میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را از منزل سفارش دهید

خرید اینترنتی میوه
لست سکند

یکی از راه های جلوگیری از عدم شیوع ویروس کرونا عدم حضور در مکان های شلوغ است. تره بار و مغازه‌های میوه فروشی معمولا جز مکان های شلوغ هستند و امروزه تهیه میوه و سبزیجات برای افراد به یک دغدغه تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، در این شرایط، بهترین روش برای خرید ایمن و محافظت شده در برابر کرونا، خرید آنلاین میوه و سبزیجات، از فروشگاه‌های اینترنتی است.

به‌روزرسان یک بازار آنلاین ارائه‌دهنده محصولات تازه و به‌روز است که می‌توانید با اطمینان خاطر از قیمت، سلامت و بهداشتی بودن آن‌ها، محصولات مورد نیازتان را تهیه کنید و در بسته‌بندی‌های بهداشتی درب منزل تحویل بگیرید.

میوه و سبزی را اینترنتی تهیه کنیم؟

در بازار آنلاین به‌روزرسان، تامین کنندگان مختلفی حضور دارند که انواع میوه و سبزیجات را با قیمت‌های متنوع به شما عرضه می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

در این بازار آنلاین، شما این امکان را دارید که محصولات با برندهای مختلف را از لحاظ قیمت و کیفیت با هم مقایسه کنید و در نهایت مقرون به ‌صرفه‌ترین آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

علاوه بر این، می‌توانید انواع سبزی و میوه‌ها را به صورت دانه‌ای و اما با همان قیمت کیلویی سفارش دهید.

برای خرید میوه و سبزیجات از بازار آنلاین به‌روزرسان، شما می‌توانید از بین محصولات اقتصادی و دستچین شده انتخاب خود را انجام دهید.

محصولات دستچین شده، همانگونه که از نامشان پیداست، میوه و سبزیجات درجه یک و با کیفیتی هستند که برای شما دستچین و بسته‌بندی می‌شوند؛ و محصولات اقتصادی، محصولاتی با قیمت مناسب و به‌صرفه هستند که با توجه به سفارش شما وزن­کشی و بسته‌بندی می‌شوند.

با به روزرسان از برندهای معتبر خرید کنید

بعد از ثبت سفارش، تامین­کنندگان با رعایت تمام نکات ضدکرونایی و بهداشتی، محصولات را بسته‌بندی می‌کنند و پرسنل تحویل بار به‌روزرسان، محصولات تازه، سالم و سلامت را از آن‌ها تحویل گرفته و با ماشین‌های یخچال‌دار و با رعایت نکات بهداشتی درب منزل به شما تحویل می‌دهند.

بازار آنلاین به‌روزرسان، علاوه بر میوه و سبزیجات، مواد غذایی به‌روز و تازه از برندهای معتبر را هم ارائه می‌دهد و به دلیل حذف واسطه‌ها و تامین محصولات به‌صورت مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان اصلی، شما می‌توانید عمده محصولات را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

مصرف میوه و سبزیجات برای تامین ویتامین‌ها و در نهایت سلامت بدن ضروریست و امکان حذف آن‌ها از برنامه‌ی غذایی وجود ندارد. در این روزها، بهترین راه برای خرید تازه‌بار و محافظت در برابر کرونا هنگام خرید، استفاده از سامانه خرید آنلاین به‌روزرسان و حضور حداقلی در میوه‌فروشی‌ها و هایپرمارکت‌ها است. با استفاده از این روش و خارج نشدن از منزل، می‌توانیم خریدی ایمن و مطمئن را انجام دهیم و در قطع زنجیره‌ی انتقال کرونا سهیم باشیم.

منبع ایسنا

مرتبط با : سایت به روزرسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز