نکات طلایی قبل از خرید تور فرانسه

تور فرانسه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فرانسه با داشتن شهرهای تاریخی و جاذبه‌های توریستی محبوب همچون موزه لوور، برج ایفل و گراندپله، برگزاری فستیوال‌های جهانی، سواحل خیره‌کننده، کلیساهای باشکوه و قلعه‌های افسانه‌ای به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مردمان سراسر جهان تبدیل شده است؛ به‌گونه‌ای که این کشور توانسته با جذب سالانه 89.4 میلیون گردشگر، رتبه نخست گردشگری و لقب پربازدیدترین کشور جهان را از آن خود کند.

کاماپرس در این گزارش نکات طلایی قبل از خرید تور فرانسه را بررسی کرده است.

تور فرانسه-کاماپرس

انتخاب تور مسافرتی مناسب

بسیاری از افراد در صفحات مجازی، تبلیغاتی مرتبط با تورهای گردشگری انجام می‌دهند که از اعتبار چندان بالایی برخوردار نیست و ممکن است هدفشان کلاهبرداری باشد؛ بنابراین متقاضیان خرید تور فرانسه در وهله اول باید نسبت به آژانس مسافرتی که قصد خرید از آن دارند، اطمینان حاصل کنند تا همه چیز طبق نظم و برنامه پیش رود و منجر به ضرر و زیان مالی برای آنها نشود. خرید از یک آژانس معتبر گردشگری علاوه بر آن‌که اطمینان و آسودگی خاطر را برای افراد به همراه می‌آورد، آنها را نسبت به مبلغ پرداختی مطمئن می‌کند.

افراد هنگام سفر باید توجه داشته باشند که در چه بازه زمانی برای خرید اقدام کرده‌اند، زیرا سفر به برخی مقاصد در بازه‌های معینی از سال به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب، دشوار خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

تور فرانسه-کاماپرس

مدارک لازم برای سفر به فرانسه

کشور فرانسه عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است و متقاضیان باید برای سفر به این کشور، درخواست ویزای شینگن دهند. برای دریافت ویزای فرانسه نیازی به مصاحبه نیست و افراد تنها برای انگشت‌نگاری و تحویل مدارک باید به کارگزاری VFS مراجعه کنند. برای این کار بهتر است یک تا سه ماه پیش از سفر برای دریافت ویزا اقدام کرد، زیرا مدت زمان بررسی مدارک نیز یک ماه طول می‌کشد.

افراد برای پیشبرد هر چه سریع‌تر مدارک خود و جلوگیری از ریجکت شدن، باید مدارک خود را به صورت کامل و بدون نقص به آژانس مسافرتی تحویل دهند.

مزایای سفر به فرانسه همراه با تور

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با تور به کشورهای دیگر سفر کنند و برخی نیز علاقه‌مند به سفرهای دسته‌جمعی نیستند و ترجیح می‌دهند به صورت انفرادی از کشورهای خارجی دیدن کنند. هر یک از گزینه‌های سفر با تور یا به صورت شخصی دارای مزایا و محدودیت‌های مختص به خود است که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

تور فرانسه-کاماپرس

 

* در سفر با تور، هزینه‌ها از قبل تعیین می‌شود و افراد در همان ابتدا باید آن را پرداخت کنند. باقی هزینه‌های مرتبط با سفر نیز صرف خریدهای شخصی یا هزینه غذای افراد می‌شود. این در حالی است که در سفرهای انفرادی، هزینه مشخص نیست. هزینه بازدید از مکان‌های تفریحی، تاریخی و طبیعی نیز به صورت انفرادی ممکن است نسبت به آنچه که افراد در سفر با تور می‌پردازند، بیشتر باشد؛ بنابراین معمولا هزینه سفر با تورهای گردشگری بسیار کمتر از مسافرت به صورت انفرادی خواهد بود.

* اگر افراد به صورت شخصی اقدام به رزرو هتل کنند، باید هزینه کامل اقامت را پرداخت کنند؛ در صورتی که در سفر با تور، تخفیف‌های گروهی برای اقامتگاه‌ها و مکان‌های توریستی شامل حال افراد می‌شود و هزینه اقامت برای آنها کمتر خواهد بود.

* در سفرهای انفرادی، افراد برای پیدا کردن جاذبه‌های توریستی یا دیدن مکان‌های تفریحی نیاز به استفاده از کتاب راهنما، اینترنت یا استخدام راهنما خواهند داشت و ممکن است مسیر رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی آن‌قدر طولانی باشد که استفاده از وسایل نقلیه عمومی و پیدا کردن مسیرها سخت شود. این در حالی است که تورهای گردشگری، بهترین و محبوب‌ترین مکان‌ها را در مقصد گردشگری خود جای می‌دهند و بدون آن‌که نگران پیدا کردن مسیر باشند یا نیاز به استخدام راهنما باشد، با خیالی آسوده به بازدید از محل می‌پردازند.

* امنیت داشتن در سفر از دیگر مزایای سفر با تورهای گردشگری است. ممکن است سفر به برخی مکان‌های جدید برای افراد استرس‌آور باشد یا بابت ارتباط گرفتن با مردمان آن کشور نگران باشند.

تور فرانسه-کاماپرس

امنیت افراد در طول سفر با تور تضمین شده است، زیرا امنیت کامل آنان بر عهده‌ تور خواهد بود و امکان گم شدن افراد نیز کاهش پیدا می‌کند. تورلیدرهای ماهر همیشه پاسخگوی سوالات افراد هستند و به عنوان مترجم نقش ارتباطی آنان و دیگر افراد را در طول سفر ایفا می‌کنند.

 

 خرید و رزرو تور فرانسه از “قصران گشت”

متقاضیان تور فرانسه می‌توانند برای رزرو آنلاین تور فرانسه و آگاهی از جزئیات این تور به وبسایت مجموعه قصران گشت مراجعه کنند. این آژانس مسافرتی معتبر با برخورداری از تورلیدرهای ماهر، یک مجموعه کارآمد و باسابقه برای رزرو تورهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

آژانس مسافرتی قصران گشت از صفر تا صد خدمات دریافت ویزای فرانسه افراد را انجام می‌دهد و خدماتی همچون بیمه مسافرتی، گشت شهری، اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و ویزای توریستی شینگن نیز ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز