نوسانات ناچیز قیمت ارز

قیمت ارز امروز، سیزدهم خردادماه، تا ساعت 12 ظهر در سطح 23 هزار و 162 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار نسبت به دیروز 0/04 درصد افزایش داشت.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در یک هفته اخیر نوسان محدودی داشته، اما اواسط دیروز نرخ دلار برای رسیدن به کانال 24 هزار تومان تلاش کرد. با این حال بازار یاب مانع از ورود دلار به کانال 24 هزار تومان در بازار آزاد شد. بنا به گفته فعالان این بازار، نوسان گیران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در جهت افزایش قیمت دلار در کانال 24 هزار تومانی تلاش کردند.

یکی از عواملی که موجب عدم افزایش دلار تا کانال 24 تومانی شده، کاهش تقاضا در بازار حواله بود. دیروز در بازار تقاضای خاصی برای حواله درهم وجود نداشته و حجم معاملات پایین آمد. در صورتی که نرخ حواله درهم به زیر 6 هزار و 500 تومان رود، حجم فروش‌ها در بازار داخلی به شکل معناداری رشد خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

نرخ یورو نیز نسبت به دیروز معادل 3 تومان کاهش یافته و در قیمت 28 هزار و 200 تومانی قرار گرفت. اما قیمت پوند نسبت به دیروز 1/04 درصد کم شده و به 33 هزار و 888 تومان رسید. نرخ درهم امارات نیز تا ساعت 14 امروز معادل 6 هزار و445 تومان بود. قیمت لیر ترکیه هم با افت 50 تومانی نسبت به روز گذشته، 2 هزار و 740 تومان اعلام شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز