هرآن‌چه که باید درباره الوویزا بدانید

الوویزا-کاماپرس

الوویزا یا موسسه کاریابی بین المللی یونس شرکتی که ادعا دارد تنها موسسه ای است که جهت دریافت ویزای کار با کارفرمای خارجی پیمان همکاری بسته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی و بررسی خدمات این مجموعه می‌پردازد:

*این شرکت با ارائه خدمات اصلی و فرعی به مهاجران، آن ها را در این مسیر همراهی می‌کند. از جمله خدمات اصلی می‌توان به مشاوره و دریافت ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری اشاره کرد. نوشتن انگیزه نامه، ریسرچ پروپوزال، رزومه تحصیلی و کاری بخشی از خدمات فرعی این موسسه است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*بنا به نقل از سایت رسمی این مجموعه، از خدمات ویژه الوویزا می‌توان به دریافت ویزای کاری کشورهای آلمان، لهستان، کانادا، انگلیس و ترکیه  اشاره کرد. کمک‌پرستار و مهندس با حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط و داشتن سن کمتر از 44 سال از شرایط درخواست ویزای کاری آلمان است. برای جاب آفر کشور لهستان تنها مدرک دیپلم مورد نیاز است.

ویزای آلمان-کاماپرس

*از طریق وبسایت و با درج شماره تماس می‌توان مشاوره آنلاین و فوری دریافت کرد. گفتگوی حضوری با کارشناس پس از تعیین وقت و پرداخت هزینه از طریق سایت امکان‌پذیر است. مدت زمان مشاوره تحصیلی یا کاری 45 دقیقه است.

*الوویزا دوره های آوسبیلدونگ در آلمان را از ثبت نام تا ویزا انجام می‌دهد. یکی از روش‌های مهاجرت کاری است که نسبتا کم هزینه‌تر محسوب می‌شود. جهت  شرکت در این دوره‌ها به مدرک زبان آلمانی سطح ب1 نیاز است. این موسسه دوره‌های آموزشی زبان آلمانی را نیز برگزار می‌کند. فیزیوتراپی، مکانیک‌ صنعتی، آرایشگری، پرستاری، صنایع غذایی بخشی از رشته‌های آوسبیلدونگ هستند.

*به نقل از سایت رسمی الوویزا در دی ماه سال 1400 این موسسه به 567 نفر مشاوره داده است و در این زمان برای متقاضیان واجد شرایط 29 ویزا اخذ کرده است.

*نمونه رزومه و انگیزه نامه گروه‌های کمک پرستاری در وبسایت الوویزا قرار دارد. فرم‌های این بخش به زبان آلمانی بارگذاری شده است.

*بخشی از وبسایت به مجله مهاجرت اختصاص دارد. در این قسمت شرایط زندگی، تحصیل، کار در برخی از کشورها بیان شده است. فهرستی از دانشگاه‌‌های معتبر جهان براساس استان، هزینه تحصیلی، خصوصی و دولتی بودن آن‌ها وجود دارد.

*دفتر این شرکت در تهران محدوده سعادت آباد قرار دارد. دارای مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

*کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به صفحات فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و لینکدین شرکت مراجعه کنند.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز