معرفی بهترین سایت‌های اینترنتی فینگرفود

لست سکند

فینگرفود یا غذای انگشتی به غذاهایی گفته می‌شود که در ابعاد کوچک تهیه می‌شوند و برای خوردن نیاز چندانی به قاشق و چنگال ندارند و به همین دلیل از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مهمانی‌ها محسوب می‌شوند. خرید مواد اولیه و آماده‌سازی چند نوع فینگرفود به تعداد زیاد، نیازمند صرف زمان طولانی است. فروشگاه‌های اینترنتی فینگرفود با داشتن منوهای متنوع و در نظر گرفتن سلیقه‌های مختلف، امکان سفارش فینگرفود برای مهمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی فینگرفود می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مزبار

مزه باران شادان با نام مزبار در زمینه تولید و عرضه فینگرفود مشغول به فعالیت است. این مجموعه عضو اتحادیه کشوری کسب‌ و کارهای مجازی است و نماد اعتماد الکترونیکی دارد. غذاهای گرم فقط در محدوده تهران و کرج ارسال می‌شوند ولی سینی‌های مزه‌های خشک به سراسر ایران ارسال می‌شوند. انواع سالاد، ساندویچ، رول تنوری، کاناپه و مزه‌های متنوع در منو مزبار وجود دارد.

مشتریان در بخش سفارش محصولات می‌توانند در بخش راهنمای سایت از نحوه چیدمان میز و میزان غذایی که برای تعداد خاصی از مهمان تهیه می‌کنند، مطلع شوند. مشتریان در صورت نیاز می‌توانند به صورت تلفنی از مزبار مشاوره رایگان دریافت کنند. با خریدهای بعدی، برای مشتریان تخفیفات هفت درصد الی 12 درصد اعمال می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

یامیران

مجموعه یامیران در سال 1390 در زمینه ارائه خدمات و محصولات غذایی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های کوچک راه‌اندازی شد. بعد از 9 سال فعالیت، سایت یامیران تاسیس شد. افراد می‌توانند علاوه بر فینگرفود، هر چیزی را که برای برگزاری یک مجلس نیاز دارند، سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

مشتریان با عضویت در بخش خبرنامه سایت می‌توانند از پیشنهادها و فروش‌های ویژه مطلع شوند. سفارش‌های ثبت‌شده در یامیران قابلیت مرجوعی ندارند و بعد از ثبت سفارش، محصولات در زمانبندی اعلام‌شده توسط مشتری ارسال می‌شوند. در صورتی که سفارش در طی حمل‌ونقل آسیب دیده باشد، مشتری می‌تواند آن را پس بفرستد و مبلغ پرداخت‌شده در سریع‌ترین فرصت عودت می‌شود.

رسپی

رسپی از سال 1389 مشغول به فعالیت در زمینه فینگرفود است. این مجموعه با هدف فرهنگ‌سازی برای ایجاد شیوه‌ جدید پذیرایی در مهمانی‌ها شروع به کار کرد. افراد می‌توانند از پنج ساعت قبل سفارش خود را ثبت کنند ولی برای داشتن حق انتخاب بیشتر، بهتر است از 72 ساعت قبل اقدام کنند.

محصولات در تمام مناطق تهران با ماشین ارسال می‌شوند  تا آسیبی به محصولات سفارشی وارد نشود. در صورت تمایل مشتری، فینگرفودها در سینی قرار می‌گیرد و روی سینی‌ها جعبه قرار می‌گیرد. در غیر این صورت سفارش‌ها داخل جعبه قرار می‌گیرد تا وقتی به دست مشتری رسید، در ظرف مورد نظر خود قرار دهد.

 

دنکوک

دنکوک از سال 1397 با هدف تهیه فینگرفود و ارائه خدمات برای مراسم‌های تولد و مهمانی‌ها ایجاد شد. مشتریان برای دریفات مشاوره رایگان نیز می‌توانند با دنکوک تماس بگیرند. افراد با عضویت در خبرنامه دنکوک و عضویت در جمع مشتریان دنکوک، می‌توانند از کوپن‌های تخفیف بهره‌مند شوند.

منوی دنکوک شامل فینگرفود برای تولد کودک، برای تولد بزرگسال، اسپرینگ رول، کاناپ ژآمبون، تارت پیتزایی، نون و پنیر و گردو، تارت توت‌فرنگی و فینگرفود ساده و کم‌هزینه است. مشتریان می‌توانند با توجه به مراسم مورد نظر خود از منو متنوع استفاده کنند.

چکاو

گروه غذایی چکاو با هدف ارائه‌ غذاهای متفاوت و وعده‌های غذایی مطابق با نوع مهمانی و سلیقه مهمانان ایجاد شد. این گروه با داشتن تجربه به علت سفارشات مربوط به مراسمات، الگوریتمی برای راهنمایی مشتریان خود طراحی کرده است. فاکتورهایی مثل نوع مراسم، عنوان سرو غذا، تعداد مهمان‌ها، جنسیت غالب افراد و میانگین سنی‌ها در طراحی این الگورتم در نظر گرفته شده است.

مشتریان می‌توانند از چند هفته قبل با دادن اطلاعات در مورد تاریخ و ساعت دقیق سفارش خود را ثبت کنند. چکاو اکثر غذای خود را از نوع هم‌دمای محیط ارائه می‌دهد. مزیت غذاهای هم‌دمای محیط این است که می‌توان به صورت سرد یا گرم سرو شوند. گفت‌وگوی آنلاین با اعضای گروه چکاو در هر ساعت از شبانه روز از طریق راه‌های ارتباطی واتس‌اپ و اینستاگرام و تلفن امکان‌پذیر است.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : چکاودنکوکرسپیمزباریامیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز