نگاهی به وضعیت استیبل کوین تتر در خردادماه

تتر-کاماپرس

تتر یکی از استیبل کوین‌های معروف است که تاکنون توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کرده و ارزش بازاری بالایی به دست آورد. براساس اطلاعات موجود، این رمزارز در نیمه اول خردادماه سال جاری به ارزش بازاری بالغ بر 83 میلیارد دلار دست پیدا کرده بود.

به گزارش کاماپرس، برخلاف تصور عموم، استیبل کوین‌ها نیز گاهی دچار تغییرات قیمتی می‌شوند و بازار آن‌ها بهم می‌ریزد. همزمان با ارائه اطلاعات توسط دفتر دادستان کل نیویورک به کوین دسک، استیبل کوین تتر پشتوانه خود را از دست داده و ارزش آن اندکی از 1 دلار کمتر شد. مقامات مسئول رمزارز تتر درباره وقوع این اتفاق ساکت نماندند و نسبت به این رویدادها و نوسانات بازار رمزارزها واکنش نشان دادند. از جمله این افراد پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، بود. به اعتقاد آردوینو، این قبیل رویدادها کاملا از قبل برنامه ریزی شده‌اند و با هدف تضعیف هر چه بیشتر رمزارزها طراحی می‌شوند. با این وجود توسعه دهندگان تتر تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا در مقابل چنین رویدادهایی سد شوند و از جامعه این استیبل کوین محافظت کنند.

رمزارز تتر در میان دیگر استیبل کوین‌ها قوی ظاهر شد

با وجود اتفاقات رخ داده و شرایط پیش آمده همچنان معامله گران زیادی به این رمزارزها توجه دارند تا میزان ریسک ناشی از نوسانات رمزارزی برای آن‌ها به حداقل برسد. اخیرا تتر توانسته در بین استیبل کوین‌ها به رکورد جدیدی برسد. در حالی که دیگر استیبل کوین‌ها با مسائل نظارتی و قوانین موجود دست و پنجه نرم می‌کنند و با چالش‌های زیادی روبرو هستند. هر چه فضای نظارتی تشدید شود و دولت‌ها قوانین بیشتری ضد ارزهای دیجیتال وضع کنند، قاعدتا شرایط استیبل کوین‌ها نیز دستخوش دگرگونی خواهد شد و وضعیت بازار آن‌ها بهم خواهد ریخت.

با وجود کاهش قیمت تتر، برخی از تحلیل‌ها حاکی از فرصت خرید این رمزارز است. در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت لحظه‌ای تتر و آگاهی از شرایط این رمزارز هستید، بهتر است به سایت اکسکوینو سر بزنید. این سایت تمامی اطلاعات به روزرسانی شده و قیمت دقیق رمزارز مذکور را در اختیار شما قرار خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

خرید و فروش راحت تتر در اکسکوینو

افراد با مراجعه به وبسایت اکسکوینو و قسمت آموزش آن می‌توانند از تحلیل روز قیمت تتر آگاه شوند. تمامی تحلیل‌ها با نمودار دقیق توضیح داده شده و تمامی معامله گران به راحتی امکان آگاهی از آن را دارند. در چنین شرایطی معامله گران می‌توانند با آسودگی خاطر بیشتری تتر را خریداری کنند.

مشتریان رمزارزها علاوه بر کسب اطلاعات درباره وضعیت بازاری رمزارزهای مختلف، امکان خرید و فروش هر یک از آن‌ها را دارند. منتهی به منظور معامله رمزارزها در وبسایت اکسکوینو ابتدا باید در این بخش ثبت نام کردو بعد از احراز هویت، با مراجعه به رمزارز مورد نظر یکی از آن‌ها را خرید. لازم به ذکر است که در تمام مراحل خرید و فروش رمزارزها، کارشناسان اکسکوینو همراه شما خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نگاهی به وضعیت استیبل کوین تتر در خردادماه

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    الان خرید تتر بهتر هست یا بیت کوین سرمایه گذاری روی کدوم عاقلانه تر؟ میشه راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز