جزئیات وام بانک پارسیان به صاحبان کسب و کار

بانک پارسیان به منظور حمایت از صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط، مشاغل حرفه‌ای و اشخاص حقیقی که اندوخته مالی و درآمد آن‌ها در این مجموعه متمرکز باشد، در قالب بسته اعتباری نوید تسهیلات ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اطلاعات وبسایت بانک پارسیان، این نوع تسهیلات برای اشخاصی مناسب است که دارای سپرده قرض الحسنه جاری، کوتاه مدت عادی یا قرض الحسنه پس انداز در بانک پارسیان باشند. ضمنا باید حساب‌های کوتاه مدت و قرض الحسنه دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط متقاضی این تسهیلات به دستگاه کارتخوان یا درگاه اینترنتی متصل باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

افراد متقاضی این وام باید حداقل میانگین سه ماهه سه میلیون تومانی در یکی از سپرده‌های مشمول این طرح داشته باشند. ضمنا متقاضیان صاحب کسب و کارهای کوچک و مشاغل حرفه‌ای باید بتوانند حداقل ماهیانه 15 میلیون تومان به حساب خود واریز کنند. این مبلغ برای اشخاص حقیقی کمتر است و مجموع واریزی‌ها در کمترین حالت 5 میلیون تومان در ماه می‌رسد.

سایر ویژگی‌های تسهیلات بسته اعتباری نوید بانک پارسیان

در صورتی که بانک پارسیان منابع مالی لازم را برای ارائه این تسهیلات داشته باشد، نرخ آن با توجه به میزان سود سپرده و مبلغ موجودی حساب متقاضیان تعیین شده و سقف آن 18 درصد خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات 60 ماهه اعلام شده و مسدودی سپرده ضمانت اصلی آن است.

بانک پارسیان برای افرادی که متقاضی این نوع تسهیلات هستند هم تمهیدات ویژه‌ای را تدارک دیده است. امکان استفاده از این تمهیدات برای مشتریان فاقد مجوزهای شغلی و مدارک درآمدی معتبر و همچنین مشتریان تجاری وجود دارد. طبق اطلاعات وبسایت بانک پارسیان زنان هم می‌توانند از این تسهیلات بسته اعتباری مذکور بهره ببرند. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر امکان مراجعه به وبسایت بانک پارسیان را دارند.

مرتبط با : بانک پارسیان
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز