نسخه حسابداری صندوق های پرداخت وام قرض الحسنه

تور لحظه آخری-کاماپرس

با توجه به نیازهای جامعه و اوضاع اقتصادی موجود شاهد راه اندازی صندوق های پرداخت وام در سطح جامعه که با عناوین صندوق های فامیلی، خانوادگی، تشکل های صنفی، هیئت های مذهبی و مساجد در حال فعالیت هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شرکت ایران حساب یک امکان ویژه و کم هزینه برای صندوق‌های پرداخت وام ایجاد کرده که مسئولان این صندوق ها با به کارگیری آن ، به راحتی و در کمترین زمان امکان پرداخت وام قرض الحسنه را به اعضاء خود داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، اکثر صندوق‌های  قرض الحسنه به صورت سنتی اداره می‌شوند که مستلزم صرف وقت زیاد برای ثبت و بررسی اطلاعات هستند. همچنین مسئولان صندوق نیز عمدتا فاقد دانش و اطلاعات حسابداری هستند، همین مسئله باعث خواهد شد تا زمان فوق بیشتر هم بشود.

بر اساس همین گزارش ، شرکت ایران حساب یک امکان ویژه و کم هزینه برای صندوق‌های پرداخت وام ایجاد کرده که مسئولان این صندوق ها با به کارگیری آن ، به راحتی و در کمترین زمان امکان پرداخت وام قرض الحسنه را به اعضاء خود داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

امکانات نسخه صندوق قرض الحسنه ایران حساب

در این نسخه از ایران حساب علاوه بر امکانات بخش‌های حسابداری و خزانه، تمهیداتی برای ثبت اطلاعات وام در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند بدون داشتن دانش حسابداری به راحتی با برنامه کار کرده و انواع وام را به اعضا< خود بپردازند. ضمنا پرداخت اقساط وام با این سیستم به راحتی قابل انجام است.

تعریف انواع وام با تعیین مقدار و مدت زمان بازپرداخت آن، مقدار کارمزد و نوع آن‌ ، تعداد ضامن‌های مورد نیاز، شرایط دیرکرد پرداخت قسط و صدور دفترچه اقساط وام از جمله مسائل مورد توجه در بخش صندوق قرض الحسنه ایران حساب است.

از دیگر موضوعات مورد توجه در نرم افزار ایران حساب می‌توان به تعریف اشخاص بعنوان ضامن و تعیین نوع ضمانت و میزان ارزش ضمانت، سقف ضمانت تشکیل فهرستی از وام‌های پرداخت شده و تهیه گزارش از آنها و مشاهده معوقات هر وام ، صدور اقساط و چاپ آنها به دو صورت دفترچه‌ایی و فهرستی و … است.

دیگر خدمات ایران حساب برای مشتریان

علاوه بر این خدمت، ایران حساب انواع نرم افزار و امکانات حسابداری را به متقاضیان ارائه می‌دهد. انواع محصولات نرم افزاری، طراحی سایت، تجهیزات بارکد و دیگر کالاهای مرتبط از جمله خدمات ایران حساب محسوب می‌شوند.

افراد قبل از هر نوع اقدام و خرید محصول از این وبسایت می‌توانند از گزینه مشاوره خرید بهره ببرند. در صورت وجود سوال یا نکته‌ای کارشناسان و تیم پشتیبانی این مجموعه همراه کاربران خواهند بود.

ضمنا تیم پشتیبانی ایران حساب علاوه بر همراهی با کاربران، کار نصب نرم افزار حسابداری و همچنین برخی از خدمات کامپیوتری را برای متقاضیان انجام می‌دهد.

ایران حساب همواره به مشتریان خود توجه ویژه دارد و به همین دلیل برای آن‌ها هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. در صورتی که از خدمات ایران حساب استفاده کرده باشید یا محصولی از آن خریده باشید، با معرفی این مجموعه به دوستان خود می‌توانید هدیه ایی از شرکت دریافت نمائید. افراد به منظور کسب اطلاع بیشتر درباره هدیه ویژه ایران حساب امکان تماس با کارشناسان این مجموعه را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران حساب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز