پرفروش ترین لاستیک ایرانی در بازار + قیمت

لاستیک-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیشترین خودرویی که در خیابان‌های ایران تردد می‌کنند شامل کوئیک، ساینا، تیبا، پراید، وانت پراید، پیکان هستند. این خودروها از لاستیک‌های سایر R۱۳ استفاده می‌کنند که توسط شرکت های ایرانی تولید می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر پرفروش‌ترین لاستیک‌ها در بازار ایران چند ویژگی دارند. نخست اینکه خودروهای بیشتری از آن مدل لاستیک استفاده می‌کنند. در واقع هر چقدر تعداد خودروهای متقاضی یک سایز لاستیک بیشتر باشد به همان اندازه آن مدل لاستیک پرفروش می‌شود.

در حال حاضر بیشترین لاستیک مورد استفاده در بازار خودروی ایران شامل اندازه‌ های 13 و 14 است. این مدل لاستیک ها به این دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند که برای انواع خودروهای کوئیک، ساینا، تیبا، پراید، وانت پراید، پیکان و … استفاده می‌شود.

در این گزارش به بررسی لاستیک‌های پرفروش در بازار ایران پرداخته شده‌است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مهمترین ویژگی لاستیک‌های پرفروش

لاستیک‌ها به دو دسته سنگین و سبک تقسیم می‌شوند که از تایرهای سبک در خودروهای سواری استفاده می‌شود. تایرهای سنگین نیز برای وسایل نقلیه سنگین، نیمه سنگین و خودروهای باری همچون تریلری، کامیون و نظایر آن مناسب هستند. از طرف دیگر لاستیکی که در یک سایز خودرو دارای قدرت چسبندگی بالاتری باشد و با وجود عمق کم انعطاف پذیری خوبی داشته باشد بیشتر مورد تقاضا خواهد بود.

همچنین لاستیکی که با توجه به شرایط آب‌وهوایی فصول مختلف بیشترین انطباق را داشته باشد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر ایران دارای تنوع آب و هوایی بالایی است. به همین دلیل لاستیک‌هایی که شیارهای کم‌عمق و نامتقارن دارند و قدرت چسبندگی بالایی در شرایط آب و هوایی گرم و خشک ایجاد می‌کنند از تقاضای بیشتری برخوردار هستند.

مدل پرفروش لاستیک ایران تایر

یکی از پرفروش‌ترین لاستیک ها در بازار ایران طرح گل ایران تایر است که مدل «تی آی 16» برای خودروهای کوئیک، ساینا، پراید، وانت پراید و … استفاده می‌شود. در حال حاضر لاستیک سایز استاندارد خودرو تیبا، سایپا، کوییک و پراید R۱۳ با ابعاد ۱۶۵/۶۵ است. البته لاستیک R۱۳ با ابعاد ۱۶۵/۸۰ برای پیکان، آردی و پیکان وانت مناسب است، به همین دلیل این مدل لاستیک قبلا و در زمانی که تعداد زیادی تاکسی پیکان وجود داشت پرتقاضا بود.

مدل پرفروش لاستیک بارز

همچنین لاستیک بارز R۱۳ با ابعاد ۱۶۵/۶۵ گل مدل پی 660 و لاستیک بارز R14 با ابعاد ۱8۵/۶۵ گل مدل پی 660 جزو محصولات پرفروشی است که خودروهای اقتصادی ایران می‌خرند. این لاستیک هم اکنون در محدوده قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان در بازار ایران موجود است.

مدل پرفروش لاستیک کویر

لاستیک کویر تایر R13 با ابعاد  175/70 که گل KB14 است جزو محصولات پرفروش در بازار ایران محسوب می‌شود. چراکه این لاستیک‌ ها برای خودروهای ارزان قیمت و پرتیراژ بازار مناسب هستند. این لاستیک هم اکنون در محدوده قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان در بازار ایران موجود است.

مدل پرفروش لاستیک دنا

لاستیک دنا R13 مدل FIRESTORM 6000 دارای ابعاد 175/70 جزو لاستیک‌هایی محسوب می‌شود که برای خودروهای کوچک ایرانی کاربرد فراوانی دارند. این لاستیک دارای ویژگی انطباق با انواع شرایط آب و هوایی است. این لاستیک هم اکنون در محدوده قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان در بازار ایران موجود است.

 در حال حاضر لاستیک های پرفروش بازار ایران که برای خودروهای اقتصادی تیبا، کوئیک، ساینا، و … عرضه می‌شود. هر حلقه این لاستیک بین یک میلیون و 200 هزار تومان تا یک میلیون و 810 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آنلاین تایرایران تایر

آریاپی
رایانه کمک
دادپویان
آهن رویال
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز