مزایا و شرایط خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

تور لحظه آخری-کاماپرس

شهرک صدف اندیشه، یکی از گزینه‌های ایده‌­آل اطراف تهران برای خانه دار شدن و سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن است. امکانات بسیار مدرن شهری، نزدیکی به تهران و کرج و محیط مناسب باعث شده است که خرید و فروش مسکن در این شهرک رونق زیادی داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایا و شرایط خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه پرداخته است.

ویژگی‌های شهرک صدف اندیشه

امروزه افراد زیادی متمایل به خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه شده‌­اند. این شهرک دارای ویژگی‌هایی است که باعث اقبال خریداران می‌شود. برای نمونه شهرک صدف تنها هفت کیلومتر با کرج و 20 کیلومتر با تهران فاصله دارد؛ همین موضوع سبب شده است که بیشتر ساکنان این شهرک را قشر فرهنگیان و کارمندان تشکیل دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های شهرک صدف، رعایت اصول شهرسازی مدرن در این بخش از اندیشه است. همانطور که فازهای 2 و 3 شهرک اندیشه طبق اصول شهرسازی ساخته شده­، این شهرک نیز که در مجاورت فاز سوم شهرک اندیشه بوده، بسیار مدرن و زیبا ساخته شده است. فاز سوم اندیشه لوکس‌ترین فاز این شهرک است و دو بیمارستان تخصصی، مراکز خرید، پارک‌های متنوع، کتابخانه و مراکز فرهنگی در این شهرک قرار گرفته­ است.

تنوع آپارتمان‌ در شهرک صدف اندیشه

شهرک صدف اندیشه، یک شهرک نوساز محسوب می‌شود و به همین دلیل بسیاری از آپارتمان‌های شخصی ساز و مجتمع‌های مسکونی در مساحت‌های مختلف برای فروش موجود است. این تنوع، خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه را برای متقاضیان آسان کرده است. بیشتر آپارتمان‌های موجود در این شهرک بر اساس اصول ساخت و ساز مهندسی ساخته شده‌ و از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار است. در این شهرک آپارتمان‌هایی با متراژهای مختلف از نقلی تا بسیار بزرگ و پنت هاوس برای خرید موجود است.

راز آسمان پایتخت

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه با متراژ بالا

آپارتمان‌های متراژ بالا در شهرک اندیشه به وفور دیده می‌­شود و خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه با این مشخصات رونق زیادی دارد. برای نمونه، یک آپارتمان لوکس 250 متری در این شهرک به قیمت 15 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد آپارتمانی نوساز در طبقه پنجم قرار داشته و دارای سه اتاق خواب با امکانات بالکن بزرگ و سیستم جاوبرقی مرکزی به همراه ویو و چشم انداز بسیار عالی است.

همچنین یک واحد آپارتمان 172 متری دارای سه اتاق خواب به قیمت حدود 10 میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. این آپارتمان لوکس و کلید نخورده، دارای دو سرویس بهداشتی، حمام بزرگ و جکوزی بوده و ویوی آن با یک بالکن بزرگ و زیبا تکمیل شده است.

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه با بودجه کم

اگرچه در این شهرک آپارتمان‌های بزرگ و لوکس کم نیستند، اما متقاضیان با بودجه به مراتب کمتر نیز می‌­توانند در این شهرک مدرن صاحب آپارتمان شوند. این نوع آپارتمان‌ها نیز در بخش‌هایی از این شهرک در متراژهای مختلف در حال فروش است.

برای نمونه، یک واحد آپارتمانی 81 متری بسیار لوکس در این شهرک به مبلغ دو میلیارد و 350 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای ویوی بسیار خوب، سرمایش و گرمایش داکت، سرویس بهداشتی فرنگی و تراس است.

در یک نمونه دیگر، یک واحد آپارتمان 132 متری خوش ساخت دارای سه اتاق خواب به همراه امکانات مناسب و سال ساخت قدیمی تر به قیمت حدود سه میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

نکاتی برای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

برای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه می‌توان برخی از گزینه‌های دارای وام بانکی و رهن را انتخاب کرد تا با نقدینگی کمتری نیز صاحب مسکن شد. برای نمونه، یک واحد آپارتمان 120 متری به قیمت سه میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد که دارای 800 میلیون تومان وام بانکی بوده و مبلغ رهن کامل آن نیز 850 میلیون تومان است. به این ترتیب تنها با پرداخت دو میلیارد و 150 میلیون تومان می­توان صاحب این آپارتمان 120 متری شد.

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه با «مسکن کیان»

مسکن کیان، یکی از قدیمی‌ترین موسسات فعال متخصص در زمینه خرید، فروش و اجاره مسکن و واحدهای تجاری و خدماتی در شهرک اندیشه تهران است. ارائه مشاوره تخصصی رایگان توسط کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه مسکن و خرید، فروش و اجاره آنلاین در شهرک اندیشه از جمله خدمات مسکن کیان محسوب می‌شود.

علاقه­‌مندان برای سرمایه گذاری در بخش مسکن شهرک اندیشه و دریافت مشاوره تخصصی می‌توانند به وبسایت مسکن کیان به آدرس www.maskankian.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02165504860 و 09125638635 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز