نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو امروز اعلام می‌شود

لست سکند

ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو از پنج‌شنبه سوم آذرماه آغاز شد و تا روز یکشنبه ششم آذرماه ادامه داشت؛ امروز هم اسامی منتخبان از طریق قرعه‌ کشی اعلام خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گروه ایران خودرو سورن پلاس و پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی را با موعد تحویل یک و سه ماهه و خودرو آریسان 2 را با موعد تحویل یک ماهه در این طرح برای سه گروه متقاضی ارائه کرده بود که اسامی برندگان این قرعه‌ کشی امروز اعلام خواهد شد.

نحوه آگاهی از نتایج قرعه کشی ایران خودرو

در این طرح، ایران خودرو سورن پلاس، پژو پارس سال سفارشی و آریسان 2 را برای متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی عرضه کرده بود که متقاضیان مشمول می‌توانستند با مراجعه به وبسایت فروش محصولات ایران خودرو در این طرح ثبت‌نام کنند.

راز آسمان پایتخت

قرعه‌کشی ایران خودرو با حضور ناظران و نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد که پس از تایید  منتخبان این طرح، عصر امروز نهم آذرماه از طریق سایت فروش ایران خودرو همچنین به صورت پیامک اعلام می‌شوند.

لازم به ذکر است برندگان سه روز مهلت دارند تا وجه اعلام شده طبق بخش‌نامه را واریز کنند، در غیر این‌صورت ذخیره‌ها جایگزین این افراد خواهند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز