محصولات راست چین از مرز 5000 گذشت

لست سکند

تعداد محصولات راست‌چین با رکوردشنی از مرز ۵ هزار مورد عبور کرد. این برند با این تعداد محصول به پرچم‌دار بازار افزونه‌های وردپرس تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس و به نقل از روابط‌عمومی راست‌چین، این مجموعه سال گذشته حدود 15 درصد افزایش تولید محصولات ایرانی و فارسی داشته است. مارکت‌پلیس راست‌چین توانسته با بیش از 5000 محصول، رکورددار تعداد محصولات آماده طراحی سایت باشد. راست‌چین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران از جلمه قالب وردپرس، افزونه وردپرس و اسکریپت آماده فارسی است. در واقع با محصولاتی که در راست‌چین عرضه می‌شود، همه افراد با هر سطحی از تخصص می‌توانند بدون نیاز به کدنویسی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنند.

بنابه اعلام واحد کنترل کیفی راست‌چین، در بهمن 1399 تعداد محصولات از 4300 به 5100 محصول رسیده است و با برنامه‌ریزی های انجام گرفته کیفیت و تعداد محصولات در هفته‌های آینده افزایش بیشتری خواهد داشت. این مجموعه در سال 1399 علاوه بر رکوردشکنی در تعداد محصولات، توانسته رکورددار فروش افزونه در ایران نیز باشد. راست‌چین که به مناسبت بلک‌فرایدی تخفیف‌های متنوعی را به کاربران ارایه کرد، اخیرا موفق به فروش 4178 افزونه Rank Math Pro  تنها طی یک روز شده است.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه با هدف تقویت ارتباط خود با کاربران و افزایش رضایت‌مندی آنها، کوپن‌های تخفیف متنوعی را در این صفحه منتشر کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : راست چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “محصولات راست چین از مرز 5000 گذشت

  1. باران گفته:

    این خیلی ارزشمند هست که ی کسب و کاری مثل راست چین تونسته بستری را برای طراحان و برنامه نویشن ایجاد کنه تا بتونن محصولاتشون را به فروش برسونن واقعا سایت خوبیه

  2. محسن گفته:

    من خودم طراح هستم در راست چین و محصولات html رو می فروشم.
    علاوه بر اینکه طرحام رو برای پروژه های شخصی میزنم همونا رو با کمی تغییر در مارکت راست چین هم می فروشم و ی درامد نزدیک 3 میلیون تومان دارم ازشون.
    این قالب ها خوبن چون پشتیبانی خاصی ندارن زمانی هم ازم گرفته نمیشه. هرچند بخش کنترل کیفی خیلی سخت میگیرن!!! ولی بهرحال ی درامد غیر فعال برام حساب میشه و کمی از هزینه های منو جبران می کنه.
    بنابراین واقعا توصیه می کنم دوستانی که در کار برنامه نویسی هستن بیان این سمت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز