی، دارای کارت اعتباری بین‌المللی نیستند و نمی‌توانند جهت اخذ ویزای این کشور به صورت مستقیم به اداره مهاجرت دبی مراجعه کنند؛ می‌توانند تمامی مراحل اخذ ویزای دبی را از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر به پیش ببرند.

در این گزارش به بررسی چگونگی پرداخت هزینه ویزای دبی به تومان، مدارک لازم جهت اخذ ویزا و قیمت ویزای دبی پرداخته شده است.

چگونگي پرداخت هزينه ويزای دبي

متقاضيان دريافت ويزای دبی مي‌توانند هزينه ويزای خود را به صورت درهم، دلار، ريال و تومان از طريق آژانس‌هاي مسافرتی معتبر پرداخت كنند. يكي از معتبرترين آژانس‌های مسافرتی كه مي‌تواند متقاضيان را در دريافت هر چه سريع‌تر و مطمئن‌تر ويزاي دبي ياري دهد، سلام پرواز است.

آژانس مسافرتي سلام پرواز با برخورداري از كارشناسان مجرب روند پيشبرد اخذ ويزاي دبی را در كمترين زمان ممكن انجام مي‌دهد. افراد مي‌توانند به صورت حضوري و يا آنلاين مدارك مورد نياز اخذ ويزاي دبي را به اين آژانس مسافرتي معتبر تحویل بدهند و از صفر تا صد روند دریافت ویزا را به کارشناسان مجرب آن بسپارند.

راز آسمان پایتخت

در روش آنلاین، افراد مدارک لازم را در سایت مربوطه بارگذاری و هزینه‌های لازم را پرداخت می‌کنند. از آن‌جایی‌که، درگاه پرداخت آنلاین به ریال است، افراد ديگر نیازي به کارت به کارت کردن و یا مراجعه به بانک برای پرداخت وجه ویزا نخواهند داشت.

همچنين، در هر زمانی که ویزای دبی صادر شود، پیام صدور آن به صورت پیامک به افراد اعلام می‌شود. افراد در هر زمانی به ویزای صادر شده دسترسی خواهند داشت و می‌توانند در هر زمان و مکانی با مراجعه به سایت آن را مشاهده کنند. همچنین، متقاضيان می‌توانند در هر زمان با مراجعه به سایت آن را پرینت بگیرند و همراه خود داشته باشند.

ویزای دبی-کاماپرس

هزينه اخذ ويزاي دبي

هزينه ويزاي دبي براساس نوع ويزاي درخواستي، تعداد روزهاي اقامت، سينگل و يا مولتي بودن ويزا و امكان تمديد آن از يكديگر متغير مي‌شود. همچنين،‌ تغيير نرخ ارز در ايران نيز بر روي تغيير قيمت ويزاها موثر خواهد بود. از زمان ثبت درخواست نیز حدود 3 تا 7 روز طول می‌کشد تا ویزای دبی برای متقاضی صادر شود. همچنین متقاضیان باید حداقل 10 تا 15 روز قبل از تاریخ پرواز یا سفر با کشتی برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند. در ادامه این مطلب به بررسی قیمت انواع ویزای دبی پرداخته شده است.

عنوان قيمت به درهم قيمت به تومان
ويزاي توريستي 10 روزه دبي 200 درهم 4 ميليون و 170 هزار تومان
ويزاي توريستي 30 روزه دبي يكبار ورود 300 درهم 4 ميليون و 140 هزار تومان
ويزاي توريستي 30 روزه دبي چند بار ورود 520 درهم 7 ميليون و 480 هزار تومان
ويزاي توريستي 60 روزه يكبار ورود 500 درهم 7 ميليون و 190 هزار تومان
ويزاي توريستي 60 روزه دبي چند بار ورود 780 درهم 11 ميليون و 220 هزار تومان
ويزاي توريستي 90 روزه دبي يكبار ورود 1100 درهم 15 ميليون و 825 هزار تومان

آيا ويزاي دبي قابل تمديد است؟

انواع ویزای دبي اعم از ويزاهاي 10 روزه، يك ماهه و 3 ماهه قابل تمديد خواهند بود و هيچ‌گونه محدوديتي براي تمديد آنها در نظر گرفته نشده است.

مدارك لازم جهت اخذ ويزاي دبي

متقاضيان ويزاي دبي بايد مداركي همچون اسكن پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماهه، عكس پرسنلي واضح، اسكن از صفحه اول شناسنامه را به آژانس مسافرتي مورد نظر ارائه دهند. همچنین، متقاضيان برای دریافت ویزای امارات نیازی به ارائه کارت ملی نخواهند داشت.

برای اخذ ویزای دبی به کجا مراجعه کنیم؟

آژانس مسافرتی سلام پرواز یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در زمینه اخذ ویزای دبی است. علاقه‌مندان می‌توانند فرآیند دریافت ویزای دبی خود را به کارشناسان مجرب مجموعه سلام پرواز بسپارند و در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب، ویزای خود را دریافت کنند.

از دیگر خدمات ویژه آژانس مسافرتی سلام پرواز می‌توان به فروش الکترونیکی بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی اشاره کرد. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌ها و خدمات متنوع مجموعه سلام پرواز می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.salamparvaz.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22224444-021 تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز