نمایشگاه اتومکانیکا دبی در آذرماه برگزار می‌شود

بزرگترین نمایشگاه تجاری و بین‌المللی خدمات پس از خرید وسایل خودرو در خاورمیانه، آذرماه در شهر دبی برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه اتومکانیکا دبی از یکم الی سوم آذرماه 1401 برگزار می‌شود که با رشد حوزه قطعات خودرو در منطقه، این نمایشگاه را می‌توان در اقتصاد خاورمیانه و آفریقا مهم دانست. راهنمای سفر به دبی به شما علاقه مندان کمک می کند تا بهترین زمان را برای رزرو هواپیما و تور در نظر بگیرید. شرکت سعادت رنت با ارایه شرایط آسان برای اجاره خودرو شما را در این زمینه یاری می‌دهد.

نمایشگاه اتومکانیکا شرایطی را فراهم کرده تا تولیدکنندگان خارجی در کنار توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان منطقه قرار گیرند.

در نمایشگاه اتومکانیکا محصولات جدید معرفی خواهد شد و تهیه‌کنندگان می‌توانند در این نمایشگاه به عمده فروشان و توزیع‌کنندگان متصل شوند.

راز آسمان پایتخت

در نمایشگاه اتومکانیکا چه محصولاتی عرضه خواهد شد؟

خدمات این نمایشگاه شامل عرضه اجزا و قطعات، الکترونیک و سیستم‌ها، لوازم و میزان‌سازی، تایرها و باتری‌ها، ایستگاه‌های سرویس ماشین و کارواش همچنین تعمیر و نگهداری می‌شود.

در قسمت اجزا و قطعات؛ تجهیزات نیرو، شاسی اتومبیل، بدنه، قسمت‌های استاندارد، اجزای داخلی، اجزای متناوب و اصلی سیستم رانندگی، تجهیزات شارژشونده، قطعات تولید شده جدید، قطعات نوسازی شده، وسایل نقلیه تجاری، قطعات و سرویس‌های خودرو کلاسیک و… ارائه خواهد شد.

از محصولات قابل عرضه در قسمت الکترونیک و سیستم‌ها می‌توان الکترونیک موتور، چراغ‌های روز، سنسورها، سیستم دوربین‌ها، جعبه کیسه‌های هوا، تهویه اتوماتیک هوا، سیستم کنترل، سیستم حرکت بدون کلید و… را نام برد.

همچنین در بخش لوازم و میزان سازی قرار است لوازم سقف، شاسی اسپرت، انتقال دهنده‌ها، فرمان، تایر، سیستم صوتی، سیستم اگزوز اسپرت و … عرضه شوند.

شرکت‌کنندگان نمایشگاه اتومکانیکا

در این نمایشگاه می‌توان حرفه‌ای‌های صنایعی همچون قطعات یدکی و عمده فروش‌های لوازم، توزیع کنندگان لوازم و وسایل گاراژها، صاحبان مغازه‌های تعمیرات خودرو، میزان کننده‌های خودروها و چک‌آپ خودرو، مدیریت ناوگان عبور و مرور، عاملین دولتی و عمومی و … را دیدار کرد.

علاقمندان نمایشگاه اتومکانیکا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت «من رویدادها را دوست دارم» مراجعه کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز