مقایسه رابیتس و کناف

رابیتس-کاماپرس
لست سکند

سقف کاذب بهترین راه برای نوآوری ساختمان‌های قدیمی با ظاهری جدید و جذاب است. سقف کاذب، ساخته شده از انواع مواد دارای ویژگی‌ها و هزینه‌های خاص خود است. با نصب سقف کاذب بر اساس توانایی خود می‌توانید طراحی جذابی به اتاق خود بدهید.

به گزارش کاماپرس، هنگامی که سقف کاذب نصب می‌شود، ارتفاع اتاق بین چهار تا هشت اینچ کاهش می‌یابد. این سقف بهترین گزینه برای ساختمان‌هایی است که سیم کشی برق در آن‌ها نمایان شده و یا سقف آن به دلیل جذب رطوبت ترک می‌خورد. کاماپرس درادامه به مقایسه رابیتس و کناف به عنوان دو محصول پرطرفدار در ساخت سقف کاذب می‌پردازد.

رابیتس چه خصوصیاتی دارد؟

رابیتس به عنوان یکی از مهم‌ترین مصالح برای ساخت سقف کاذب و برخی از بخش‌های ساختمانی از جمله پوشش ترک و بتن ریزی شناخته می‌شود. رابیتس از یک توری فولادی تشکیل می‌شود. در فرآیند تولید این محصول، ابتدا ورق گالوانیزه را شکاف می‌دهند و در مرحله بعدی لازم است آن را از عرض بکشند. قیمت رابیتس به عوامل مختلفی از جمله تعداد ستون، برند و وزن هر برگ رابیتس بستگی دارد. جالب است بدانید که رابیتس علاوه‌بر صنعت ساختمان سازی در هنر مجسمه سازی نیز کاربرد دارد. بسیاری از هنرمندان به خصوص پیکرتراشان از این محصول جهت فرم دادن سطوح سه بعدی استفاده می‌کنند.

کناف چیست؟

ورق‌های گچی همراه با صفحات فیبری در ابعاد بزرگ به صورت خشک تولید و به عنوان کناف در بازار عرضه می‌شود. کناف متناسب با متریال مورد استفاده می‌تواند خواصی نظیر ضد رطوبت، ضد آتش و آکوستیک را داشته باشد. در سقف‌های کاذب منازل، بیشتر از نوع ورق‌های ساده گچی استفاده می‌شود. در استخرها، ساخت سقف، به عنوان محافظی در برابر رطوبت اهمیت پیدا می‌کند. با مقایسه رابیتس و کناف می‌توان متناسب با نیاز ساختمان، بهترین نوع را انتخاب کرد.

کناف-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

 کدام یک بهتر است؛ رابیتس یا کناف؟

سقف کاذب کناف در مقایسه با رابیتس محصول نسبتا جدیدتری در پروژه‌های ساختمان سازی است. اما لزوما به معنای بهتر بودن نیست. هریک از این محصولات، ویژگی خاص خود را دارد. مهمترین مزیت کناف، سرعت اجرای بالای آن است. صرفه جویی در مصرف انرژی و مقاومت در برابر زلزله دو خصوصیت دیگر کناف است. متاسفانه متریال کناف در برابر ضربه و رطوبت، مقاومت خوبی از خود نشان نمی‌دهد. از ویژگی‌های مثبت رابیتس می‌توان به مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و آتش سوزی، عدم نیاز به نیروی متخصص جهت اجرا و ایجاد یک سقف صاف و یکدست اشاره کرد. مقایسه رابیتس و کناف جهت انتخاب بهترین محصول بستگی به نیاز و نوع پروژه ساختمانی دارد. با مطالعه و بررسی ویژگی‌های هریک می‌توان خرید و انتخابی آگاهانه داشت.

بازرگانی فولاد آیرومارت، تامین کننده رابیتس و سایر مقاطع فولادی

مجموعه آیرومارت به صورت کاملا تخصصی و با کسب سال‌ها تجربه، به فروش انواع محصولات فولادی از جمله میلگرد، تیرآهن، پروفیل و غیره می‌پردازد. قیمت تمامی محصولات از جمله قیمت رابیتس در وبسایت این مجموعه به صورت روزانه اطلاع رسانی می‌شود. امکان رویت بار قبل از خرید، ارائه خدمات انبارداری پس از خرید و دریافت لیست سفارشی مشتری، تعداد اندکی از خدمات آیرومارت است. کارشناسان آیرومارت، در قالب گروه‌هایی مجزا به صورت حرفه‌ای روی انواع مختلفی از مقاطع فولادی مانند میلگرد، تیرآهن، ورق و … فعالیت دارند و هرگونه مشاوره به صورت تلفنی و حضوری را به مشتریان ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند جهت استعلام روزانه قیمت‌ها، مشاهده تحلیل حرفه‌ای بازار آهن و اطلاع از نوسانات آن جهت انتخاب بهترین زمان برای خرید، علاوه‌بر وبسایت، به شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام بازرگانی آیرومارت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیرومارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز