مزایا و معایب چهار نوع سیستم فلاش تانک

تور لحظه آخری-کاماپرس

توالت‌ها خدمات ارزشمندی را در خانه ارائه می‌کنند، خدماتی که اغلب تا زمانی که مشکلی پیش نمی‌آید، مورد توجه قرار نمی‌گیرد! شستشوی توالت سهم بزرگی از مصرف آب در یک خانه را به خود اختصاص می‌دهد. قبلا بسیاری از توالت‌ها با هر بار استفاده حدود ۱۴ لیتر آب سیفون می‌کردند و فلاش تانک های غیراستاندارد حتی بیش از 26 لیتر آب استفاده می‌کردند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر سه نوع سیستم فلاش تانک در بازار وجود دارد که برای موثرتر کردن توالت با انرژی کارآمد طراحی شده بودند. در ادامه برخی از مزایا و معایب مربوط به هر نوع سیفون توالت بررسی می‌شود؛

فلاش تانک گرانشی

توالت هایی که از سیستم فلاش گرانشی استفاده می‌کنند، شستشوی قدرتمندی را با آب کمتر ارائه می‌دهند. سیستم های فلاش تانک گرانشی یکی از متداول ترین سیستم های فلاش تانک است که بیش از یک قرن مورد استفاده قرار گرفته است. با این نوع سیستم فلاش، شیر فلاش یا «فلاپ» باز می شود و به آب اجازه می دهد تا از طریق کاسه به پایین سرازیر شود.

در طول سال‌ها، تولیدکنندگان با تغییر طرح‌های مخزن و کاسه و استفاده از شیر فلاش و بزرگ‌شده، کارایی سیستم‌های فلاش گرانشی را بهبود بخشیده‌اند. این پیشرفت ها منجر به استفاده موثرتر از آب کمتر شده است. سیستم‌های گراویتی فلاش ارزان هستند و نگهداری آن‌ها آسان است، با این حال، مستعد تعریق هستند و گاهی اوقات ممکن است عملکرد کمتری داشته باشند و از نظر اثربخشی بیشتر مورد نظر قرار بگیرند.

راز آسمان پایتخت

فلاش تانک مخزن‌دار

توالت هایی که از سیستم فلاش کمک فشار استفاده می کنند دارای یک مخزن فشار هستند که با آب پر می شود و فشار معینی را حفظ می کند. هنگامی که دریچه های فلاش باز می شوند، ترکیب فشار و گرانش باعث یک فلاش انفجاری می شود. سیستم‌های فلاش کمک فشار همچنان از حداقل مقدار آب بدون کاهش عملکرد استفاده می‌کنند.

سیستم‌های فلاش کمک فشار، فلاش قدرتمندی را ارائه می‌دهند که عملکرد بهتری از بسیاری از همتایان خود دارند و کمتر مستعد تعریق هستند. با این حال، قیمت آنها بالاتر است، تعمیر آنها ممکن است دشوار باشد و پر سر و صدا هستند.

فلاش تانک اهرمی

توالت های دارای سیستم فلاش کمک خلاء دارای یک مخزن خلاء متصل به راه تله (لوله تامینی که آب را از کاسه خارج می کند) دارند. هنگامی که توالت تخلیه می شود، آبی که از مخزن خارج می شود، مکشی در مخزن خلاء ایجاد می کند که به مکش زباله از کاسه کمک می کند.

این یکی از آخرین نوآوری ها در فناوری فلاش است. سیستم‌های فلاش تانک کمک خلاء به راحتی قابل تعمیر هستند، در ارائه یک فلاش قوی بسیار موثر هستند و عرق نمی‌کنند. با این حال، توالت‌های دارای سیستم فلاش کمک خلاء کمی گران‌تر از توالت‌های فلاش گرانشی هستند و گزینه‌های زیادی برای خرید از تولیدکنندگان وجود ندارد.

سیستم فلاش تانک دوگانه

سیستم فلاش دوگانه یکی از مدرن ترین سیستم های فلاشینگ موجود امروزی است. نکته جالب در مورد این نوع سیستم فلاش توالت این است که کاربران می توانند انتخاب کنند که فلاش کامل یا جزئی را می خواهند. این می تواند به شما و خانواده شما کمک کند در مصرف آب صرفه جویی کنید و در نهایت قبض آب خود را کاهش دهید زیرا همیشه نیازی به شستشوی کامل نخواهید داشت.

اگر در بازار برای نصب توالت جدید هستید، مهم است که گزینه های خود را از نظر سیستم فلاش در نظر بگیرید. برخی از توالت‌های جدید نیز دارای جت‌های برقی هستند که گزینه‌های خود تمیز شونده را ارائه می‌دهند، و حتی سیستم‌های فلاش دوگانه نیز وجود دارند که دارای تنظیماتی برای زباله‌های مایع هستند  و تنظیمی برای زباله‌های جامد. با لوله کش Covina ما در Courtesy Plumbing تماس بگیرید تا دریابید که کدام گزینه برای خانه شما مناسب تر است.

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز