معروف ترین مراکز خرید در تور آلانیا نوروز ۱۴۰۲

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آلانیا جزء محبوب‌ترین مقاصد ساحلی و بهترین مراکز خرده‌فروشی ترکیه محسوب می‌شود. این شهر بندری با مناظر طبیعی زیبا، سواحل آرام، استراحتگاه‌ها و فروشگاه‌های فراوان توانسته هر ساله هزاران گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب کند. علاقمندان به گشت و گذار در بازار و خرید اجناس با کیفیت بهتر است در سفر به ترکیه حتماً از تور آلانیا نیز استقبال کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آب و هوای مدیترانه‌ای شهر آلانیا و فاصله بسیار کم آن با آنتالیا باعث شده تا بسیاری از گردشگران ایرانی ترجیح بدهند تا تعطیلات نوروزی خود را در اینجا سپری کنند. علاقمندان به تور آلانیا نوروز ۱۴۰۲ می‌توانند بهترین پکیج تور مسافرتی آلانیا را با قیمت بسیار مناسب از آژانس هواپیمایی آریاک سفر رزرو کنند. این آژانس همواره بهترین خدمات مربوط به رزرو بلیط، هتل و اخذ ویزا را به صورت آنلاین و حضوری به گردشگران ارائه می‌کند. در ادامه، معروف‌ترین مراکز خرید آلانیا معرفی خواهد شد؛

خرید از برندهای برتر دنیا در تور آلانیا

متنوع‌ترین فروشگاه‌ها را می‌توان در مرکز خرید «آلانیوم» پیدا کرد. آلانیوم مملو از فروشگاه‌هایی برای خرید لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی، عینک، اسباب بازی، کتاب، لوازم الکترونیکی و… است. هزاران برند معتبر جهانی در کنار بوتیک‌های محلی در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین، انواع مختلف ماهی‌های تازه، شیرینی‌های ترکی، میوه‌ها و سبزیجات در آلانیوم به فروش می‌رسد. این مرکز خرید در امتداد جاده D-400 در قسمت شرقی شهر قرار دارد. اتوبوس‌های محلی گردشگران را مستقیماً روبروی آلانیوم پیاده می‌کنند. همچنین، فودکورت وسیع این مجموعه انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را به خریداران ارائه می‌کند.

مجموعه «کوناکلی تایم سنتر» نیز طیف وسیعی از برندهای مطرح جهانی را در خود جای داده است. همچنین، محصولات و لوازم محلی نیز در کوناکلی تایم سنتر به گردشگران عرضه می‌شود. شعب رسمی ال سی وایکیکی، لوفیان و دفاکتو این مرکز خرید همیشه شلوغ است. این مجموعه تنها به اندازه یک پیاده‌روی بسیار کوتاه از استراحتگاه‌های ساحلی آلانیا فاصله دارد. بنابراین، بسیاری از توریست‌ها ترجیح می‌دهند تا پس از تفریحات آبی و سپری کردن اوقات خوش در ساحل آلانیا به کوناکلی تایم مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

تجربه مهمان نوازی ترک‌ها در تور آلانیا نوروز ۱۴۰۲

مرکز خرید «نِوا اوتلت» به مهمان‌نوازی و تنوع فروشگاه در آلانیا معروف است. برندهای با کیفیت برای پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه با قیمت مناسب در این مجموعه قابل خریداری است.

علاقمندان به خرید در ترکیه می‌توانند تخفیف‌های بسیار فوق‌العاده‌ای را در این مرکز خرید پیدا کنند. نوا اوتلت فاصله کمی با ساحل دارد و مرکز خرید در طبقه سوم مجتمع واقع شده است.

همچنین توریست‌ها می‌توانند شیک‌ترین محصولات و اقلام را در «بوتیک بونوآ» آلانیا پیدا کنند. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده و انواع مختلف حوله، روسری، کیف، پوشاک و… را به مشتریان عرضه می‌کند. نزدیکی این مجموعه به ساحل باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور آلانیا برای یک تفریح هر چند گذرا این مرکز خرید را انتخاب کنند. همچنین، لاکچری‌ترین وسایل تزئینی خانه مانند کوسن، گلدان، جا شمعی، مبلمان، میز و… از بوتیک بونوآ قابل تهیه است.

جمعه بازار کوما پازاری را فراموش نکنید!

صبح‌های جمعه در آلانیا بهترین زمان برای پرسه زدن در جمعه بازار کوما پازاری محسوب می‌شوند. ساکنان روستاهای محلی در این بازار جمع شده و محصولات ارگانیک فوق‌العاده‌ای را به فروش می‌رسانند.

در این بازار، غذاهای بسیار خوش طعمی پیدا می‌شود که توجه بسیاری از گردشگران تور آلانیا نوروز ۱۴۰۲ را به خود جلب خواهد کرد. همچنین، مجموعه‌ای متنوع از لباس‌ها و صنایع دستی نیز در کوما پازاری به خریداران عرضه می‌شود.

اینجا مکانی بسیار عالی برای خرید سوغاتی و چانه‌زنی در هنگام خرید است! این بازار از بندر تا مرکز شهر امتداد داشته و اتوبوس‌های زیادی در کنار این بازار، مسافران را پیاده می‌کنند. پارچه، ساعت، جواهرات، بدلیجات، ظروف سرامیکی، کیف و کفش از جمله محصولات محبوب توریست‌ها در این بازار محلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز