کفپوش جدید تایل اسکیت چیست و چه کاربردی دارد؟

کفپوش-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کفپوش تایل اسکیت یکی از کفپوش‌های جدید است که به صورت قطعات کوچک در کنار هم قرار می‌گیرند. این کفپوش‌ها از موادی مانند پلیمرهای پلی‌استری، لاستیک و یا پی‌وی‌سی، ساخته می‌شوند و به دلیل ویژگی‌های خاص این کفپوش‌ها و استفاده از مواد با کیفیت، در مقابل فشار و ضربه مقاوم هستند. از دلایل کاربردی بودن این کفپوش‌ها، زیبایی و مدرن بودن، نصب راحت و قیمت مناسب را می‌توان نام برد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی کفپوش تایل اسکیت و کاربردهای آن پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

انواع کفپوش‌های تایل اسکیت

مواد تشکیل دهنده کفپوش‌های تایل اسکیت چوب، پلاستیک و… است و قابلیت استفاده در فضاهایی مانند منازل، دفاتر، فروشگاه‌ها و فضاهای تجاری دارد. وزن این کفپوش‌ها سبک است و در برابر مواد شوینده مقاوم هستند.

کفپوش تایل اسکیت چوبی

راز آسمان پایتخت

کفپوش تایل چوب پلاستیک یکی از انواع این کفپوش‌ها است و از تایل‌هایی با ظاهر و بافت چوب ساخته شده است. این مدل در برابر رطوبت، حرارت و ضربه مقاوم است و از آنجایی که با الهام از زیبایی چوب ساخته می‌شود، به فضا جلوه‌ای آرامش بخش می‌دهد. کفپوش‌های تایل اسکیت چوبی با سیستم قفل‌زنی راحت نصب می‌شود، و از این رو نیاز به نصاب ندارد و همین از هزینه‌های جانبی آن کم می‌کند.

یکی از مهمترین مزیت‌های این مدل هم ضد آب بودن است و به‌خاطر همین ویژگی در فضاهایی مانند حمام و آشپزخانه، باغ‌ها و فضاهای سبز، فضاهای آبی پیشنهاد می‌شود.

کفپوش-کاماپرس

کفپوش تایل اسکیت مشبک

کفپوش تایل اسکیت مشبک از جنس پی‌وی‌سی و به سبک مدرن است. درز بین این کفپوش‌ها به‌طور کامل پوشانده می‌شود و به همین دلیل لغزش و سرخوردگی در این مدل اتفاق نمی‌افتد. همچنین رنگ این کفپوش‌ها هم ثابت است و در مقابل رطوبت و گرما دچار تغییر نمی‌شود.

کفپوش وینیل تایل

کفپوش وینیل تایل یکی از کفپوش‌های با مقاومت بالا است که از آن در سالن‌های عمومی استفاده می‌شود. این نوع دچار پوسیدگی، خش و خط و تغییر رنگ نمی‌شود. جنس این مدل هم از پی‌وی‌سی است.

قیمت انواع کفپوش‌های تایل اسکیت

قیمت این کفپوش‌ها متفاوت است، برخی فروشگاه‌های اینترنتی کفپوش تایل اسکیت آج‌دار در ابعاد 30 در 30 را حدودا 62 هزار تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند و برای کفپوش تایل اسکیت مناسب برای فضاهای ورزشی مانند زمین تنیس و فضاهای باز و رنگ‌های متنوع در بسته‌های 11 عددی، 616 هزار تومان باید هزینه کرد.

قیمت کفپوش تایل طرح چوب در ابعاد 30 در 30 و در 6 رنگ متنوع و بسته‌های 11 عددی 850 هزار تومان درج شده است. برای کفپوش تایل مشبک هم با ابعاد ذکر شده حدودا باید 780 هزار تومان پرداخت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آرکساندکور آفیسویکی دکور
ایده سبز
رایانه کمک
اوج آرام
دادپویان
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کفپوش جدید تایل اسکیت چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز