معرفی 5 مکان دیدنی پاریس که کمتر می شناسید

تور پاریس - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پاریس یکی از شهرهای پربازدید اروپایی و بهشت گردشگران است. سالانه نزدیک به 18 میلیون گردشگر از پاریس دیدن می‌کنند که این رقم بیش از هفت برابر جمعیت ساکن این شهر است. به دلیل کثرت جاهای دیدنی پاریس، معمولا امکان بازدید از همه آن‌ها برای گردشگران وجود ندارد و بیشتر آنان ترجیح می‌دهند که جاذبه‌های گردشگری شناخته شده‌­تر این شهر را در اولویت بازدید قرار دهند. این در حالیست که برخی از جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده این شهر ارزش بالایی برای بازدید دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مورد از بهترین جاهای دیدنی پاریس که کمتر شناخته شده، پرداخته است.

کتابفروشی شکسپیر و شرکا

قدیمی‌ترین و خاص‌ترین کتابفروشی انگلیسی زبان شهر پاریس، کتابفروشی شکسپیر و شرکا نام دارد که در نزدیکی کلیسای نوتردام و رود سن، در یکی از مناطق توریستی پاریس قرار دارد. بسیاری این کتابفروشی را مشهورترین کتابفروشی جهان می‌دانند و تا به حال کتاب‌ها، پادکست‌ها، فیلم‌ها و بسیاری دیگر از آثار هنری در مورد این مکان تاریخی تهیه شده است.

شهرت اصلی این کتابفروشی به عنوان یکی از جاهای دیدنی پاریس، به دلیل اسکان هزاران نویسنده است. به بیان دیگر این کتابفروشی سال‌ها مامن نویسندگانی بوده که مدتی را در پاریس گذرانده‌اند. شعار این کتابفروشی که جورج وایتمن آن را بنا نهاده «با غریبه‌ها مهربانی کنید، شاید آن‌ها فرشته‌هایی در لباس مبدل باشند» است.

در بازدید از این کتابفروشی می‌توان از آن کتاب یا هدیه‌های یادبود مانند کیف، لیوان و تی شرت‌های دارای لوگوی کتابفروشی خرید کرد.

راز آسمان پایتخت

کتابفروشی شکسپیر و شرکا

بنیاد لویی ویتون

بنیاد لویی ویتون، یک ساختمان زیبا و یک مجموعه جهانی فرهنگی و هنری بوده که در پاریس واقع شده است. تاریخ تاسیس این مرکز هنری که از جاهای دیدنی پاریس است، به سال 2014 میلادی بازمی‌گردد. موسسه لویی ویتون به عنوان یکی از مشهورترین موسسه‌های مد جهان، این مجموعه را پایه‌ریزی کرده است.

هدف اصلی این موسسه حمایت از هنرمندان مستعد و جوان است و گردشگران می‌توانند با پرداخت مبلغی حدود 16 یورو از موزه آثار هنری آن دیدن کنند. این موزه آثار بسیار خاصی از مشهورترین هنرمندان معاصر را نگهداری می‌کند.

بنیاد لویی ویتون

دیوار عشق پاریس

دیوار عشق، یکی از جاهای دیدنی پاریس به­ویژه برای زوج‌ها و جوانان است. این دیوار در میدان پلاس دو آبسز قرار دارد و در واقع یک تابلوی بزرگ است که با نصب 311 تابلوی فسفری کوچک در کنار هم شکل گرفته است. روی این تابلوها کلمه و نماد عشق به بیش از 250 زبان دنیا نوشته شده است تا سمبلی از اتحاد جهانی باشد.

شاید جاذبه اصلی این تابلو پیدا کردن بخش مربوط به زبان مادری افراد باشد. برای نمونه جمله «دوستت دارم» به فارسی سه بار در این تابلو تکرار شده است.

دیوار عشق پاریس

مرکز پمپیدو

مرکز ژرژ پمپیدو نیز یکی از جاهای دیدنی پاریس بوده که در میان موزه‌های مشهور این شهر، کمتر شناخته شده است. این موزه که از ساختمان خاصی از نظر معماری نیز برخوردار بوده، در برگیرنده آثار هنری مدرن مربوط به هنرمندان دو قرن اخیر است. از مشهورترین آثار این موزه می‌توان به آثاری از پیکاسو، ماتیس و ژان دوبوفه اشاره کرد.

تمام آسانسورها، سیستم‌های مکانیکی و راهروها در نمای بیرونی این موزه قرار گرفته و به همین دلیل ساختمان زیبای این موزه به ساختمان پشت و رو نیز شهرت دارد. بلیت موزه پمپیدو حدود 14 یورو است.

مرکز پمپیدو

کلیسای سکره کور دو مونمارتر

پاریس به شهر کلیساهای تاریخی نیز معروف بوده و طبیعی است که در بین ده‌ها کلیسای تاریخی و مشهور، برخی از آن‌ها مانند سکره کور دو مونمارتر مغفول بماند. این کلیسای زیبای سفید با پله‌های خاص و سفید رنگش، یکی از جاهای دیدنی پاریس و از جاذبه‌های تاریخی این شهر است.

این کلیسا روی تپه‌ای زیبا قرار گرفته که مشرف به شهر پاریس است. رنگ سفید این مکان باعث شده که از آن به عنوان یکی از نمادهای صلح جهانی نام برده شود. در بازدید از این مکان تاریخی می‌توان به برج بلند کلیسا به نام برج شهرت رفت و در بالای آن از چشم انداز شهر زیبای پاریس لذت برد.

کلیسای سکره کور دو مونمارتر

بازدید از جاهای دیدنی پاریس با تورهای نوروزی «آکیس»

هلدینگ گردشگری آریا کیا سفر که با برند آکیس فعالیت می‌کند، عرضه کننده بهترین تورهای گردشگری به نقاط مختلف جهان است. این هلدینگ فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده و از جمله خدمات اصلی آن می‌توان به برگزاری تور، اخذ ویزا، رزرو هتل، تهیه بلیط و پشتیبانی سفر اشاره کرد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تور می‌توانند به وبسایت این هلدینگ به آدرس www.ariakiasafar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02172291 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاکیاسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز