نیسان جوک و نیسان قشقایی برقی می شوند

لست سکند

کمپانی نیسان به تازگی اعلام کرده است که نسل جدید خودروهای قشقایی، جوک و لیف را در کارخانه واقع در ساندرلند تولید می‌کند و قشقایی و جوک فقط به صورت برقی ساخته خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی نیسان سرمایه گذاری 2 میلیارد پوندی در کارخانه ساندرلند انگلستان را تایید کرده است و 1 میلیارد پوند از این مبلغ قرار است صرف تولید نسل جدید و برقی خودروهای جوک، قشقایی و لیف بشود.

1 میلیارد دلار از این سرمایه نیز صرف ساختن سومین کارخانه گیگافکتوری خواهد شد که باتری خودروهای برقی نیسان را تولید خواهد کرد. نیسان پیشتر یک گیگافکتوری در ساندرلند داشت و در حال حاضر مشغول ساختن دومین کارخانه است.

راز آسمان پایتخت

شاید برای کمپانی نیسان ریسک بزرگی باشد که بخواهد بهترین محصولاتش را فقط به صورت برقی تولید کند ولی تا زمانی که نسخه‌های برقی نیسان جوک و نیسان قشقایی از خط تولید بیرون بیایند، تولید نسخه‌های بنزینی آن ادامه خواهد داشت.

آن طور که پیداست نسخه های جدید نیسان قشقایی، جوک و لیف بر اساس سه کانسپت ساخته خواهند شد که کمپانی نیسان به تازگی به نمایش گذاشته است و به ترتیب Hyper Urban،  Hyper Punk و  Chill Out نامگذاری شده‌اند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز