ارزشمندترین برندهای صنایع غذایی جهان را بشناسید

لست سکند

از جمله بزرگترین و ارزشمندترین صنایع در تمام دنیا، فرآورده‌های غذایی محسوب می‌شوند و امروزه برخی از عظیم‌ترین کسب‌وکارهای جهانی در این حیطه فعالیت دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ادامه با ۶ نمونه از ارزشمندترین برندهای صنایع غذایی در جهان آشنا می‌شوید که از محبوبیت بیشتری در مقایسه با دیگر برندها برخوردارند؛

1. نستله

نستله یک شرکت بسیار بزرگ در سطح جهانی است که در زمینه غذا و نوشیدنی فعالیت دارد. محصولات این شرکت شامل شکلات و شیرینی، لبنیات و نوشیدنی، غذای کودک، آب معدنی، غذای پختنی و منجمد، غلات صبحانه و قهوه است. رشد این شرکت بیشتر به دلیل تولید نسکافه و اسپرسو است. اکثر درآمد نستله از این دو محصول است. در سال ۲۰۱۷ درآمد این شرکت سوئیسی بالغ بر ۷۸/۹ میلیارد دلار بوده است.

راز آسمان پایتخت

2. مارس

سابقه فعالیت شرکت مارس به یک قرن پیش برمی‌گردد. این شرکت امروزه دامنه فعالیت‌های خود را افزایش داده است. این شرکت در قسمت فرآورده‌های غذایی فعالیت دارد و به عنوان یکی از برندهای اصلی در تولید مواد غذایی به شمار می‌رود.

برخی از محصولات این شرکت شامل شکلات، غذا و غذای حیوانات می‌شود. این برند در حال حاضر ۳۳ هزار پرسنل و همین‌طور ۴۶۰ کارخانه جهت تولید محصولات خام و ۳۴۰ واحد دیگر برای تولیدات در سراسر دنیا دارد.

3. آرچر دنیلز میدلند

این شرکت آمریکایی گسترده‌ترین فرآورده‌های غذایی در جهان را دارد که در ۱۴۰ کشور جهان توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. این برند تمام مواد اولیه صنایع غذایی را خودش به تولید می‌رساند و از درآمد سالانه ۳۴/۲ میلیارد دلاری برخوردار است.

4. تایسون

این شرکت در ایالت آرکانزاس قرار گرفته و یکی از بزرگترین شرکت‌های صادرکننده گوشت گوساله در کشور آمریکا و سرتاسر جهان است. برند تایسون علاوه بر صادرکننده، تولیدکننده نیز است و اکنون ۱۱۱ واحد تولیدی دارد. فرآورده‌های غذایی این شرکت شامل گوشت مرغ و خوک بوده که به ۱۳۰ کشور صادر می‌شود.

برند تایسون درآمدی بالغ بر ۳۸/۲۶ میلیارد دلاری دارد و ۱۱۳ پرسنل آن در سرتاسر جهان و همچنین کشور آمریکا فعالیت دارند. به گفته بیل گیتس، این برند در آینده‌ای نزدیک بزرگترین صنایع غذایی را خواهد داشت.

5. جی بی اس

این برند نیز مانند شرکت تایسون بزرگترین شرکت در فرآورده‌هایی مثل گوساله، مرغ و خوک است که به‌جز تولید کننده، صادرکننده به سرتاسر جهان نیز است. این شرکت برزیلی در حال حاضر ۳۰۰ واحد تولیدی در بیش از ۱۵ کشور جهان دارد و حداقل به ۳۵۰ هزار مشتری در ۱۵۰ کشور جهان محصولاتش را ارائه می‌دهد.

شرکت جی بی اس، در سال‌های اخیر توانسته از درآمد ۴۶/۲ میلیارد دلاری به صورت سالانه بهره‌مند شود. این شرکت سعی دارد که سهم قابل توجهی را از صادرات این برند به بازار آمریکا ارائه دهد؛ زیرا ۴۸ درصد از این فرآورده‌ها را آمریکا وارد می‌کند.

6. کارگیل

این کسب‌وکار به چند ملیتی معروف است که از طرف یک خانواده آمریکایی به نام مک‌گیل و مک‌میلان اداره می‌شود. صنایع غذایی این برند شامل محصولات غذایی، صنعتی، مالی، خدماتی و کشاورزی است. شرکت کارگیل ۱۵۰ هزار پرسنل دارد و در ۷۰ کشور جهان خدمات صادر می‌کند. طبق آخرین آمار در سال ۲۰۱۷، درآمد شرکت کارگیل بالغ بر ۳۰/۵ میلیارد دلار بوده است.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : آرچر دنیلز میدلندتایسونجی بی اسکارگیلمارسنستله
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز