بهترین فرصت خرید آپارتمان در کیش برای زندگی و سرمایه‌ گذاری

خرید آپارتمان در کیش
تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزیره‌ کیش از زیباترین جزایر خلیج‌فارس بوده که با وجود وسعت کم، از امکانات تفریحی، رفاهی، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی، امکانات درمانی مناسب، مدارس و دانشگاه‌های معتبر مانند پردیس دانشگاه تهران و همچنین فرصت‌های شغلی بسیاری برخوردار است؛ به همین سبب بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری یا سکونت، اقدام به خرید آپارتمان در کیش می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به مزایای خرید آپارتمان در کیش و معرفی بهترین مناطق مسکونی کیش برای خرید خانه یا آپارتمان پرداخته است.

آشنایی با مزایای خرید آپارتمان در کیش

زندگی در منطقه‌ی آزاد: جزیره‌ی کیش جزو مناطق آزاد ایران است و به همین دلیل برای خرید خودروهای لوکس و وسایل خارجی نیازی به پرداخت حق گمرک نیست.

نظم و امنیت بالا: جزیره‌ی کیش قوانین و مقررات خاص خود را دارد و تمامی شهروندان و مسافران باید از آن پیروی کنند؛ این قوانین باعث بالا رفتن سطح بالای امنیت در کیش شده است.

اقتصاد پویا: اقتصاد جزیره‌ی کیش به دلیل نزدیکی به کشورهای خارجی، واردات و صادرات، بسیار پویا و پررونق است.

راز آسمان پایتخت

مدارس و دانشگاه‌های معتبر: چندین دانشگاه معتبر کشور مانند پردیس دانشگاه تهران در جزیره کیش واقع شده‌ است. مدارس کیش نیز دارای بهترین امکانات تحصیلی بوده و برترین خدمات آموزشی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

پردیس دانشگاه تهران کیش

بهترین شهرک‌ها برای خرید آپارتمان در کیش

شهرک صدف: این شهرک در شرق جزیره‌ی کیش قرار دارد. شهرک صدف در هفت فاز ساخته شده که در حال حاضر پنج فاز آن کامل شده و دو فاز دیگر آن نیز در حال ساخت است. موقعیت جغرافیایی این شهرک باعث دسترسی آسان آن به مراکز خرید، مراکز درمانی، پارک و فروشگاه‌های مواد غذایی شده است. برخی از آپارتمان‌های شهرک صدف با اینکه در نوار ساحلی قرار ندارند، اما دید ساحلی دارند و برای خرید آپارتمان در کیش گزینه مناسبی هستند.

شهرک ساحلی دامون: دامون اولین شهرک مسکونی ساحلی ساخته شده در کیش بوده که دارای مجموعه‌ای از خانه‌های ویلایی، برج‌‌ها و آپارتمان‌های دوبلکس است و ساختاری شبیه کشو‌رهای صنعتی و پیشرفته دارد. به بخش ویلایی این شهرک، دامون ساحلی و به قسمت آپارتمانی آن نیز دامون ایر گفته می‌­شود. دسترسی این شهرک به مناطق تفریحی، مراکز خرید و مجتمع‌های درمانی مناسب بوده و نزدیکی به خیابان و میدان وصال سبب رفت و آمد آسان به این شهرک شده است. امکانات تفریحی، ورزشی، استخر، نگهبان و ساحل اختصاصی از دیگر مزیت‌های زندگی در شهرک دامون به حساب می‌آید.

شهرک ساحلی دامون از گران قیمت‌ترین مناطق برای خرید آپارتمان در کیش است؛ با این حال از گزینه‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شود.

شهرک میرمهنا یا نوبنیاد: این شهرک از قدیمی‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین شهرک‌های مسکونی جزیره‌ی کیش بوده که دارای سه فاز است و ساختاری تازه و مدرن دارد. شهرک نوبنیاد در شمال غرب کیش واقع شده و فاصله آن با مرکز شهر و بازارهای تجاری حدود ۱۵ کیلومتر است. ساکنان این قسمت از جزیره کیش، معمولا از شاغلان و ساکنان دائم جزیره هستند و مسافران، کمتر گذرشان به این منطقه می‌افتد. دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی مانند مدرسه، مسجد، کافه و رستوران، پارک ساحلی و اسکله برای هر فاز به راحتی فراهم شده است. بازار عرب‌ها، بازار دیپلمات، بازار پارس خلیج و دانشگاه آزاد نیز در این شهرک واقع شده است.

فازهای اف یک و اف دو این شهرک نوساز است و قیمت مناسب و امکانات خوبی دارد. لازم به ذکر است که علاوه بر خرید آپارتمان در کیش برای سرمایه‌گذاری، قیمت اجاره خانه در این شهرک نیز بسیار مناسب است.

از مجتمع‌های مسکونی در مرکز شهر می‌توان به مجتمع نسیم، برج دیپلمات، اسکان، مجموعه یاسین، خانه گستر، پاسارگاد، مجتمع آینده‌سازان و مجموعه برج‌های یاران اشاره کرد. می‌توان با خرید آپارتمان در نوار ساحلی، البته با قیمتی گران‌تر به سرمایه‌گذاری در کیش اقدام کرد. از بهترین مجتمع‌های مسکونی در نوار ساحلی می‌توان به برج دوقلو، دهکده ساحلی، برج کرانه، دامون دریا، مجتمع پاسارگاد، برج شاراکس، رویای کیش، شهر آفتاب، دامون کیش ایر، دامون ساحلی، برج پرشین، برج میکا، برج طلایی و برج روما یا مهستان اشاره کرد.

خرید آپارتمان در کیش

قیمت آپارتمان در کیش

در جدول زیر چند نمونه آگهی خرید آپارتمان در کیش را آورده‌ایم. متقاضیان خرید و اجاره خانه می‌توانند با جستجو در سایت ملکی دلتا خانه مورد نظر خود را پیدا کنند؛ در غیر این صورت می‌توانند با ثبت درخواست خرید یا اجاره در سایت، از آژانس‌های عضو سایت کمک بگیرند.

متراژ (متر) سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
84 1391 104,762,000 8,800,000,000
65 1395 86,154,000 5,600,000,000
100 1400 84,000,000 8,400,000,000

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
اوج آرام
دادپویان
آریاپی
آهن رویال
ایده سبز
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز