نماینده رسمی آیفون هوشمند آکووکس در ایران

آیفون تصویری هوشمند-کاماپرس
لست سکند

شرکت آکووکس یک شرکت معروف و معتبردر زمینه تولید تجهیزات هوشمند سازی نظیر آیفون‌های هوشمند و تاچ پنل هوشمند می‌باشد.

به گزارش کاماپرس، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت آکووکس، آیفون هوشمند یا اینترکام آکووکس می‌باشد. محصولات این برند مطرح جهانی نیز از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده است که محصولات این برند و به ویژه آیفون آکووکس در ایران نیز از طرفداران و خریداران فراوانی برخوردار باشد.

شرکت خانه هوشمند پاردیک؛ نماینده رسمی آیفون هوشمند آکووکس در ایران

آکووکس یک برند مطرح و معتبر در زمینه تولید محصولات بر پایه پروتکل SIP در دنیا است و از تنوع بسیار بالای محصولات برخوردار است ؛ از اینترکام‌های متنوع برای خانه‌های کوچک و بزرگ آپارتمانی و ویلایی گرفته تا مانیتورهای هوشمند داخلی با صفحه لمسی دارای سیستم عامل اندروید و اینوکس.

آیفون تصویری هوشمند نسخه بروز شده و مدرن آیفون‌های تصویری قدیمی است که دارای امکانات فراوانی نظیر ظاهر زیبا و مدرن، بالابردن سطح امنیت و مدیریت و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد. محصولات برند مشهور اکووکس علی رغم کیفیت بالا ، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

شرکت خانه هوشمند پاردیک که یکی از شرکت‌های پیشگام کشور در حوزه فناوری‌های هوشمندسازی می‌باشد ، نماینده رسمی و معتبر برند آکووکس در ایران است. شرکت خانه هوشمند پاردیک مسئولیت برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای این شرکت در کشور ایران را دارد. این شرکت تمامی محصولات آکووکس را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش به علاقمندان ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

در ادامه مشخصات چند مدل از آیفون‌های برند آکووکس ارائه می‌شود؛

آیفون هوشمند Akuvox مدل S539

این آیفون تصویری هوشمند از سری محصولات جدید برند آکووکس به شمار می‌رود که دارای ویژگی‌های جذابی نظیر طراحی ظریف، ماژول دوربین چندگانه و پانزده روش دسترسی متفاوت و ترکیبی می‌باشد. طراحی آواتار اختصاصی این محصول زیبا و جذاب نیز با ایده از صنعت متاورس طراحی شده است.پانزده روش کنترل ورود این آیفون هوشمند شامل فناوری تشخیص چهره، بلوتوث، هندزفری، احراز هویت دو مرحله‌ای مانند پین و کدQR می‌باشد و بدین وسیله نیازهای کاربران مختلف را برآورده کرده است.

بدین ترتیب می‌توان با هر روشی که کاربر دوست دارد دسترسی ایجاد کند. فناوری‌های دوربین این محصول تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را در هر شرایطی چه در شب که دید واضح نمی‌باشد و چه در روزهای آفتابی ارائه می‌دهد.

آیفون تصویری هوشمند Akuvox مدل R29C-B

این محصول شرکت آکووکس از کنترل حرارت بدن و همچنین از اثر انگشت جهت دسترسی به ساختمان بهره می‌برد. این سری از محصولات برند آکووکس دارای  پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین روش‌های احراز هویت مانند تشخیص چهره، بلوتوث،کد QR و RFID، می‌باشد.

شایان ذکر است که تمامی این روش‌های دسترسی بدون تماس مستقیم افراد بوده و بنابراین این محصول موجب جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس‌ها و میکروب‌ها می‌شود. از این محصول کاربردی می‌توان در ورودی اصلی اماکنی مانند بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها، مدارس، مراکز حمل و نقل عمومی و در جهت اندازه گیری تب انسان‌ها استفاده کرد.

آیفون تصویری نسل جدید Akuvox مدل E18

این محصول شرکت آکووکس دارای امکانات جذابی است. این محصول امکان کنترل تمامی ورودی و خروجی‌ها و بالا بردن سطح امنیت ساختمان را دارد،

مدت زمان تشخیص چهره این محصول کمتر از 0.2 ثانیه بوده و دقت تشخیص چهره آن نیز بیشتر از 99.5 درصد می‌باشد. همچنین این محصول دارای ظرفیت بیست هزار تشخیص چهره و بیست هزار کارت تردد را دارد و از دوربین دوگانه با الگورتیم ضد جعل در برابر عکس و فیلم جعلی برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاردیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز