نیسان ماکسیما برقی می شود

تور لحظه آخری-کاماپرس

نیسان ماکسیما از زمان معرفی خود در سال ۱۹۸۲، به لطف طراحی نوآورانه و فناوری‌های مدرن خود طرفداران زیادی پیدا کرد. این خودرو در طول زمان از یک سدان خانوادگی به یک سدان اسپرت پیشرفته تبدیل شده و انتظار می‌رود در نسخه جدید ۲۰۲۵ خود باز هم از پیشتازان بازار خودرو باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، نیسان ماکسیما ۲۰۲۵ مجهز به پیشرانه الکتریکی کاملا جدیدی است که حتی سدان‌های کلاس خود را نیز به چالش می‌کشد. این موتور حتی با محیط زیست نیز سازگار بوده و با یک بار شارژ برد تخمینی ۴۸۲ کیلومتر را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

به لطف موتور برقی قدرتمند، گشتاور فوری برای سبقت بدون دردسر فراهم شده و فناوری ترمز احیا کننده نیز عملکرد را بهبود داده و در عین حال تخلیه باتری را به حداقل می‌رساند.

راز آسمان پایتخت

طراحی آیرودینامیکی، چراغ‌های جلو ماتریسی ال‌ای‌دی، جلوپنجره متمایز، استفاده از مواد عایق صدا، نورپردازی داخلی قابل تنظیم و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی جذاب از دیگر ویژگی‌های قابل توجه نیسان ماکسیما ۲۰۲۵ هستند.

رانندگان همچنین می‌توانند از امکانات فوق پیشرفته دیگری مانند نمایشگر شیشه جلو، شارژر بی‌سیم، و مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک راننده لذت ببرند. این شاهکار تمام برقی بار دیگر اثبات می‌کند که انتظار برای نیسان ماکسیما ارزش هر دقیقه صبر را دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز