معرفی پروژه های شرکت آرین سازه در منطقه 22

لست سکند

از قدیم الایام خرید مسکن و در کل ملک یکی از راه های حفظ سرمایه بوده است. امروزه نیز افراد زیادی به دنبال پیدا کردن شرکت های ساختمان سازی مناسب و معتبر برای سرمایه گذاری می گردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از آرین سازه، افرادی که به دنبال داشتن ملکی با آینده روشن هستند. ما در این مقاله، قصد داریم شما را با شرکت آرین سازه، پروژه های در حال ساخت آن، شرایط پیش فروش پروژه های این شرکت، منطقه 22 تهران و ویژگی های خاص این منطقه آشنا کنیم. هدف ما این است که شما بتوانید سرمایه خود را در جایی مناسب سرمایه گذاری کنید.

شرکت آرین سازه 

شرکت ساختمانی آرین سازه که یکی از معتبر ترین شرکت های ساختمان سازی در منطقه 22 تهران می باشد؛ در تاریخ 2 آذر 1384 به صورت سهامی خاص به ثبت رسیده است. این شرکت با 16 سال سابقه اهداف خود را با ارائه خدمات با کیفیت در حوزه ساختمان سازی و انبوه سازی  پیش می برد. این شرکت در حال حاضر با مدیریت دکتر مسعود عبدی اداره می شود و ایشان در سال 99 توانستند عنوان کار آفرین نمونه را کسب کنند.

همچنین شرکت آرین سازه موفق به کسب رتبه های فنی در زمینه های مختلف گردیده است. رتبه هایی هم چون دریافت رتبه یک ابنیه، کسب رتبه سه در تأسیسات و تجهیزات و کسب رتبه پنج در آب و راه سازی از سازمان برنامه و بودجه کشور و هم چنین کسب عنوان پایه یک حقوقی انبوه سازی مسکن، از وزارت راه و شهرسازی از افتخارات این شرکت می باشد. از توان بالای فنی و مالی شرکت آرین سازه می توان به ساخت صد ها هزار متر در قالب ساختمان های اداری – تجاری و مسکونی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

پروژه های شرکت آرین سازه 

شرکت آرین سازه در طول 16 سال تأسیس خود توانسته کارنامه درخشانی را با اجرای پروژه های متعدد و موفق برای خود رقم بزند. پروژه هایی هم چون: پروژه اداری – تجاری کانتراست مال، پروژه مسکونی آبشار، پروژه ستین، پروژه پدافند هوایی ارتش، پروژه افرا، پروژه پردیس شرق و … که نشانی از خوش نام  بودن این شرکت می باشد.

پروژه ستین شرکت آرین سازه

پروژه مسکونی ستین که توسط شرکت آرین سازه  احداث و در حال ساخت می باشد در 12 بلوک 12 طبقه در زمینی به مساحت 19000 متر و در بلوار اردستانی در حال احداث است. تعداد واحد های پروژه ستین 1100 واحد است که در متراژ های 60، 90، 120، 150، 160 و 180 در نظر گرفته شده و متراژ پارکینگ نیز 20 الی 30 متر است. در ساخت این پروژه تعاونی توسعه ساخت ستاره همت غرب مشارکت دارد. در این پروژه از طبقه همکف تا طبقه منفی 4 پارکینگ و انباری قرار دارد. موقعیت مکانی این پروژه در منطقه 22 تهران، چیتگر، اتوبان تهران – کرج، بلوار اردستانی، نبش چهار راه دانش است. جاده ها و راه های اطراف پروژه ستین ، بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید خرازی، اتوبان شهید همدانی، آزاد راه تهران کرج را شامل می‌شود.

  امکانات رفاهی پروژه ستین :

– درمانگاه شبانه روزی دکتر تختی، بیمارستان مغز و اعصاب دکتر مجید سمیعی و …

– مراکز خرید و تجاری ایران مال، مجتمع خلیج فارس و …

– مراکز ورزشی چون باشگاه پاورجیم، برج پامچال 3 مجموعه ورزشی چیتگر و …

– مراکز فرهنگی چون فرهنگسرای طبرستان، خانه فرهنگ امیر کبیر و …

– دسترسی راحت به خطوط اتوبوس، مترو و تاکسیرانی

امکانات داخلی پروژه ستین :

– لابی مجلل

– سالن ورزش برای هر بلوک و سالن اجتماعات

– رستوران، هایپر مارکت، کافی شاپ

– پارکینگ و انباری اختصاصی با سیستم تهویه

– استخر، سونا، زمین چند منظوره ورزشی

– مهد کودک و زمین بازی کودک

– امکانات سازه ای

– برخورداری از مزایای قرار داد با تعاونی آرین سازه (تعاونی توسعه ستاره همت غرب)

– سه لاین آسانسور برای هر بلوک که دولاین نفر بر و یک لاین برای باربری

– کارواش

– لاندری روم

پروژه پدافند هوایی ارتش شرکت آرین سازه

این پروژه مسکونی که به برج های دوقلوی ارتش نیز معروف است، در پهنه c شهرک چیتگر قرار دارد و شامل دو بلوک C و H می باشد. این پروژه در زمینی به مساحت 225000 متر مربع در حال احداث می باشد و تعداد کل واحد های آن 1126 واحد است که در متراژ های 60، 120، 180 و 240 می باشد. نوع سازه این پروژه اسکلت فلزی می باشد. در حال حاضر بلوک C با طبقه همکف 20 طبقه اسکلت خورده و بلوک H با طبقه همکف 15 طبقه اسکلت خورده است. زمان تحویل این پروژه در سال 1402 می باشد.

امکانات داخلی پروژه پدافند هوایی ارتش :

– سالن اجتماعات

– هلی پد

– سیستم اطفاء حریق

– شوتینگ زباله

– فضای سبز و بازی کودک

– لابی مجلل

– سالن ورزشی چند منظوره

– رستوران و کافی شاپ

– هاپیر مارکت

– روف گارن

پیش خرید پروژه پدافند ارتش

خرید واحد های این پروژه به دو روش امکان پذیر است؛ یکی خرید از تعاونی مسکن پدافند ارتش که کارفرمای پروژه است و دیگری خرید از شرکت آرین سازه که سازنده پروژه می باشد. سهم شرکت آرین سازه از این پروژه 61 درصد می باشد و سهم تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش 39 درصد است.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و همچنین سایر پروژه های شرکت آرین سازه را از این طرق  به دست آورید:

راه های ارتباطی:

تلفن های تماس شرکت آرین سازه: 44740322-021/  44740316- 021/ 44740320- 021

آدرس دفتر مرکزی شرکت آرین سازه: تهران- اتوبان خرازی- خیابان کاشان جنوب میدان موج- خیابان علامه قزوینی- مجتمع یاس 3

مرتبط با : آرین سازه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز