هتل استقلال تهران ؛ یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین اقامتگاه های پایتخت

مسافران تهران به منظور تجربه یک مسافرت مناسب در این شهر می‌توانند به هتل استقلال تهران مراجعه کنند و در این ساختمان بلند، خیابان ولیعصر تهران و دیگر جاذبه‌های این شهر را بهتر مشاهده کنند. این هتل پنج ستاره از هتل‌های قدیمی تهران است که تاکنون میلیون‌ها توریست ایرانی و خارجی اعم از مسافران عادی و مقامات کشورهای مختلف در آن اقامت داشته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل پنج ستاره استقلال تهران که قبل‌تر با نام هیلتون شناخته می‌شد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران است که بعد از گذشت سال‌ها همچنان ساختمان این هتل در خیابان ولیعصر تهران، بلندترین و مشهورترین خیابان تهران، خودنمایی می‌کند. ساختمان هتل استقلال در 15 طبقه در زیربنای 70 هزار متری ساخته شده و این مجموعه از سال 1351 تاکنون به مسافران داخلی و خارجی خدمات ارائه داده است. مسافرانی که مایل به اقامت یک یا چند شبه در هتل استقلال تهران هستند باید به این مورد توجه کنند که هتل مذکور یکی از لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های تهران بوده و قاعدتا با توجه به قرارگیری آن در یکی از گران‌ترین خیابان‌های تهران، باید هزینه بیشتری نسبت به رزرو اتاق در دیگر هتل‌های تهران پرداخت کرد.

گذری بر تاریخ و امکانات هتل استقلال تهران

این هتل با همکاری معماران و طراحان سه کشور انگلیس، آمریکا و ایران ساخته شده و در آن انواع امکانات و خدمات مختلف رفاهی و آسایش مسافران تبیین شده است. هتل استقلال به دو فاز غربی و شرقی تقسیم می‌شود که در حال حاضر هر دو فاز از به روزترین و جدیدترین امکانات تفریحی برخوردار هستند. فاز شرقی این هتل تا به حال چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته و به همین دلیل نسبت به فاز غربی جدیدتر است و امکانات نوتری دارد. با این حال سوئیت‌های قسمت غربی این برج بزرگ‌تر هستند و دو اتاق خواب جداگانه دارند.

این مجموعه به اینترنت پرسرعت نامحدود، سرویس 24 ساعته، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه مردانه، مرکز خرید سوغاتی، مرکز کسب و کار، خودپرداز و دیگر امکانات رفاهی مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که از تنیس سررشته دارید و به این رشته ورزشی علاقه مند هستید، زمین تنیس این مجموعه همه روزه از ساعت هفت صبح تا 11 شب در ضلع جنوب غربی فعال است و به علاقمندان این رشته خدمات ارائه می‌دهد. گذشته از ورزش تنیس، مسافران این امکان را دارند تا از کلوپ ورزشی بسیار پیشرفته این مجموعه بهره ببرند. استخر و سونای معروف هتل استقلال هم جز علاقمندی‌های این مجموعه محسوب می‌شود. مسافران این امکان را دارند تا در هر ساعتی از شبانه روز از استخر و جکوزی این مجموعه استفاده کنند و از این فضا نهایت استفاده را داشته باشند.

هتل استقلال تهران-کاماپرس

آشنایی با سالن‌های هتل استقلال

این مجموعه گذشته از فراهم کردن امکانات تفریحی و رفاهی مناسب برای مسافران، مکان مناسبی برای برگزاری قرارهای کاری و گردهمایی‌های کاری و خانوادگی است. این مجموعه دارای چندین تالار و سالن است که معماری زیبایی دارد. یکی از سالن‌های این مجموعه دریای نور با ظرفیت 850 نفری است. دیگر سالن این هتل نوفل لوشاتو نام دارد که ظرفیت آن 120 نفر بوده و مکان مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و نشست‌های مختلف محسوب می‌شود. سبک معماری و دیزاین هر دو سالن هتل استقلال جذاب و مناسب است.

همه افراد و مسافرانی که مایل به رزرو هتل استقلال هستند به راحتی امکان دسترسی به سالن اجلاس سران، سفارت امارات، ترکیه، چین، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، نمایشگاه بین المللی تهران و دیگر مکان‌‍‌های مهم اقتصادی، آموزشی و تجاری را دارند.

در حال حاضر به راحتی امکان رزرو آنلاین هتل استقلال تهران وجود دارد. به این منظور کافی است به وبسایت سفرانه مراجعه و روی گزینه رزرو هتل استقلال کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هتل استقلال تهران ؛ یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین اقامتگاه های پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز