مقاصد پرطرفدار برای سفرهای یک روزه

تور یک روزه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

زندگی در شهرهای بزرگ، خستگی‌های روحی و جسمی زیادی به همراه دارد. سفرهای تفریحی می‌تواند قوای از دست رفته را به شما برگرداند و توانایی‌تان را برای ادامه کار، افزایش بدهد. با این حال، سفر کردن برای بسیاری از افراد یک فعالیت پرهزینه و لوکس است. از طرف دیگر، اغلب مشاغل امکان مسافرت‌های چند روزه و مکرر را به کارمندان نمی‌دهند. در چنین مواقعی، سفر یک روزه بهترین گزینه برای دوری از آلودگی و هیاهوی شهر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با رزرو تور یک روزه به شهرها و روستاهای نزدیک می‌توانید آخر هفته‌های کسالت‌بار را به یک تجربه لذت‌بخش و هیجان‌انگیز تبدیل کنید. مقاصد پرطرفدار برای سفرهای یک روزه در نزدیکی تمام شهرهای کشور وجود دارند و تنها با یک جستجوی ساده می‌توان از جزئیات آنها مطلع شد. در ادامه این مطلب، به معرفی مقاصد پرطرفدار سفر یک روزه ارزان در نزدیکی شهر تهران پرداخته خواهد شد.

تور یک روزه-کاماپرس

روستای برغان

بسیاری از افراد نام و طعم آلوی مشهور برغان را شنیده و چشیده‌اند. اگر دوست دارید در باغ‌های میوه و آلوی برغان گشت و گذار کنید، بهتر است بدانید که این روستا تنها 50 کیلومتر از تهران فاصله دارد. برغان یک منطقه تاریخی و زیبا است که در حد فاصل کرج به قزوین قرار دارد. طبیعت زیبا و هوای لطیف این روستا باعث شده تا مورد توجه ساکنان تهرانی و کرجی برای سفر یک روزه قرار بگیرد. در سفر به برغان می‌توانید از اماکنی چون آتشگاه کرج، زیارتگاه چهل دختر، میدان تاریخی برغان و قلعه ایلخانی بازدید کنید. این روستای زیبا به «مهد چنارهای هزار ساله» شهرت دارد.

راز آسمان پایتخت

تنگه واشی

یکی از مقاصد پرطرفدار سفر یک روزه به اطراف تهران از سالیان دور، تنگه واشی است که در 20 کیلومتری شهر فیروزکوه قرار دارد. یک آبشار زیبا در انتهای این مسیر وجود دارد که باید برای رسیدن به آن از دو تنگه به نام «واشی» و «سا» عبور کنید. آب‌تنی در آب‌های خنک این منطقه، تجربه لذت‌بخشی در ایام گرم تابستان برای شما خواهد بود. می‌توانید. اگر به سفرهای گروهی علاقمندید می‌توانید تور گردشگری داخلی یک روزه تنگه واشی را رزرو کنید.

تنگ واشی-کاماپرس

چشمه اعلا

چنانچه می‌خواهید خستگی‌های جسمی خود را با آب درمانی در یک چشمه معدنی برطرف کنید، سفر یک روزه ارزان به چشمه اعلا بهترین گزینه برای شما است. این چشمه در نزدیکی آبعلی قرار دارد. آب موجود در آن برای کاهش استرس، فشار خون و رفع بیماری‌های کلیوی بسیار مفید است. پس از ریلکس کردن در این چشمه می‌توانید به منطقه ییلاقی اطراف آن سر بزنید. این منطقه توسط باغ‌های گیلاس، گردو، آلبالو و… احاطه شده است.

شهرستانک

آب و هوای بسیار خوب شهرستانک از قدیم‌الایام مورد توجه پایتخت‌نشینان قرار گرفته است. به طوری که ناصرالدین شاه قاجار در اینجا یک کاخ ییلاقی برای خوشگذرانی‌های خود احداث کرد که امروزه به یک مکان دیدنی تاریخی تبدیل شده است. در نزدیکی این کاخ، قلعه تاریخی دختر یا دزدبند قرار دارد که قدمت آن به عهد ساسانی بازمی‌گردد. تپه شنستون، درخت کهنسال سرو اورس و چشمه گیل کیه از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستانک است. علاوه بر این مکان، آب و هوای خنک و باغ‌های میوه در این منطقه موجب شده تا شهرستانک به یک مقصد پرطرفدار سفر یک روزه برای تهرانی‌ها و کرجی‌ها تبدیل شود. در فصل زمستان ممکن است یخبندان و سرمای شدید در اینجا حاکم شود.

تور یک روزه-کاماپرس

رزرو تور یک روزه

«کوچی نو» به عنوان شرکت گردشگری خلاق ایران، انواع تورهای یک روزه، تورهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب به علاقمندان ارائه می‌دهد. این مجموعه توانسته عنوان «مقام اول استارتاپ» را از پژوهشکده میراث فرهنگی استان تهران به دست بیاورد. تلاش کوچی نو این است که با کمک تیم متخصص خود، گنجینه‌های ارزشمند کشور را به گردشگران نشان بدهد و اوقاتی به یادماندنی برای آنها رقم بزند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات تورها به سایت کوچی نو مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کوچی نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز