معرفی پرطرفدارترین اتاق فرار شرق تهران

لست سکند

آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل شهر تهران، خیابان‌های بسیار شلوغی دارد. دسترسی سخت به اماکن تفریحی و ترافیک‌های چند ساعته باعث می‌شود تا بسیار از افراد بر خلاف میل‌شان این اوقات را در خانه سپری کنند. یک ایده بسیار جذاب برای خانواده‌ها یا اکیپ‌های دوستانه، بازی در اتاق فرار شرق تهران و سایر نقاط این شهر و کشور است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تایم فور فان کار را برای علاقمندان به این بازی راحت‌تر کرده و افراد می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه، نزدیک‌ترین اتاق فرار به محل سکونت‌شان را رزرو کنند. در این مطلب به معرفی 3 اتاق فرار شرق تهران که امتیاز بالایی را از کاربران مجموعه تایم فور فان کسب کرده، پرداخته شده است؛

اتاق فرار الرجیم

دوستداران بازی‌های دلهره‌آور می‌توانند 100 دقیقه هیجان را در اتاق فرار الرجیم سپری کنند. این اتاق فرار شرق تهران در منطقه نارمک قرار دارد و چهارمین اتاق از مجموعه فاینال اسکیپ محسوب می‌شود. داستان این اتاق درباره حبس یک روح شیطانی در خانه‌ علی خان نقره‌چی است.

راز آسمان پایتخت

در اواخر سال 1348 فردی به نام علی خان نقره‌چی، خاتون را در خوار و بار فروشی دید و عاشق او شد. آنها در همان سال با هم ازدواج کردند و صاحب دو فرزند به نام حنانه و ریحانه شدند. دخترها به سن فهم رسیده بودند که به خاتون تجاوز شد و پسری به نام جابر حاصل آن بود. علی خان نقره‌چی از بازاری‌های معروف آن زمان بود و اگر موضوع را می‌فهمید هم متجاوز را می‌کشت و هم خاتون را. بنابراین، خاتون تصمیم گرفت تا سکوت کند و هر کس هم که کوچک‌ترین اطلاعی از این موضوع داشت را وادار کرد تا حرفی نزنند. پدر واقعی جابر از ترس اینکه ممکن است علی خان موضوع را بفهمد به نزد یک دعانویس می‌رود.

شیطان در خانه علی خان و بدن جابر حلول می‌کند. جابر به واسطه شیطان تبدیل شده و علی خان و خاتون را به قتل می‌رساند. روح شیطان در خانه حبس شده و جابر به خود شیطان تبدیل می‌شود. حالا خانه علی خان مملو از ترس و وحشت شده… . این بازی امتیاز 9.5 را از کاربران دریافت کرده و درجه سختی بازی 9 از 10 است.

اتاق فرار السا

لیون و امانوئل دو رفیق قدیمی و از پدران روحانی کلیسای واتیکان بودند. 2 سال پیش، امانوئل تصمیم می‌گیرد تا بر خلاف عرف دین مسیحیت، با دختری به نام لیزا ازدواج کند. لیون سعی می‌کند او را منصرف کند؛ اما موفق نمی‌شود. امانوئل دو ماه پیش با لیون تماس گرفت و لیون متوجه شد که لیزا فوت کرده است.

امانوئل حال روحی مناسبی نداشت و چند روز پیش، هنگام صحبت با لیون گفت که قصد خودکشی دارد. او به لیون گفت که دخترش السا مفقود شده است. لیون توانست توسط تیم سایبری واتیکان، دوربین‌های محل اقامت امانوئل را تحت اختیار بگیرد؛ اما دوربین‌ها دائماً قطع و وصل می‌شوند.

تیم شرکت‌کننده به عنوان منتخبین پدران روحانی واتیکان، دعوت شده‌اند تا به کمک امانوئل و السا بروند. السا یکی از محبوب‌ترین‌های اتاق فرار شرق تهران است که در منطقه نارمک قرار دارد. این بازی توانسته است تا از بین بیش از 2هزار نظر، امتیاز 9.4 را از کاربران مجموعه تایم فور فان کسب کند. گروه‌های 4 تا 8 نفره می‌توانند در این بازی شرکت داشته باشند.

اتاق فرار خوابگاه

اتاق فرار خوابگاه در ژانر وحشت و درام طراحی شده و در منطقه پیروزی تهران قرار دارد. داستان بازی درباره دختری به نام آسیه است که در روستایی دور افتاده در جنوب کرمان به دنیا آمده است. او نه اسم خودش را دوست دارد و نه مردم ترسناک روستا را. مادر آسیه سال‌ها برای کمک به مخارج زندگی به شهر می‌رفت و در خانه مردم کار می‌کرد.

اهالی روستا به حدی به مادر آسیه تهمت زدند که او دق کرد و مرد! از آن زمان به بعد، پدر آسیه دیگر حال و روز خوبی ندارد. سایه، خواهر آسیه، در دانشگاه قبول شده و پس از رفتن او آسیه بسیار تنهاتر شده است. مدتی است که آسیه از خواهرش خبر ندارد. او جواf تلفن‌ها و نامه‌های آسیه را نمی‌دهد. آسیه بسیار نگران خواهرش است؛ قصد دارد تا او را پیدا کند و …

امتیاز این بازی از نگاه کاربران 9.3 است. تیم تخصصی مجموعه تایم فور فان با مراجعه به این اتاق فرار، بازی را مورد نقد و بررسی قرار داده‌اند که در صفحه مربوطه قابل مشاهده است. همچنین، علاقمندان می‌توانند بهترین‌های اتاق فرار شرق تهران را تخفیف‌های ویژه از وبسایت تایم فور فان رزرو فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز