مقایسه انواع پاوربانک شیائومی

پاوربانک-کاماپرس

امروزه علاوه بر گوشی موبایل بسیاری از لوازم دیجیتال مانند دوربین، تبلت، کتاب‌خوان (بوک‌ریدر)، ام‌پی‌تری پلیرها، هندزفری‌های بلوتوثی، جی پی اس، پاوربانک و مانند آن برای استفاده نیازمند شارژ با برق شهری و از طریق شارژر موبایل هستند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از می لندز، استفاده روزانه از این وسایل دیجیتال باعث کاهش شارژ باتری و خاموش شدن ناگهانی آن می‌شود؛ این مشکل در سفر و در هر زمان که دسترسی به برق شهری ممکن نباشد، با یک پاوربانک حل می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع، امروزه برندهای گوناگونی به تولید و عرضه این محصول می‌پردازند. پاوربانک شیائومی یکی از محصولات باکیفیت و مجهز به باتری‌های قدرتمند و با طول عمر بالا است. کاماپرس در ادامه به مقایسه انواع پاوربانک شیائومی می‌پردازد.

پاوربانک شیائومی

برند شیائومی یکی از برندهای معتبر و نام آشنا در زمینه تولید لوازم برقی هوشمند و کالاهای دیجیتال است. کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات این برند، سبب محبوبیت آن‌ها در بازار شده است. پاوربانک‌ یا شارژرهای همراه برند شیائومی امروزه سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته‌اند. انواع مختلف پاوربانک شیائومی در ظرفیت‌های متفاوت از جمله 5 هزار، 10 هزار، 20 هزار و 30 هزار میلی آمپر ساعت و انواع پاور بانک های وایرلس و بی سیمی در بازار موجود است.

پاور بانک شیائومی مدل 2 ظرفیت 10000

پاوربانک مدل 2 شیائومی با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر در ساعت تولید و روانه بازار شده است. این پاوربانک یکی از محصولات باکیفیت برند شیائومی است که دارای قابلیت‌هایی چون مقاومت در برابر ضربه، آب و خط و خش، شارژ سریع 15 وات و باتری لیتیوم پلیمری با جنس آلومینیومی است. ضمن این‌که این محصول با پشتیبانی از دو درگاه خروجی USB قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. این مدل همچنین به یک چراغ ال ای دی بر روی بدنه برای نمایش وضعیت دستگاه مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

پاور بانک شیائومی مدل 2C ظرفیت 20 هزار

این مدل پاوربانک شیائومی با ظرفیت 20000 میلی آمپر و وزن سبک 328 گرم با قابلیت جا به جایی آسان قابل خریداری است. این مدل با توجه به ظرفیت بیشتر آن نسبت به مورد قبل با هربار شارژ توانایی شارژ گوشی و تبلت تا حداقل 7 بار را دارد. این محصول نیز مانند محصول قبلی با دارا بودن دو خروجی USB امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می‌کند. این محصول قدرتمند نیز دارای قابلیت شارژ سریع و همچنین چراغ ال ای دی بر روی بدنه است. ضمن این‌که این پاوربانک شیائومی توانایی محافظت از گوشی و تبلت در برابر نوسانات شدت جریان، ولتاژ اضافه و افزایش دما را نیز دارد.

پاور بانک شیائومی ورژن 2 با ظرفیت 20 هزار

ورژن 2 از پاوربانک 20000 میلی آمپری شیائومی از محصولات جدید این برند و نسخه ارتقا یافته مدل 2C است که با فناوری شارژ سریع 3.0  تولید شده است. این محصول برخلاف دو محصول قبلی از دو باتری قدرتمند 18 واتی برخوردار است. این مدل نیز مانند دیگر پاوربانک‌های معرفی شده دارای دو خروجی برای شارژ همزمان دو دستگاه است. ضمن این‌که بنابر ادعای کمپانی شیائومی این محصول تنها در دو ساعت و نیم، قابلیت شارژ یک باتری 4850 میلی‌آمپر ساعتی را دارد. ظرفیت بالای پاوربانک 20000 شیائومی ورژن 2، سبب شده تا بتوان از آن برای شارژ ساعت هوشمند و دیگر وسایل دیجیتال نیز استفاده کرد. این مدل نسبت به نسخه قبلی آن تاحدی باریک‌تر و کوتاه‌تر شده و تفاوت وزنی آن‌ها تنها حدود 27 گرم است.

پاوربانک-کاماپرس

پاور بانک شیائومی ورژن 3 با ظرفیت 20 هزار

نسخه سوم از پاور بانک 20000 میلی آمپر شیائومی، در کنار دو درگاه خروجی USB-A از یک درگاه USB-C با توان 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند؛ این محصول از این نظر قابلیت شارژ طیف گسترده‌تری از دستگاه‌ها را دارد. این محصول همچنین توانایی شارژ سریع لپ‌تاپ های USB-C را دارد. شیائومی این محصول را با وزن حدودی 200 تا 400 گرم و همچنین چراغ ال ای دی بدنه تولید و روانه بازار کرده است.

انواع پاوربانک شیائومی را از کجا بخریم؟

خرید پاوربانک باکیفیت از نظر عمر باتری و کارکرد، با توجه به استفاده روزانه از آن اهمیت بسیاری دارد؛ امروزه فروشگاه‌های بسیاری به عرضه و فروش انواع پاوربانک می‌پردازند. می‌لندز مرجع تخصصی محصولات شیائومی از جمله پاوربانک و شارژرهای این برند است.

می‌لندز

فروشگاه اینترنتی می‌لندز بسیاری از محصولات شیائومی را دسته پاوربانک و شارژر شیائومی در سریع‌ترین زمان ممکن و با ضمانت اصل بودن و گارانتی بازگشت کالا عرضه می‌کند. قیمت و مشخصات انواع پاور بانک شیائومی در وبسایت و آنلاین‌شاپ می‌لندز قابل مشاهده و خریداری است. ضمن این‌که می‌لندز برای خرید بهترین و مناسب‌ترین پاوربانک به ارائه مشاوره تخصصی از طریق کارشناسان این امر می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز