بهترین برندهای صنایع غذایی آسیا را بشناسید

لست سکند

امروزه آسیا به یکی از قطب‌های تولید فرآورده‌های غذایی جهان تبدیل شده است و برخی از برندهای تولید مواد غذایی آن، جزو برندهای معتبر جهانی به شمار می‌روند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس برخی از بهترین برندهای صنایع غذایی جهان در آسیا قرار دارند، در ادامه با برخی از بهترین برندهای صنایع غذایی آسیایی آشنا می‌شوید.

1.برند میتسوبیشی

میتسوبیشی یکی از شرکت‌های مستقر در شهر توکیو است. این شرکت بازرگانی علاوه‌ بر فعالیت‌های تجاری در امور مختلفی مانند تامین مواد غذایی نقش مهمی در قاره آسیا دارد. میتسوبیشی بخش قابل‌ توجهی از مواد غذایی چین و بسیاری از کشورهای آسیایی را تأمین می‌کند.

راز آسمان پایتخت

2. تسینگ تائو

شرکت تسینگ تائو بزرگ‌ترین برند تولیدکننده نوشیدنی در کشور چین است. این شرکت در سال ۱۹۰۳ توسط یک شرکت آلمانی تأسیس شد و در حال‌ حاضر ۱۵ درصد از بازار داخلی چین را در اختیار گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید:

ارزشمندترین برندهای صنایع غذایی جهان را بشناسید

چرا غذاهای فرودگاه گران است؟

3. شرکت برایت فود

برایت فود یک شرکت چندملیتی در تولید انواع نوشیدنی و محصولات غذایی است. دفتر مرکزی این شرکت‌ در شانگهای قرار دارد و ۴ شرکت در زیرمجموعه برایت فود گروپ فعالیت می‌کنند. این کمپانی معروف حدود ۶۰ درصد سهام یکی از شرکت‌های مطرح انگلیسی را در اختیار دارد و از جمله برندهای معتبر غذایی در آسیا است.

4. برند کاله

طبق تحقیقات انجام‌ شده توسط بازار یورو مانیتور، امروزه برند ایرانی کاله در کنار بسیاری از برندهای شناخته‌ شده جهانی مانند دنت، مگی و غیره در ردیف ۵۰ برند تأمین‌ کننده مواد غذایی جهان قرار گرفته‌ است. برند کاله جایگاه ۴۸ام صنعت غذایی جهان را به خود اختصاص داده است.

این شرکت که کار خود را از یک کارگاه کوچک همبرگرسازی شروع کرده بود، در حال حاضر تولید روزانه بیش‌ از ۳ هزار تن فرآورده‌های لبنی، گوشتی، غذاهای منجمد آماده، بستنی، دسر، سس، شکلات، انواع نوشیدنی‌های طبیعی نان فاقد گلوتن وغیره را بر عهده دارد.

5. برند طراوت

صنایع غذایی آسیاشور با برند ایرانی طراوت در عرصه تولید مواد غذایی فعالیت دارد. این شرکت با تولید ۱۳ گروه کالایی و بیش‌ از ۱۲۰ نوع بسته‌بندی متنوع و باکیفیت جزو شرکت‌هایی است که یک سبد کالای کامل را در اختیار مصرف‌ کننده قرار می‌دهد. طراوت صادرات محصول به کشور کانادا، هلند، مالزی، ترکیه، افغانستان و عراق را در کارنامه خود دارد.

6. برند هانگژو واهاها

شرکت هانگژو واهاها ، بزرگ‌ترین تولید کننده نوشیدنی غیرالکلی در چین است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هانگژو واقع‌ شده است. گروه صنعتی هانگژو ۶۰ کارخانه و حدود ۱۵۰ شرکت تابعه در سراسر این کشور دارد. این شرکت بخش عظیمی از نوشیدنی‌های غیرالکلی این کشور و بسیاری از کشورهای آسیایی را تأمین می‌کند.

7. برند اولکر

شرکت اولکر به‌ عنوان یک شرکت تولید کننده مواد غذایی در ترکیه فعالیت دارد که در سال ۱۹۴۴ توسط مراد اولکر تاسیس شده‌ است. این برند یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای شکلات در ترکیه و دیگر کشورهای آسیایی از جمله ایران محسوب می‌شود. جالب است بدانید که برند اولکر محصولات خودش مانند بیسکوئیت، آب‌نبات، کلوچه، آدامس، روغن‌های مایع، قهوه، شکلات‌های مغزدار، شکلات‌های تلخ و نوشابه‌های مختلف را به ۱۱۰ کشور جهان صادر می‌کند. این برند محبوب در سال ۲۰۰۴ میلادی جایزه شرکت آب‌نبات سال در اروپا را دریافت کرده‌ است.

انتهای پیام

مرتبط با : اولکربرایت فودتسینگ تائوصنایع غذایی میتسوبیشیطراوتکالههانگژو واهاها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز