معتبرترین سایت ایران برای خرید از علی اکسپرس

علی اکسپرس-کاماپرس

وبسایت فروشگاهی علی اکسپرس یکی از شیوه‌های رایج و محبوب برای خرید انواع کالا با قیمت ارزان و مناسب از چین است. با این حال خرید از علی اکسپرس چین در ایران با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌ها معمولا از طریق سایت‌های واسطه صورت می‌گیرد.

علی اکسپرس به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر در سطح بین‌المللی به ارائه انواع کالاها و محصولات در دسته‌بندی‌های متعددی می‌پردازد. فروشندگان و تامین‌کنندگان چینی تمامی محصولات خود را از طریق علی اکسپرس با قیمتی بسیار مناسب برای مصرف‌کنندگان خارجی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای خرید از علی اکسپرس چین در ایران ، خرید از طریق سایت‌ها و شرکت‌های معتبر ایرانی است. کاماپرس در ادامه به معرفی معتبرترین سایت‌های ایرانی برای خرید از علی اکسپرس می‌پردازد.

چرا خرید از علی اکسپرس؟

علی اکسپرس یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ علی بابا است که نخستین بار در سال 2010 فعالیت خود را در قالب یکی از بازارهای خرده‌فروشی آنلاین شروع کرد. این وبسایت با ارائه انواع خدمات گوناگون و عرضه نزدیک به بیش از 100 میلیون محصول در چهل دسته‌بندی متنوع، بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داد.

در حال حاضر، بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی از این وبسایت به‌عنوان یکی از روش‌های آسان و ارزان واردات عمده از چین استفاده می‌کنند. چرا که خرید از علی اکسپرس چین دارای مزایای متعددی چون تنوع محصولات و تامین‌کنندگان، قیمت مناسب، حمل و نقل آسان و همچنین ارسال سریع و در مدت زمان حدودی 60 روز است.

پرسودترین کالاها در علی اکسپرس کدام است؟

خرید از علی اکسپرس چین با توجه به قیمت‌ها و تنوع محصولات، به‌ویژه در خریدهای عمده، یک خرید سودمند محسوب می‌شود. با این حال خرید برخی از محصولات در علی اکسپرس چین با هزینه واردات بسیار پایین تمام شده و بسیار سودآور است. از جمله این کالاها می‌توان به لوازم الکترونیکی مانند تبلت، لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی موبایل مانند کیف، محافظ صفحه نمایش، شارژر، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند عطر، لوسیون، شامپو و سایر محصولات بهداشتی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

چطور در ایران از علی اکسپرس خرید کنیم؟

خرید مستقیم از علی اکسپرس در ایران با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌ها با چالش‌های متعددی رو به رو است. از این رو بهترین گزینه اقدام به خرید از طریق شرکت‌ها و وبسایت‌های داخلی است. خرید از علی اکسپرس چین در این وبسایت‌ها به این صورت است که شما محصول موردنظر خود را در فروشگاه آنلاین علی اکسپرس انتخاب کرده و سفارش نهایی خود را در این وبسایت‌ها ثبت می‌کنید.

بهترین سایت برای خرید از علی اکسپرس کدام است؟

برخی از سایت های معتبر برای خرید از علی اکسپرس در ادامه معرفی شده است؛

کاوان تامین

مجموعه کاوان تامین به‌عنوان یک مجموعه تخصصی و فعال در راستای تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان چینی و واردکنندگان ایرانی، قابلیت خرید مستقیم از فروشگاه‌های معتبری چون علی اکسپرس، علی بابا و آمازون را فراهم کرده است.

برای خرید از علی اکسپرس چین از طریق مجموعه کاوان تامین، تنها کافی است لینک محصول موردنظر، به‌علاوه جمع سبد خرید در سایت علی اکسپرس را در بخش مشخص شده در وبسایت کاوان تامین وارد کرده و پس از ثبت سفارش، منتظر نهایی شدن سفارش خود باشید. سفارش شما را در کمتر از 24 ساعت در سایت علی اکسپرس چین ثبت کرده و در مدت 30 روز پس از تحویل آن به دفتر مجموعه در امارات به دست شما می‌رساند.

ایران علی اکسپرس

ایران علی اکسپرس به‌عنوان یک پلتفرم معتبر خرید از سایت علی اکسپرس در چین فعالیت می‌کند. این مجموعه در کشور چین دارای انبار بوده و امکان خرید انواع محصول از سایت علی اکسپرس با قیمت بسیار مناسب و ارسال سریع به آدرس پستی مشتریان را فراهم کرده است. مهم‌ترین مزیت خرید از طریق این وبسایت، عدم نیاز به ارسال سفارشات توسط علی اکسپرس به ایران و خرید آسان و بدون دردسرهای تحریم است.

انتهای پیام

مرتبط با : کاوان تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “معتبرترین سایت ایران برای خرید از علی اکسپرس

  1. maryambakhshi گفته:

    خرید از واسطه کاوان آیا قیمت رو بالاتر نمیبره و به صرفه میشه خرید کرد؟ و محدودیت کالا نداره؟ زمان تحویلش بستگی به نوع جنس هست یان ؟چند روزه هست؟ آیا شرایط خاصی داره خرید کرد از این سایت؟ راهنمایی میکنید لطفا

  2. حامد محمدی گفته:

    شرایط خرید به چه شکلیه؟ چقدر طول می‌کشه تا به دستمون برسه؟ هزینه گمرک و مالیات وقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز