نکات مهمی که قبل از خرید تتر باید بدانید

تتر یک یک استیبل کوین با پشتوانه دلاری است و به دلیل حمایتی که دارد توانسته نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند. این استیبل کوین که با هدف ثابت نگه داشتن قیمت گذاری ارزهای دیجیتال به وجود آمده، اکنون به یکی از پرطرفدارهای بازار رمزارزها تبدیل شده است. اهل فن همواره توصیه می‌کنند که علاقمندان قبل از خرید تتر ، اطلاعات لازم و مهم درباره این ارز دیجیتال را به دست آورند و سپس به معامله آن بپردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، رمزارز تتر در جولای سال 2014 شکل گرفت و رفته رفته به یکی از ارزهای دیجیتال پرمخاطب تبدیل شد. در حال حاضر تتر یکی از 10 رمزارز برتر بازار است که خیلی از سرمایه گذاران به منظور حفظ ارزش دارایی خود به این ارز دیجیتال روی می‌آورند. هم اکنون تتر 1 دلار قیمت دارد و نگاهی به عملکرد یک ماهه آن بیانگر رشد 0.008 درصدی است. در سطح جهانی، تتر به عنوان ارز مناسب برای معامله انواع رمزارزها مورد استفاده قرار می‌گیرد. براساس گزارش داده‌های کریپتو کامپر، بالغ بر 80 رصد معاملات بیت کوین با استیبل کوین تتر انجام می‌شود.

این رمزارز پرطرفدار برای ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. از آنجا که ایران در تحریم همه جانبه است، با واریز ریالی و خرید تتر ، به راحتی امکان خرید و فروش هر ارز دیجیتال دیگری فراهم خواهد شد و دیگر به وجود دلار برای این نوع معاملات احتیاجی نیست. در صورتی که مایل به خرید تتر ، برای تبدیل به ارزهای دیجیتال دیگر یا نگهداری هستید، بهتر است چند ویژگی مهم این رمزارز را بدانید؛

دانستنی‌های مورد نیاز از تتر که برای کاربران لازم است

ارزش تتر برابر یک دلار آمریکا است، اما به صورت دائم، هیچ تضمینی برای ثبات قیمتی آن وجود ندارد. توجه به سابقه قیمتی تتر بیانگر این است که رمزارز مذکور در برخی از مقاطع زمانی کاهش قیمت داشته و به مرز 0.9 یک دلار نیز رسیده است. به گفته فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها، مالک تتر هیچگاه اطلاعات شفافی در مورد پشتوانه این رمزارز ارائه نمی‌کند. شرکت مالک تتر اساسا از دامنه فعالیت خود اطلاعاتی در دسترس قرار نمی‌دهد. برخی از فعالان بازار رمزارزها، معتقدند که این مجموعه میلیاردها دلار در صنعت ساختمان سازی در چین سرمایه گذاری کرده است. این شرکت مالکیت صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس را برعهده دارد.

راز آسمان پایتخت

تتر بر بسترهای بیت کوین، اتریوم، ترون و … عرضه می‌شود. هنگام خرید تتر باید به بستر آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که تتر بر بستر اتریوم خریداری کردید باید مقداری اتر داشته باشید تا امکان انتقال وجود داشته باشد. ضمنا قبل از خرید این ارز دیجیتال بهتر است به شاخص دامیننس تتر توجه داشته باشید. معامله گران حرفه‌ای بازار رمزارزها معمولا از این شاخص برای پیش بینی صعود و نزول استفاده می‌کنند.

خرید تتر را از بستری امن و مطمئن انجام دهید

تتر هم مانند دیگر رمزارزها باید از بستری مطمئن و مناسب خریداری شود. در صورتی که این رمزارز مورد سرقت قرار بگیرد یا اطلاعات مربوط به آن گم شود، دیگر امکان دسترسی به آن وجود نخواهد داشت.

در صورتی که قصد خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید و ساکن ایران هستید، امکان استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن مطمئن و امن اکسکوینو را دارید. این مجموعه از سال 1396 در زمینه انواع فعالیت رمزارزی به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد. کاربرانی که قصد خرید تتر یا دیگر رمزارزها را از صرافی اکسکوینو دارد، ابتدا باید در این درگاه ثبت نام کرده و احراز هویت شوند. سپس آن‌ها با ورود به پنل کاربری خود امکان افزایش موجودی حساب و خرید ارز دیجیتال مورد نظرشان را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز