ناگفته هایی از زندگی خصوصی دختر مارادونا و سرجیو آگویرو

جیانینا مارادونا کوچک‌ترین دختر فوتبالیست فقید آرژانتینی، دیگو مارادونا است. او همچنین به‌عنوان همسر سابق سرخیو آگوئرو شهرت دارد.
به گزارش کاماپرس, جیانینا در ۱۶ می ۱۹۸۹ در بوئنوس آیرس از مارادونا و همسر سابقش کلودیا ویلافانه به دنیا آمد و همچنین یک خواهر تنی به نام دالما دارد که دو سال از وی بزرگتر است.
بیشتر بخوانید:
ازدواج والدین او تنها ۱۰ سال دوام داشت و جدایی آن‌ها برعکس دالما، برای جیانینا سنگین تمام شد. او به جز دالما دارای ۸ خواهر و برادر ناتنی دیگر نیز می‌باشد که حاصل دیگر روابط مارادونا هستند. جیانینا یک بار به شوخی گفت آن‌ها تنها چند نفر دیگر برای تشکیل یک تیم فوتبال نیاز دارند.
کوچکترین دختر مارادونا از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ با مهاجم فعلی منچسترسیتی،سرجیو آگوئرو، در رابطه بود و حاصل این رابطه یک پسر به نام بنجامین بود که جیانینا نام او را بر روی دستش تتو کرد. پس از جدایی این دو حضانت بنجامین به مادر سپرده شد که تأثیر بدی روی آگوئرو گذاشت.
مارادونا در سال ۲۰۱۵ همسر سابقش، کلودیا را به دزدی اموالش متهم کرد که رابطه دخترانش با خود را خراب کرد. جیانینا تمام مدت در کنار مادرش ایستاد و پدرش را به کلاهبرداری متهم کرد، مارادونا حتی پا را فراتر گذاشت و خواستار دستگیر شدن دخترش شد. با این حال پس از فوت ستاره پیشکسوت فوتبال، جیانینا در شبکه‌های اجتماعی تأثر خود را ابراز و برای او دعای آرامش کرد.
انتهای پیام
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز