معرفی مجتمع‌های فولاد آذربایجان‌شرقی + قیمت میلگرد هشترود 12 آبان 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

صنعت فولاد آذربایجان‌شرقی با صادرات سالانه افزون بر ۱۰۰ میلیون دلار، رتبه سوم تولید فولاد کشور را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع فولاد آذربایجان‌شرقی قابل توجه است. بیش از 85 درصد تولیدات بازار آهن شمال‌غرب کشور در مجتمع‌های این استان تولید می‌شود.

با توجه به اینکه فولاد سومین رتبه صادرات کشور را دارد و مجتمع‌های فولاد شمال‌غرب کشور سهم بسزایی در تولید فولاد ایفا می‌کند، در این مطلب مجتمع‌های نام آشنای آذربایجان‌شرقی معرفی خواهد شد؛

مجتمع فولاد هشترود

فعالیت کارخانه فولاد هشترود از سال 1371 با چشم‌انداز تولید و توزیع روزانه 800 محموله فولاد به سراسر کشور آغاز شده است. این مجتمع دسترسی سهل و آسان به شبکه حمل و نقل جاده‌ای شمال‌غرب کشور دارد؛ این امر غیر از قیمت میلگرد هشترود ، هزینه‌های جاری خریداران را کاهش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی نشان‌دهنده مدیریت کیفیت، ایمنی و زیست‌محیطی در مجتمع فولاد هشترود است. پایبندی به اصول کنترل کیفی و ارزش‌گذاری به مشتریان در راس اهداف و برنامه‌های کاری این مجموعه تعیین شده است.

مجتمع فولاد میانه

سالانه ۵۵۰ هزار تن انواع میلگرد، تسمه، ناودانی و مفتول در کارخانه فولاد آذربایجان با سابقه 33 ساله تولید می‌شود. بنا بر اعلام کارشناسان اقتصادی شمال‌غرب کشور، میلگرد میانه تبدیل به قطب اقتصادی آذربایجان شده است. میلگرد میانه به صورت مستقیم از کارخانه فولاد آذربایجان و مطابق با قیمت روز میلگرد به بازار مصرف ارسال می‌شود.

مجتمع فولاد شاهین بناب

در شش ماهه نخست امسال، فولاد صنعت بناب با وجود موانع و محدودیت‌های مصرف برق رشد 12 درصدی تولید را نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تجربه کرد. این افزایش تولید از بدو تاسیس این مجتمع بی‌سابقه بوده است. میلگرد تولید شده مجتمع فولاد صنعت بناب با نام تجاری شاهین بناب در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه ویژه‌ای دارد.

مجتمع فولاد ظفر نوین گستر بناب

مجتمع فولاد ظفر نوین گستر بناب نزدیک به 15 سال است در چرخه تولیدات آهن فعالیت دارد. این مجتمع با تولید ۳۰۰ هزار تن میلگرد علاوه بر تامین نیاز شمال‌غرب کشور به کشورهای ارمنستان، گرجستان، ترکیه و شمال کشور عراق صادرات می‌کند.

فولاد کاوه تیکمه‌داش

میلگرد کاوه تیکمه‌داش از مهم‌ترین تولیدات کارخانه تیکمه‌داش در استان آذربایجان‌شرقی است. سالانه۳۰۰ هزار تن میلگرد در این مجتمع تولید می‌شود و برنامه‌ریزی شده به ۶۰۰ هزار تن برسد. میلگرد این مجتمع با علامت اختصاری SFK-CT در دو گرید 2A و3A به شکل آجدار تولید می‌شود. عرضه میلگرد کاوه تیکمه‌داش در مقایسه با محصولات موجود در بازار با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

گروه صنعتی درپاد تبریز

گروه صنعتي درپاد از سال 1380 انواع محصولات فولادی از قبیل ورق، انواع قوطي‌هاي صنعتي وساختماني، پروفيل هاي باز و بسته و دیگر مقاطع خاص با ظرفيت سالانه 710 هزار تن تولید و به بازار عرضه می‌کند.

توليد انواع ميلگرد آجدار با ظرفيت سالانه 500 هزار تن از مهم‌ترین اجرای طرح‌هاي توسعه‌اي این مجتمع تولیدی به شمار می‌رود.

قیمت میلگرد هشترود و آهن آلات دیگر

قیمت بیشتر محصولات فولادی امروز ثابت اعلام شد، اما نوسانات کاهشی ۱۰۰ تومانی در برخی تولیدات مشاهده شد. در ادامه قیمت میلگرد هشترود همراه با دیگر آهن آلات قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز