سریع ترین راه مهاجرت به انگلیس کدام است؟

مهاجرت به انگلیس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کشورهای اروپایی مختلف به دلیل داشتن شرایط رفاهی و اقتصادی مناسب مقصد مهاجرتی بسیاری از متقاضیان مهاجرت هستند. کشور انگلیس یکی از کشورهای اروپایی است که هر ساله افراد زیادی قصد مهاجرت به آن را دارند. مهاجرت به انگلیس از طرق مختلفی امکان پذیر است. در بین روش‌های مهاجرتی به این کشور، اخذ ویزای تحصیلی انگلیس بیشتر مورد توجه قرار دارد.

به گزارش کاماپرس به نقل از پارس مهاجرت، برخی از اشخاص که قصد مهاجرت دارند و به دنبال مقصدی مناسب برای تامین رفاه و آسایش خود و خانواده‌شان هستند، انگلیس را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می‌کنند. مهاجرت به انگلیس نسبت به دیگر کشورهای اروپایی اندکی زمانبر است و دریافت اقامت آن حداقل 5 سال به طول می‌انجامد. البته افرادی که مدتی در انگلیس زندگی کرده باشند، امکان درخواست اقامت دائم این کشور را دارند.

در ادامه سه روش متداول مهاجرت به انگلستان یعنی تحصیل، کار و سرمایه گذاری، مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛

اخذ ویزای تحصیلی انگلیس

یکی از راه‌های مناسب و ایده آل برای اخذ ویزای انگلستان، روش تحصیلی است. افرادی که از طریق تحصیلی به این کشور مهاجرت می‌کنند، ضمن تحصیل در دانشگاه‌های مطرح جهان، به آسانی امکان اخذ ویزای این کشور را دارند. دانشگاه‌های آکسفورد، کمبریج و کویین ماری از جمله دانشگاه‌های مطرح کشور انگلیس هستند که هر ساله دانشجویان زیادی در آن مشغول به تحصیل می‌شوند. منتهی دانشجویان ایرانی برای تحصیل در این کشور باید شهریه بپردازند. بسته به نوع دانشگاه میزان پرداختی‌ها متفاوت است، اما میانگین تقریبی شهریه تحصیل در این کشور 15 هزار تا 35 هزار پوند اعلام شده است.

افرادی که در دانشگاه‌های انگلستان تحصیل می‌کنند، نسبت به دیگر دانشگاه‌های جهان مزایایی خواهند داشت. اخذ مدرک معتبر در سراسر جهان، تحصیل در برترین دانشگاه‌های دنیا، امکان کار موقت حین تحصیل، استفاده از ویزای همراه برای مهاجرت اعضای خانواده، تحصیل به زبان انگلیسی، دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا و اخذ اقامت پس از دو تا پنج سال از جمله آن‌ها است.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی انگلیس با نامه پذیرش از یکی از دانشگاه‌های این کشور، فرم درخواست ویزای تحصیلی، پرداخت ویزا، یک قطعه عکس جدید، گذرنامه معتبر، مدرک زبان، اثبات تمکن مالی، محل سکونت یا خوابگاه دانشجویی، گواهی پزشکی، اثرانگشت برای مجوز اقامت بیومتریک و ترجمه کلیه مدارک تحصیلی را ارائه دهند.

مهاجرت به انگلیس-کاماپرس

ویزای کاری انگلستان

متقاضیان مهاجرت به انگلستان، امکان اخذ ویزای این کشور را از طریق کاری نیز دارند. هر ساله دولت این کشور یک لیست از مشاغل مورد نیاز را منتشر می‌کند. افرادی که تخصص و شرایط لازم در مشاغل مورد نیاز دولت انگلستان را داشته باشند، می‌توانند ویزای این کشور را دریافت کرده و بعد از چند سال اقامت آن را دریافت کنند.

افرادی که مایل به اخذ ویزای کاری این کشور هستند باید فرم مربوطه، دعوتنامه شغلی دریافت شده، لیست هزینه‌های لازم و رسید آن‌ها، بیمه سلامت، عکس پرسنلی، پاسپورت معتبر، گواهی تمکن مالی، عدم سو پیشینه تایید شده و مدرک معتبر زبان انگلیسی را ارائه دهند. افرادی که با ویزای کاری به انگلستان مراجعه کرده و حداقل پنج سال در این کشور زندگی کرده باشند، با روش‌های مختلفی امکان اخذ اقامت دائم این کشور را خواهند داشت.

مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

افرادی که مایل هستند سرمایه خود را به کشور دیگری منتقل کنند و اقامت آن کشور را بگیرند، می‌توانند قوانین انگلستان را در این خصوص مطالعه کنند. حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت به انگلستان 1 میلیون و 500 هزار پوند است. البته افراد می‌توانند سرمایه خود را در یکی از شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های انگلیسی نیز منتقل کنند که حداقل میزان سرمایه لازم برای این کار 780 هزار پوند خواهد بود. افرادی که مایل به مهاجرت از این طریق هستند باید بدانند که امکان استخدام و کار در این کشور را ندارند. ضمنا سرمایه گذار باید حداقل نیمی از مدت زندگی خود را در انگلیس گذرانده باشد. لازم به ذکر است فرد سرمایه گذار باید دانش و اطلاعات کافی و لازم را درخصوص زبان انگلیسی به دست آورده باشد، وگرنه امکان دریافت اقامت از این طریق را نخواهد داشت.

مهاجرت آسان به انگلیس با مجموعه پارس مهاجرت

افرادی که قصد اخذ ویزا تحصیلی انگلیس را دارند می‌توانند از طریق سایت پارس مهاجرت برای این کار اقدام کنند. متقاضیان کافی است با چند کلیک به این وبسایت مراجعه کرده تا تمامی اطلاعات لازم برای اخذ ویزای کاری یا تحصیلی انگلیس و همچنین روش‌های دیگر مهاجرتی به این کشور را به دست آورند. کارشناسان و وکلای متخصص این مجموعه در خصوص هر روش مهاجرتی با متقاضیان همراه خواهند بود و با آن‌ها تا آخرین مرحله اخذ ویزا و پاسپورت موردنظرشان همراهی خواهند کرد.

تاکنون90 درصد پرونده مهاجرتی این مجموعه با موفقیت به سرانجام رسیده است. با این حال، این گروه مهاجرتی به منظور آسودگی خاطر متقاضیان، ضمانت ارائه می‌دهد. در صورتی که گروه مهاجرتی نتوانند روادید یا اقامت مورد نظر متقاضیان را اخذ کنند، کل مبلغ قرارداد را به آن‌ها عودت خواهند داد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز