نکات مهم در هنگام خرید لوازم آرایش + معرفی محصولات باکیفیت آرایشی

لست سکند

اغلب خانم‌ها دوست دارند در طول روز با کمی آرایش، زیباتر و سرحال‌تر به نظر برسند. اما صرف پسندیدن لوازم آرایشی نباید منجر به خرید آن شود؛ چراکه به دلیل تماس مستقیم لوازم آرایشی با پوست و استفاده مکرر از این مواد، اکیداً توصیه می‌شود تا به نکات مهمی مانند تاریخ تولید و کیفیت محصول توجه شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انتخاب محصولاتی که پوست به آن حساسیت نداشته باشد نیز بسیار اهمیت دارد. اما خرید لوازم آرایش با کیفیت همیشه به معنای خرید محصولات گران قیمت نیست. در این مطلب، ضمن بررسی نکات مهم در هنگام خرید لوازم آرایشی، چند محصول با کیفیت و مقرون به صرفه نیز معرفی خواهد شد.

نکات مهم در هنگام خرید لوازم آرایش

اولین و مهم‌ترین نکته قابل توجه این است که پوست، همه چیز است! بنابراین، چه از لوازم آرایشی استفاده شود و چه نشود، باید از محصولات مراقبت پوست استفاده کرد. کرم‌های مرطوب‌کننده، ضدآفتاب و شوینده‌های بهداشتی، ساده‌ترین راه برای داشتن یک پوست لطیف و زیبا است. اما باید هنگام خرید کرم‌های ضدآفتاب یا کرم‌پودر به رنگ و نوع پوست نیز توجه داشت.

دقت به تاییدیه سازمان غذا و دارو بر روی مواد آرایشی نیز بسیار مهم است. برخی از لوازم آرایشی تقلبی در مکان‌های غیربهداشتی با مواد نامرغوب تولید می‌شوند و بهتر است. توجه به این تاییدیه یکی از راه‌های تشخیص لوازم آرایشی با کیفیت است.

راز آسمان پایتخت

رعایت تناسب بین میزان خرید لوازم آرایش و مقدار مصرف یک نکته مهم است. اگر بیش از میزان مصرف، لوازم آرایشی خریداری شود ممکن است تاریخ انقضای آن بگذرد. استفاده از این لوازم آرایشی بسیار خطرناک است و باعث بروز آسیب‌های جدی خواهد شد.

نکته آخر، لزوم استفاده از رژ لب‌های فاقد سرب است. احتمالاً بسیاری از خانم‌ها از این نکته مطلع هستند؛ اما ممکن است گاهی به آن توجه نداشته باشند. رژلب‌های دارای سرب باعث بروز سرطان می‌شوند و برای سیستم هورمونی نیز بسیار مضر است. برای تشخیص وجود سرب در رژلب می‌توان مقدار از آن را روی پوست دست مالید. سپس باید یک تکه طلا را روی رژ لب کشید. اگر رنگ رژ سیاه شد، به این معناست که در رژلب سرب وجود دارد. به علاوه، توصیه می‌شود تا به طور مکرر از رژلب استفاده نشود. این محصول ممکن است باعث بروز حساسیت‌های پوستی و بروز مسمومیت شود.

در ادامه، تعدادی از لوازم آرایشی با کیفیت معرفی خواهد شد؛

رژ لب مدادی چابی بلک دایموند مای

برند ایرانی مای در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم آرایشی با کیفیت بسیار عالی ظاهر شده است. مای توانسته با تولید محصولات متنوع و خوش قیمت، طرفداران زیادی را به خود جلب کند. رژلب‌های مدادی این برند، بافت نرم و سبکی دارند که باعث می‌شود بتوان به صورت یکنواخت از آن استفاده کرد. این محصول، نیاز به تراش کردن ندارد و به صورت پیچی می‌توان آن را تغییر سایز داد. رژلب مدادی مای مدل چابی ظاهری مات، ماندگاری بالا و رنگ‌بندی متنوعی دارد.

خط چشم مایع ضد آب اینک اسنس

اسنس یک برند معروف آلمانی است که همواره تلاش کرده تا محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهد. نکته قابل توجه دیگر این است که این شرکت محصولات خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی‌کند. خط چشم مایع ضد آب اینک اسنس دارای رنگدانه‌های قهوه‌ای رنگ و اپلیکاتور مویی است و کاربرد زیادی در روزهای بارانی خواهد داشت.

پالت سایه چشم 4 رنگ این لی

برند این لی یکی دیگر از برندهای موفق ایرانی است که توانسته در سال‌های اخیر، محصولات خود را در خاورمیانه و اروپا نیز توزیع کند. یکی از مزایای مهم سایه‌های چهار رنگ این لی، وجود رنگ‌های هماهنگ در یک پالت است. این سایه‌ها، بافت مخملی بی‌نظیری دارند و به راحتی بر روی سطح پوست پخش می‌شوند. به علاوه، این محصول دوام و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

کرم پودر آبرسان کلی استار

این کرم پودر یک محصول ایتالیایی است که در طیف رنگی متنوع با حجم 30 میلی لیتر در بازار عرضه می‌شود. این محصول برای پوست‌های دهیدراته بسیار مناسب است. خاصیت مرطوب‌کنندگی کرم پودر کلی استار باعث تقویت خاصیت ارتجاعی پوست شده و مواد مغذی پوست را تامین می‌کند. به علاوه، این محصول بافت سبکی دارد و دارای لایه محافظتی SPF10 است.

خرید لوازم آرایش با کیفیت از فروشگاه سفیر

محصولات عطری، آرایشی و پوستی سفیر در سال‌های اخیر توانسته به خوبی رضایت مشتریان خود را از بابت ارائه محصولات با کیفیت جلب کند. این فروشگاه علاوه بر داشتن چندین شعبه فعال در سراسر کشور، تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی در وبسایت خود عرضه می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند. اصالت کالا، ارائه مشاوره‌های تخصصی و ارائه قیمت‌های مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از این فروشگاه به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز