مزیت پاسپورت دومینیکا نسبت به پاسپورت کانادا

ایران دومینیکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه بسیاری از افراد از سراسر جهان به دلایل مختلفی همچون مسائل اقتصادی، سیاسی یا اجتماعی با هدف مهاجرت و دریافت آزادی‌های بیشتر به دنبال اخذ پاسپورت دوم و دریافت تابعیت کشوری دیگر هستند. اگر شما هم قصد دارید پاسپورت دوم دریافت کنید، بهتر است پیش از آن بدانید که کدام یک از پاسپورت‌ها بهتر است و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، در حالی که کشورها به طور مستمر در حال توافق و مذاکره برای لغو ویزا هستند، لیست کشورهای بدون ویزا دائما در حال افزایش است. شاید از نظر ایرانیان پاسپورت کانادا در این زمینه جزو بهترین­ها باشد و با آن بتوان بدون نیاز به اخذ ویزا به تعداد کشورهای بیشتری در دنیا سفر کرد، ولی از کشور دومینیکا هم نباید غافل شد؛ چرا که دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند به 147 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند.

در این گزارش پاسپورت دومینیکا و کانادا با یکدیگر مقایسه شده است.

ایران دومینیکا-کاماپرس

مزایای پاسپورت دومینیکا

در میان گزینه‌های مختلف برای اخذ پاسپورت دوم، افراد می‌توانند با پرداخت هزینه نسبتا پایین و در مدت زمانی کوتاه پاسپورت دومینیکا دریافت کنند. این پاسپورت نسبت به رقبای قدرتمند دیگرش مزایای بسیار زیادی دارد و افراد با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی درست می‌توانند فرصتی مناسب برای شروع زندگی جدید خود پیدا کنند. پاسپورت این کشور از قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا بوده و در سال 2020 در رتبه 32 جهانی قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

سایر مزایای پاسپورت دومینیکا به شرح زیر است:

* تابعیت دومینیکا مادام‌العمر بوده و هیچ مقام و مرجعی در دومینیکا حق سلب آن از افراد را ندارد. همچنین این تابعیت به صورت موروثی به فرزندان فرد متقاضی اهدا می‌شود.

* دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند به واسطه این پاسپورت و بدون نیاز به ویزا به 147کشور دنیا از جمله انگلیس، کانادا، آمریکا، اتحادیه اروپا، چین، ژاپن و کره جنوبی سفر کنند.

* افراد به واسطه پاسپورت و تابعیت دومینیکا می‌توانند ویزای 10 ساله آمریکا، کانادا و استرالیا را کسب کنند.

* پاسپورت دومینیکا می‌تواند تضمین کننده فرصت‌های تحصیل فرزندان شما در بهترین دانشگاه‌های جهان باشد.

* افراد برای دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی یا مدرک تحصیلی نخواهند داشت.

* افراد می‌توانند به واسطه پاسپورت دومینکیا می­توانند در معتبرترین بانک‌های بین‌المللی حساب بانکی افتتاح کنند و از طریق آن نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهند.

مزایای پاسپورت دومینیکا نسبت به کانادا

در این بخش، مزیت‌های پاسپورت دومینیکا نسبت به پاسپورت کانادا بررسی شده است.

1– فرآیند سریع و آسان دریافت پاسپورت دومینیکا نسبت به کانادا: برای اخذ پاسپورت دوم از کشورهای اروپایی به روش سرمایه‌گذاری، باید ملکی به ارزش حدود یک میلیون دلار در آن کشور خریداری کنید و بین پنج تا هفت سال در آن سکونت کنید تا بتوانید پاسپورت آن کشور را دریافت کنید. اخذ پاسپورت کانادا هم دقیقا همین شرایط را دارد؛ در صورتی که افراد برای اخذ پاسپورت دومینیکا نیاز به صرف چنین هزینه­هایی ندارند. به عنوان مثال برای پاسپورت یک خانواده چهار نفره از مسیر سرمایه گذاری، تنها باید 250 هزار دلار هزینه کرد و دریافت آن نیز فقط حدود شش ماه زمان می­برد؛ بنابراین با توجه به طولانی بودن پروسه اخذ پاسپورت کانادا و تغییرات بی­شمار قوانین این کشور برای اهدای پاسپورت به ایرانیان، این فرآیند، پر ریسک و هزینه‌بر خواهد بود.

پاسپورت دومینیکا-کاماپرس

2- نداشتن معافیت مالیاتی با پاسپورت کانادا: دارندگان پاسپورت کانادا باید هر سال براساس میزان درآمد در ایران و یا هر کشور خارج کانادا، بین 30 تا 53 درصد به دولت کانادا مالیات پرداخت کنند؛ در صورتی که دارندگان پاسپورت دومینیکا از هرگونه پرداخت مالیات بابت درآمد خارجی معاف بوده و با تغییر دولت نیز این معافیت لغو نخواهد شد.

3- نیاز به حضور و زندگی در کانادا حداقل به مدت پنج سال: متقاضیان اخذ پاسپورت کانادا برای آن‌که بتوانند برای دریافت پاسپورت این کشور درخواست دهند، حداقل باید به مدت پنج سال در این کشور سکونت داشته باشند؛ در صورتی که متقاضیان دریافت پاسپورت و تابعیت دومینیکا نیازی به سکونت در کشور مقصد نخواهند داشت و می‌‎توانند طی یک پروسه زمانی کوتاه مدت سه تا شش ماهه پاسپورت و تابعیت این کشور را دریافت کنند. در این مدت گردش مالی و درآمد های متقاضی به دلیل عدم حضور در سرزمین مادری به مخاطره افتاده و هزینه های هنگفت پنهان مالی و اجتماعی به خانواده تحمیل می گردد.

به طور کلی، دریافت پاسپورت دومینیکا نسبت به پاسپورت کانادا مزیت‌هایی همچون صرف هزینه و زمان کمتر، شرایط آسان‌تر و امکانات و خدمات بیشتر دارد. داشتن پاسپورت دومینیکا به نوعی یک تیر و دو نشان است، زیرا دارندگان آن می­توانند ویزای 10 ساله کشورهایی همچون کانادا، آمریکا و استرالیا را نیز به دست آورند.

پاسپورت دومینیکا-کاماپرس

چرا پاسپورت دومینیکا بهترین انتخاب است؟

در حال حاضر دومینیکا یکی از بهترین کشورها برای اخذ پاسپورت دوم است. مزایا و خدمات بسیاری که افراد از طریق پاسپورت دومینیکا به­دست می‌آورند، سبب شده که تقاضا برای دریافت پاسپورت این کشور روز به روز افزایش یابد.

اخذ سریع پاسپورت و اقامت دائم با کارگزاری رسمی “ایران دومینیکا”

کارگزاری رسمی ایران دومینیکا به عنوان اولین نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران با داشتن کارشناسان مجرب و ماهر در زمینه دریافت پاسپورت این کشور، افراد را در پیشبرد هر چه سریع‌تر دریافت پاسپورت دومینیکا یاری می‌دهد. متقاضیان دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.irandominica.com  یا تماس با شماره تلفن 22287009-021و 2003002-0912 از خدمات متنوع و ویژگی‌های این کارگزاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دومینیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز