رازهایی از زندگی مارادونا و همسرش

کلودیا ویلافانه بیشتر به عنوان همسر سابق دیگو مارادونا، مهاجم افسانه‌ای آرژانتینی شناخته می‌شود که در ۶۰ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. آن‌ها در سال ۱۹۸۹ با هم ازدواج کردند و زندگی مشترکشان تا سال ۲۰۰۴ طول کشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ویلافانه که متولد ۱۹۶۲ است برای اولین بار در ۱۷ سالگی مارادونا را ملاقات کرد و پس از ده سال با نامزد دیرینه خود ازدواج کرد. این زوج دو دختر خود دالما و جیانینا را به ترتیب در سال ۱۹۸۷ و ۱۹۸۹ به‌دنیا آوردند.

بیشتر بخوانید:

علی‌رغم جدایی، ویلافانه و مارادونا همچنان در بعضی مراسم‌ها در کنار هم دیده می‌شدند، از جمله جام‌جهانی ۲۰۰۶. با این حال ستاره فوتبال آرژانتینی در سال ۲۰۱۴ با روسیو اولیوا و کلودیا نیز با یک تاجر به نام خورخه تایانا وارد رابطه شد.

راز آسمان پایتخت

ماجرای این زوج سابق در اینجا تمام نشد، مارادونا در سال ۲۰۱۸ از ویلافانه به اتهام دزدیدن پول شکایت کرد و از همان جا رابطه‌اش با دخترانش تیره و تار شد.

او در مصاحبه با رسانه‌ها اظهار داشت ویلافانه میلیون‌ها دلار پول از او سرقت کرده و با آن‌ها در کشورهای مختلف آپارتمان‌های لوکس خریداری کرده است. وی افزود همسر سابقش از طریق نوه‌اش او را تحت فشار گذاشته و به فرزندانش دروغ گفته است، با این حال قصد ندارد از مبارزه دست بکشد.

نکته جالب این است که پس از فوت مارادونا، ویلافانه برای مراسم خداحافظی به مراسم آمد اما اجازه ورود پیدا نکرد!

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز