نرم افزار مدیریت داخلی آژانس هواپیمایی چه کاربردی دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

گسترش فناوری باعث شده تا حوزه‌های مختلف کاری از اینترنت و بستر آنلاین برای ارائه خدمات و کالاهای خود استفاده کنند. آژانس‌های مسافرتی و گردشگری نیز از این امر مستثنی نبوده و در زمینه رزرو بلیت، تور و هتل‌ها و … از این بخش بستر استفاده می‌کنند. در واقع این مجموعه‌ها با به استفاده از نرم افزار مدیریت داخلی آژانس هواپیمایی خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا بسیاری از آژانس‌های مسافرتی و گردشگری به جای فایل سازی متعدد برای فعالیت‌های خود و ارائه خدمت‌های ناقص و زمان بر، با به کارگیری نرم افزارهای مدیریتی، خدمات بهتری را به مشتریانشان ارائه دهند. این موضوع علاوه بر اثرگذاری در جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان آژانس‌ها، از جهات دیگر نیز حائز اهمیت است. با به کارگیری چنین نرم افزارهایی، مدیریت آژانس‌ها با چند کلیک و به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نظر اعم از اطلاعات حسابداری، مدیریت مناسب تماس‌ها، قراردادها، سامانه ارسال پیامک، ارائه گزارش عملکرد کارکنان، میزان سود مجموعه، مطالبات باقی مانده و … دست پیدا می‌کنند.

معمولا هر کدام از انواع نرم افزار مدیریت داخلی آژانس هواپیمایی متناسب با فناوری روز دنیا به‌روزرسانی می‌شوند تا پراکندگی در فعالیت این نوع مجموعه‌ها به وجود نیاید و در کمترین زمان خدمات مناسب به کاربران ارائه شود.

آشنایی با برخی از انواع نرم افزار مدیریت داخلی آژانس هواپیمایی

در سطح جهانی انواع نرم افزار مدیریت داخلی آژانس‌ هواپیمایی وجود دارند. یکی از این نرم افزارها تور رایتر است که برای مجریان تور ورودی و شرکت‌های مدیریت مقاصد گردشگری کاربرد دارد. سیستم رزرواسیون تراوکس نیز یکی دیگر از نرم افزارهای پرمخاطب جهانی است که با استفاده از آن شرکت‌های مسافرتی این امکان را دارند مقیاس کسب و کار آنلاین خود را گسترش بدهند. نرم افزار گروپ مایندر هم یکی دیگر از نرم افزارهای مطلوب حوزه مدیریت آژانس‌های گردشگری است که با استفاده از آن امکان قیمت گذاری تورهای گروهی مختلف در هر مقیاسی فراهم شده است. نرم افزار دیگر تو لید پادیوم سافت وار است که به مجریان تورهای ورودی زمینی در خصوص ارائه خدماتی شامل ملاقات، حمل و نقل، صدور بلیط و رزرو اتاق هتل کمک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های مطلوب نرم افزار مدیریت داخلی آژانس گردشگری نماگشت

نرم افزارهای زیاد دیگری در خصوص مدیریت آژانس‌های هواپیمایی وجود دارد. اما در داخل کشور نیز نرم افزارهای مناسبی برای مدیریت آژانس‌ها تبیین شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. نماگشت یکی از تولیدکنندگان این نرم افزارها است که راهکار نرم افزاری جامع و یکپارچه را جهت مدیریت کلیه فرآیندهای آژانس‌های مسافرتی و گردشگری ارائه می‌دهد. نماگشت به راحتی امکان تجهیز آژانس‌ها به نرم افزار ERP، crm، اتصال به مرکز تماس ابری و … را برای آژانس‌های مسافرتی و گردشگری به وجود آورده است. با استفاده از نرم افزارهای نماگشت، امکان مجازی شدن فعالیت کردن آژانس‌های گردشگری داخلی بیشتر شده و این موضوع فروش و بهره وری مجموعه‌های مذکور را افزایش می‌دهد.

مدیران آژانس‌های مختلف امکان مراجعه به وبسایت نماگشت و دریافت خدمت مورد نظر خود را دارند. رزرو خدمات نماگشت بسته به نوع خدمت و مدت زمان آن به کارگیری آن هزینه متفاوتی دارد. در صورتی که مدیر آژانس‌های بزرگ گردشگری هستید، این مجموعه برای شما خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. افرادی امکان استفاده از خدمت ویژه نماگشت را دارند که مجموعه آن‌ها بیشتر از 20 نفر پرسنل داشته باشد، برند شناخته شده و معتبری داشته باشند و نیاز مبرم به سفارشی سازی نرم افزار و تلفن ابرای داشته باشند.

مختصری درباره استارتاپ نماگشت بدانید

استارتاپ نماگشت از سال 1393 به عنوان یکی از محصولات شرکت طرح و توسعه پردازش همکاران فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون توانسته خدمات مناسبی را در جهت فعالیت بهتر آژانس‌های گردشگری در ایران ارائه دهد. در صورتی که مدیریت آژانس هواپیمایی را برعهده دارید و مایل به دریافت خدمات مناسب برای اتصال به تلفن ابری یا دیگر موارد هستید بهتر است با کارشناسان مجموعه نماگشت تماس گرفته و از آن‌ها مشاوره لازم را دریافت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نماگشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز